Mazdastruction 4.258 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Het is heel het weekend braderie daar, volgens mij gaat het gezellig druk zijn. Eventueel toch afspreken op de parking aan de volleybal in Haasrode (Verbindingsstraat)? @@Spillies , waar spreken wij af?? Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Hij was ingeschreven zonder copiloot. Bij de vorige overgekochte plaats heb ik de persoon in kwestie laten storten naar mijn rekening, waarna ik het geld zelf terug stortte naar de tegenpartij. Zo had ik zekerheid dat iedereen zijn geld kreeg. Maar ik vermoed dat we te dicht bij de datum zijn om dat nu nog te regelen, gezien de banken ook een paar dagen nodig hebben. Ik kan er mezelf dus niet meer tussen steken om dit te regelen, dus ik stel voor dat jij 25 stort naar Deray zijn rekening. Breng me op de hoogte als jullie tot een akkoord gekomen zijn Laat het ook weten als jij een co meebrengt of niet ik schrijf vanavond Deray z'n 25 euro aan hem over ik zou graag een co hebben, rijden en spoorzoeken is wat moeilijk en zo op gps is ook maar een beetje alleen he. Tot nu toe echter nog geen geluk qua co-rijderschap: voor vrouw en kind is het wat onhandig, Dawud en Lotuzzz hebben al andere zaken gepland. Ik kan niet meteen iemand anders bedenken... Quote
erq 220 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 @@PJH ik weet niet of ik de start haal maar pik mss later in als dat geen probleem vormt ? Kan je mss het adres van de tussenstop doorgeven? Das mss het beste moment om aan te sluiten. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 19 juni 2015 Auteur Geplaatst: 19 juni 2015 Er is geen tussenstop, dus dat wordt moeilijk vrees ik de terrasjes die op het roadbook staan zijn een indicatie, geen verplichte stop. Ik ben daar bijgevolg dus ook niet aanwezig om je nog een roadbook te geven. Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 @@PJH ik weet niet of ik de start haal maar pik mss later in als dat geen probleem vormt ? Kan je mss het adres van de tussenstop doorgeven? Das mss het beste moment om aan te sluiten. @@erq heb je er zicht op hoe laat je er wel geraakt? Ik ga rechtstreeks naar de eindplaats, als je niet teveel later zou zijn kan ik wel wachten op je. Hou wel rekening met de rijtijd zodat het nog haalbaar is om tussen 18-19u op de eindplaats te geraken. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 ik schrijf vanavond Deray z'n 25 euro aan hem over ik zou graag een co hebben, rijden en spoorzoeken is wat moeilijk en zo op gps is ook maar een beetje alleen he. Tot nu toe echter nog geen geluk qua co-rijderschap: voor vrouw en kind is het wat onhandig, Dawud en Lotuzzz hebben al andere zaken gepland. Ik kan niet meteen iemand anders bedenken... Denk als je hier of op autoforum rondhoort dat je nog wel een co vindt hoor. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Indien ik niet moest werken, stelde ik me kandidaat. Of je me zou verstaan weet ik niet. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 BAN HIM! oei ja...did I say that out loud... het is hier nog steeds een taboe dus ik zal deze niet meer verbreken Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 We kunnen Bompa ter hulp roepen maar die heeft gezegd dat hij er zijn handen af houdt. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 @@Bompa : @@Stephane zoekt een co. Iets voor jou? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 We kunnen Bompa ter hulp roepen maar die heeft gezegd dat hij er zijn handen af houdt. huh? Ik ben hier toch nog niet geweest in dit topic? Of is 't dat dat je bedoelt? @@Bompa : @@Stephane zoekt een co. Iets voor jou? Potver, zo kortbij ... Zaterdag moet ik de dochter voeren enz, en heb een pak werk mee dat er zeker door moet dit weekend... Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 huh? Ik ben hier toch nog niet geweest in dit topic? Of is 't dat dat je bedoelt? Nee inderdaad, dat bedoel ik . Ergens vond ik het jammer dat Stephane zijn humor verkeerd begrepen werd. (ofwel heb ik de reactie als " te serieus" opgenomen) 'k vond het in ieder geval een fijntje Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Wordt er nu vanuit Gent ergens afgesproken? Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Klote, auto is niet klaar. Gisteren nog wat afstellingen/testen gedaan, maar niet voldoende. Zou eigenlijk de brandstofpomp nog moeten wisselen, opnieuw alles afstellen en 500km testritten doen voor zondag. En morgen heb ik geen tijd, dus zou ook niet weten wanneer Bijkomend voorspellen ze regen, dus zou ik er sowieso niet mee rijden. Zal dus met de C200CDI moeten rijden. Was sowieso wel de grootste kans dat dat zou moeten gebeuren, maar ergens bleef er toch een klein beetje hoop om ermee te rijden. Nuja, op dat parcours is de C200 wel een pak sneller dan de 280SL (gezien ik met die auto niet hard rij), en met de madam als copiloot is een auto met gordels iets veiliger Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Jammer, maar de meest logische keuze. Damn, ik zie nu pas dat het weerbericht inderdaad niet te goed is voor zondag. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Klote, auto is niet klaar. Gisteren nog wat afstellingen/testen gedaan, maar niet voldoende. Zou eigenlijk de brandstofpomp nog moeten wisselen, opnieuw alles afstellen en 500km testritten doen voor zondag. En morgen heb ik geen tijd, dus zou ook niet weten wanneer Bijkomend voorspellen ze regen, dus zou ik er sowieso niet mee rijden. Zal dus met de C200CDI moeten rijden. Was sowieso wel de grootste kans dat dat zou moeten gebeuren, maar ergens bleef er toch een klein beetje hoop om ermee te rijden. Nuja, op dat parcours is de C200 wel een pak sneller dan de 280SL (gezien ik met die auto niet hard rij), en met de madam als copiloot is een auto met gordels iets veiliger Ik rag liever in de Ardennen goed rond als het droog is Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Drifteeeeeun Hmmbwaa ben toch nog steeds voorzichtig. Ook geen zin om m'n kist op een onnozele manier te prakken ergens in de Ardennen / LUX Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Ondersturend van de baan afgaan... Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Was als reactie op @@CharlesV bedoeld. Quote
Gast wooter Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 GPX is klaar, maar mijn madam wilt zelf met bolleke pijlke rijden. Mij niet volgen dus . Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.