Ga naar inhoud

Volvo v60 R-design polestar


Evert-Jan De Weerdt

Aanbevolen berichten

post-3537-0-40325700-1428257069_thumb.jp

post-3537-0-11304400-1428257105_thumb.jp

 

Prachtige en unieke Volvo V60 R-Design in Polestar trim.

Staan momenteel 40000km'ers op dus nog veel jaren plezier van te beleven!

Staat op enkele details na full option, heeft ook een kw v3 inox line volledig aanpasbare ophanging gekregen een bbs 19"ers
-cv met 2 sleutels
-leder interieur
-elektrische ruiten rondom
-xenon verlichting met addaptieve bochtenverlichting
-radio, telefoon en cruise control bedienbaar op stuurwiel
-regensensor
-elek. Bedienbare bestuurderszetel
-ingewerkt kompas in spiegel
-parkeersensoren
-ingewerkte kinderzitjes

En nog veel veel veeeeel meer!
 

volgens vin nr op de polestar website vind ik wel iets over een tuning (polestar performance optimisation) maar geen exacte gegevens... rijd best wel goed :lol: 
Krijgt nog onderhoud van 40000kmers en word nog gekeurd voor verkoop.
 

prijs €24000 voor de enige v60 in rebel bleu in Belgie en als je weet dat de verlaging en de velgen al minstens 3500euro kosten.... eventueel overname andere sportwagen mogelijk!
Vragen?

0479/504693
Ejdeweerdt@gmail.com
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor eventuele geïnteresseerden is het wel interessant om het volgende nog te melden:

 

- Welke motorisatie

- 1e eigenaar? (maar gezien de post leid ik af dat je niet de 1e eigenaar bent?)

- Welk bouwjaar?

- Ongetwijfeld veel opties, maar zeker geen full option (mist acc, blis, schuifdak, keyless)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat die van DenJos geweest ?  Dat was ook een Rebelblue R-Design met verlaging op BBS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2liter diesel D3 standaard 136pk

 

ben de 2de eigenaar, gekocht 1.5jaar geleden maar moet nu weg wegens wijzigen van gezinsituatie (maw men teef gedumpt!)

 

staat zoals gezegd BIJNA full option... nuja ik heb ze indertijd ni gekozen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat die van DenJos geweest ?  Dat was ook een Rebelblue R-Design met verlaging op BBS.

Denk het, reed rond in het gentse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook interessant om te vermelden dat deze ketel een E39 M5 op boerenbaantjes vrij goed kan volgen! :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook interessant om te vermelden dat deze ketel een E39 M5 op boerenbaantjes vrij goed kan volgen! :D

Niet te geloven hoe dat ding bleef plakken, dat zijn goede polestar pepers die erin zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook interessant om te vermelden dat deze ketel een E39 M5 op boerenbaantjes vrij goed kan volgen! :D

 

bij de openingspost lees ik polestar V60 r-design. dus denk ik direct een aan T5. zeker als je leest dat hij goed vooruit gaat en blijkbaar een M5 kan volgen.

en dan lees je dit?

 

 

2liter diesel D3 standaard 136pk

 

 

wel een mooie wagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het leukste van alles, ik ben na de zlc2015 voor 20€ mazout kwijt, den m5 voor 100€ naft en kheb me evengoed geamuseerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het leukste van alles, ik ben na de zlc2015 voor 20€ mazout kwijt, den m5 voor 100€ naft en kheb me evengoed geamuseerd!

Dat durf ik in twijfel trekken.

Ik heb mij ook goed geamuseerd met de mx5 ( de rode ) maar zou mij toch ng meer geamuseerd hebben met de //M5 daar ben ik zeker van :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een V60 D3 in Rebel blue en met R-design

Polestar heeft daar niks aan gedaan aangezien dit een Belgische wagen is en de Polestar tuning niet op Belgische wagens kan toegepast worden.beetje misleidende titel dus...

is idd die van Den Jos geweest(verkocht door Dhondt in Zottegem)

kan wel zijn dat ze getuned is, dan zal ze een 180pk hebben en een 450 à 480 Nm maar alleszins niet door Polestar

als ze standaard staat qua vermogen, is ze vlot maar geen kanon(heb zelf een V60D3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat die van DenJos geweest ? Dat was ook een Rebelblue R-Design met verlaging op BBS.

Denk het toch ook.

Hoeveel kans is er dat er iemand net dezelfde velgen en verlaging erop zet.

Denk het, reed rond in het gentse.

Mariakerke [emoji3]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans als ik op de polestar website men vin nr ingeef zie ik gegevens van een polestar tuning maar kan met apple niet verder geraken...

@@Philken waarom zou een belgische wagen geen polestar tuning kunnen krijgen? Naar mijn gedacht gewoon maar software aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans als ik op de polestar website men vin nr ingeef zie ik gegevens van een polestar tuning maar kan met apple niet verder geraken...

@@Philken waarom zou een belgische wagen geen polestar tuning kunnen krijgen? Naar mijn gedacht gewoon maar software aanpassen?

omdat Polestar op een Belgische wagen geen tuning wil doen(vraag me niet waarom maar 't is zo, anders was de mijne al gedaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom staan/stonden er dan in belgie ingeschren door polestar getunede volvo's online te koop?

Lijkt me nogal stom om enkel daarvoor ze te importeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://m.autoscout24.be/anbod/volvo-v60-polestar-t6-awd-geartronic-350pk-benzine-wit-265488718

Officieel in belgie nog nooit verkrijgbaar geweest maar hij staat er toch ook...

 

Dat is geen bewijs hé, kan evengoed geïmporteerde wagen zijn :)

 

Heb geen ervaring met Polestar maar op AF spreken ze alleen van een polestar badge/grill in DenJos zijn topic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid