Frekkel 9.309 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 start is meer dan een uurke van hier, en vollen bak regen hier. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Als het straks stopt heb je droog weer en een natte baan. Ik zie al een paar mondhoeken krullen. 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 21 juni 2015 Auteur Geplaatst: 21 juni 2015 We staan ONDER het wegrestaurant, om te schuilen tegen de regen Quote
Soundstorm 2.639 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Super blij dat ik was klaar geraakt met de auto. En alles werkte zoals het moest. De Ardennenrit ging de kers op de taart geweest zijn. Helaas besloot de motor om het na 10 km op te geven... Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Zeer spijtig te horen Tom, hopelijk vallen de kosten mee. :-( Quote
DuDe 1.211 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Super blij dat ik was klaar geraakt met de auto. En alles werkte zoals het moest. De Ardennenrit ging de kers op de taart geweest zijn. Helaas besloot de motor om het na 10 km op te geven... Das zuur. Hopelijk valt t mee. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Super blij dat ik was klaar geraakt met de auto. En alles werkte zoals het moest. De Ardennenrit ging de kers op de taart geweest zijn. Helaas besloot de motor om het na 10 km op te geven...10 km van thuis? Of de eerste 10km van de rit? Sucks anyway. Hopelijk een klein pruts. Quote
Soundstorm 2.639 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Eerste 10 km van de rit. Op het eerste zicht een kromme klep. Wat er nog kapot is zal ik zien als het blok open is. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Riem versprongen? Of was het de eerste keer dat je hoge toeren opzocht? Met mijn beperkte kennis vind ik het vreemd dat je daar pas een klep plooit. Klote, mag je nog depanage gaan regelen ook. Succes met de herstelling in ieder geval. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Na 17km, zonder aanwijsbare reden superstom voor Tom, lang leve touring. En is met ketting hé. En thx aan @@Greg en schoonbroer dat ik mocht meerijden en copiloten. En aan @@gewoon ik die me nu naar huis aan het brengen is. En aan al de rest die me een rit heeft aangeboden 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Ah, 't is een M30? owkeej Blijft kak, beetje gelijk jij op Weeze. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 21 juni 2015 Auteur Geplaatst: 21 juni 2015 Er is witte rook, de rondritpaus is verkozen, de Ardennenrit is voorbij. Bedankt allemaal 3 Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Héérlijke baantjes! Fijne treintjes gevormd onder meer met de rode MX-5'jes, @@McLovin, hothatchnozems @@Denniske en @@BlackFox en de witte GT86. Toen die laatst genoemde de kop trok, tempo 3 Quote
berengun 2.565 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Het was een geweldige rit! Mooie organisatie, mooie wegen, eigenlijk prachtig weer, .... En weer wat mensen leren kennen Sfeerbeeldje : 4 Quote
DuDe 1.211 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Ziet er tof uit! Volgend jaar toch echt men best doen om mee te kunnen gaan. thumps up voor de organisatie. Lijkt goed geregeld! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Wat een fantastische dag! Thanks aan de organisatoren en de deelnemers! Nu eerst wat afkoelen in mijn zetel na een hele hoop fijne kilometers! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Hopelijk zijn @@Parsifal en zijn persoonlijke mecanicien @@TCT ook goed thuisgeraakt! 4 Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Hopelijk zijn @@Parsifal en zijn persoonlijke mecanicien @@TCT ook goed thuisgeraakt! Down To Fuck 4 Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Volgend jaar naamkaartjes! Véél volk gezien maar geen idee wie wie was... Buiten wie ik al kende... En oh, @@janvkn, die was ook herkenbaar... Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Volgend jaar naamkaartjes! Véél volk gezien maar geen idee wíe wíe was... Buiten wíe ik al kende... En oh, @@janvkn, die was ook herkenbaar... :lolz:Het ging daarover aan tafel. Jan werd door quasi iedereen herkend, maar voor hemzelf was het iets moeilijker. 1 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Ik heb al alle Ardennenritten meegereden, en kan wel zeggen dat dit de mooiste was. Zo'n prachtige wegen in Luxemburg... Gewoonweg zalig! Alweer een dikke proficiat aan TomT en PJH om deze rit alweer te willen organiseren. Ik hoop dat iedereen beseft dat hier veel voorbereidend werk voor nodig is, en dat als wij naar huis rijden, die mannen ook nog eens al onze rommel mogen opruimen. Ik pleit ervoor dat die mannen voor zoveel werk er ook iets aan over kunnen houden. Ik stel voor dat ze volgend jaar sponsors zoeken. Ik denk aan Budé Containerized Solutions, Patrick Debusseré,... Elke sponsor krijgt een logovermelding en een deelname met 2 personen erbij. Zo kan ik meedoen op kosten van de zaak... Kortom, ik wil dat die mannen daar echt financieel iets aan over houden, want deze rondrit moet blijven bestaan! Voor mij was het de eerste deftige rit met mijn nieuwe GTS. 's Morgens was het rustig aan op de snelweg met de hevige regenval, maar gelukkig was dat gedaan na het vertrek. Toen ik vertrok had ik een zwerm, niet roadbook-lezende, volgers in mijn gat. Gelukkig kon ik net voor een bochtig traject een mobilhome passeren, waardoor de anderen er niet meer voorbij konden, en hadden we eindelijk onze vrijheid. Het klinkt misschien asociaal, maar het liefst van al rijden we alleen. Zo kunnen en moeten we ons echt concentreren op de roadbook, en kan je zelf je tempo bepalen. Als ze in m'n gat hangen, dan ben ik steeds geneigd sneller te rijden, en dat vind ik minder leuk. Sorry aan Denniske en consoorten... De rondrit was top, in combinatie met mijn zoon als ondertussen zeer ervaren roadbook-lezer, en met de GTS onder ons gat. Wat een machine... En ik kan het niet genoeg zeggen, maar het grootste plezier komt van de manuele bak, en de onwaarschijnlijk zalige motorsound! 7 Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 juni 2015 Geplaatst: 21 juni 2015 Super blij dat ik was klaar geraakt met de auto. En alles werkte zoals het moest. De Ardennenrit ging de kers op de taart geweest zijn. Helaas besloot de motor om het na 10 km op te geven... Aie shit, ik heb inderdaad een E28 in het begin van de rit zien staan... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.