Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast wooter
Geplaatst:

Ik heb eerst heerlijk achter twee Polo WRC's mogen jagen, dan een M135i met Performance uitlaten, en dan geprobeerd met @@Matthi mee te kunnen volgen achter zijn spel. Grandioos ding  :inlove:

Geplaatst:

Wij hebben ook lange tijd alleen en op eigen tempo gereden : super

Een tijdje ook in een leuk treintje gereden met een aantal heel hete hatches ...maar ik weet begot niet wie dat was...maar het was een leuk stuk weg:)

Achter bmwmb hebben we ook heel effe gereden maar na het ruiken van zijn koppeling toch besloten een andere weg te volgen....en verloren te rijden: )

@bmwmb: prachtig geluid! We hoorden de onze gewoon ni meer haha

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik heb een tijdje vastgezeten achter een S123 en 3 911's. :D

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Wij hebben ook lange tijd alleen en op eigen tempo gereden : super

AH DAT WAS UWE M235I!

Super machien :)

Geplaatst:

Ik heb eerst heerlijk achter twee Polo WRC's mogen jagen, dan een M135i met Performance uitlaten, en dan geprobeerd met @@Matthi mee te kunnen volgen achter zijn spel. Grandioos ding  :inlove:

Het was tof u nog eens te zien, en ook uw madam eens te ontmoeten.

Uw Z4M blijft toch ook een zalig ding, maar je mag 'm wel eens poetsen. B)

Geplaatst:

Net @@TCT afgezet... 2 liter olie in dat spel gekapt en AMAAI!! Die ging ineens een pak beter vooruit.

Ben al blij dat ik hem niet naar de kloten he gereden...

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Zonet langs de kant gezet door de politie.

Voor een algemene controle boorddocumenten en alcohol. :D

• Vind ik leuk 2
Gast wooter
Geplaatst:

Mea culpa, @@BMWMB! Ik heb je alleen een keer gekruist, voor de rest was je ofwel voor ons weg of zat je achter ons :)

En ik ging 'm gisteren wassen, maar toen was ik in de tuin bezig en toen zeiden ze dat het slecht weer ging worden, en toen moest ik nog iets aan mijn moto doen etc etc etc....

Die wrap, die mag er wel eens af.... :)

Geplaatst:

Wat wil je met zo'n co. :D

Geplaatst:

AH DAT WAS UWE M235I!

Super machien :)

Ja, dat was echt iets voor uw madam. Persoonlijk vind ik deze 2 cabrio een zeer mooie auto, en dus een waardige opvolger van de 1 cabrio. OOk is deze M35i met automaat een perfecte combinatie die van deze 2 cabrio een droom maken om mee te rijden. Ik denk dat je vandaag geen mooier totaalpakket kan kopen aan een toch wel redelijke prijs. Ik denk dan aan power, dikke motor, cabrio, 4 zitplaatsen (voor de kids op de achterbank), een redelijke kofferruimte, relatief onopvallend, dagelijks bruikbaar, en toch een zeer snelle en sportieve wagen. Ik zou niet twijfelen als ik u was... en ondertussen sparen voor een P.  ;)

Geplaatst:

Mea culpa, @@BMWMB! Ik heb je alleen een keer gekruist, voor de rest was je ofwel voor ons weg of zat je achter ons :)

En ik ging 'm gisteren wassen, maar toen was ik in de tuin bezig en toen zeiden ze dat het slecht weer ging worden, en toen moest ik nog iets aan mijn moto doen etc etc etc....

Beu?

Vond'm er toch nog best goed uitzien...

Geplaatst:

Man, die auto heeft al maanden geen spons meer gezien.  :)

Geplaatst:

Twas zalig!! Living on the edge met die Parketta, maar toch heelhuids thuisgeraakt, top! :up:

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

1000x verloren gereden, 3x door m'n remmen (Eerste keer na 30km, nieuw record  :up: ), maar wel een topdag.

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

:lolz: :lolz:

Het ging erover aan tafel. Jan werd door quasi iedereen herkend, maar voor hemzelf was het iets moeilijker.

Bij mij vantzelfde... Aaah den TCT!!! Juist ja en jij bent?
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Hah, chance, want op de e40 knalde je ons proper voorbij!

En ik vergeet nooit meer wie je bent! [emoji14]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ha, ik zou dat ook doen!

Gast wooter
Geplaatst:

Beu?

Vond'm er toch nog best goed uitzien...

Beu nog niet, maar hij slijt wel en is niet zo goed gedaan als sommige andere recente wraps. En onder dat flauw wit zit interlagosblauw  :inlove:

Geplaatst:

Hah, chance, want op de e40 knalde je ons proper voorbij!

En ik vergeet nooit meer wie je bent! [emoji14]

Zat Brecht nu rustig te pijpen achter zijn stuur of heb ik dat miszien?

Geplaatst:

Jep. En zij co ook. Gelukkig zat ik vanachter

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Stond aan het tankstation pintje te drinken toen we jullie zagen voorbijkomen.

Toen nog even de e30 (:inlove:) de sporen gegeven, en desje snel bijgehaald!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hopelijk zijn @@Parsifal en zijn persoonlijke mecanicien @@TCT ook goed thuisgeraakt!

iplpT9h.jpg

blij te lezen dat jullie thuis zijn geraakt! 

Heerlijke dag trouwens, dikke merci @@TomT @@PJH & gevolg. :) 

Geplaatst:

1000x verloren gereden, 3x door m'n remmen (Eerste keer na 30km, nieuw record  :up: ), maar wel een topdag.

Wat maakt het uit als je auto het wat minder doet, als je zo'n knappe vriendin naast je hebt zitten.  ;)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wat maakt het uit als je auto het wat minder doet, als je zo'n knappe vriendin naast je hebt zitten. ;)

Oef, ik dacht even dat je tegen Parsifal bezig was. :D

Geplaatst:

Naast Parsifal zat 'een hete rosse'  :P  :ninja:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in