Tiep 3.397 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Het was een schitterende rondrit @@PJH, eerste keer dat ik en mijn vriendin aan een AM meeting/ rondrit meedoen en het was zeker voor herhaling vatbaar! Echt enorme knappe wegen daar, en een schitterende streek. Ook al was ik één van de tragere van de hoop, toch heb ik mij uitstekend geamuseerd. Ik hoop dat ik anderen niet teveel heb gehinderd, zodra ik kon zette ik mijn pinker naar rechts en vertraagde ik om de andere voor te laten, en ik denk dat ik zo wel het hele forum doorheen de rit mij heb laten voorbij steken Als ik de organisatoren nog wat opbouwende feedback mag geven: qua bbq mag het wat sla, pasta en dergelijke misschien wel wat meer zijn, en de rit duurde voor mij wel net iets te lang, ondanks dat we maar zo'n halfuur verloren zijn gereden en niet zijn gestopt om iets te gaan drinken, kwamen we pas rond kwart voor 8 daar. En ik heb nergens onder de snelheidslimiet gereden. Maar misschien dat de mensen met de Porsche's en M's hier anders over denken Maar voor de rest was het wat mij betreft perfect, en kan ik alleen maar mijn complimenten geven aan de organisatoren Jij was met die gele Renault? Die zijn we idd een keertje voorbij geknald met een treintje Fuck seg heb er eigenlijk al opnieuw zin in! 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Voor mij was de rit ook aan de lange kant (heb het laatste stuk afgesneden), niet zo verwonderlijk aangezien we constant stil stonden omdat niemand de weg wist Was wel een leuk treintje, goed tempo. Zalig treintje was dat. Zonde dat we die op een gegeven moment zijn kwijtgespeeld, onze schuld eigenlijk Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 @@Riskitalltowin ververs ons geheugen volgend jaar nog maar eens dus Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Zalig treintje was dat. Zonde dat we die op een gegeven moment zijn kwijtgespeeld, onze schuld eigenlijk GT86 opjagen met de GTI, heerlijk Had nog heerlijker geweest met de S2000, maar ach 2 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 24 juni 2015 Auteur Geplaatst: 24 juni 2015 Beste deelnemertjes, Omdat ik altijd streef naar een verbetering heb ik een kleine uiterst lelijk vormgegeven enquête gemaakt. Kunnen jullie dit eens invullen aub? Het duurt nog geen 5 minuten, maar ik heb er wel heel veel aan en uiteindelijk jullie later dus ook Geen enkel veld is verplicht en het is anoniem, dus laat je volledig gaan. http://ardennenrit.carbonfiber.be/enquete Bedankt Quote
Ceke 2.729 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 T was zelfs als co-piloot erg leuk ! BBQ was lekker. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Extreem lelijke enquête ingevuld. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Fak seg ik heb precies een heel aantal mensen gemist... @@Ceke bijvoorbeeld, nie gezien. Zonde, want ik had de MX-5 bij! En wtf @@BlackFox reed jij met de zwarte GTI? Had dat niet door Aangenaam, bij deze. En fak, dat treintje was heerlijke pret Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Fak seg ik heb precies een heel aantal mensen gemist... @@Ceke bijvoorbeeld, nie gezien. Zonde, want ik had de MX-5 bij! En wtf @@BlackFox reed jij met de zwarte GTI? Had dat niet door Aangenaam, bij deze. En fak, dat treintje was heerlijke pret Ceke stond nochtans ook in Haasrode aan de start. Quote
Ceke 2.729 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Ik moet wel zeggen, ik ben grappiger in het echt dan op het forum, misschien daarmee? Madam Daann was er ook, die zal hem wel gezien hebben, de sloeber!! 5 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Ik moet wel zeggen, ik ben grappiger in het echt dan op het forum, misschien daarmee? Madam Daann was er ook, die zal hem wel gezien hebben, de sloeber!! Wij waren de eersten Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Ceke stond nochtans ook in Haasrode aan de start. Wauw hahaha. Da's helemaal loemp! Quote
Ceke 2.729 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Wij waren de eersten Ik reed mee met die blauwe Alpina, met z'n driftje voor vertrek. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Ik reed mee met die blauwe Alpina, met z'n driftje voor vertrek. Totaal geen besef van gehad. Alpinaatje ging vlotjes! Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 's werden niet toegelaten, dus heb ik maar bbqs geschreven... Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Volgend jaar iedereen een naamkaartje opplakken! 1 Quote
DuDe 1.211 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Idd en volgend jaar wil ik mee met de speedy! Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Volgend jaar iedereen een naamkaartje opplakken! Stickers op je kist à la de namen van de bestuurders van een racewagen. Van jou en je co Klinkt eigenlijk leuk Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Volgend jaar iedereen een naamkaartje opplakken! En hoeveel meetings zeggen we dat al niet? 1 Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Stickers op je kist à la de namen van de bestuurders van een racewagen. Van jou en je co Klinkt eigenlijk leuk Been there, had it once! 3 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Mijn racesticker ging nog aan mijn auto! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 24 juni 2015 Geplaatst: 24 juni 2015 Ik heb al spijt dat ik je heb aangesproken. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 25 juni 2015 Geplaatst: 25 juni 2015 Bedankt aan @@PJH en @@TomT voor alles! Een C200 CDI is niet de kist voor zo een rondrit, Renault Power zuigt, alsook manuele versnellingsbak 's morgens lekker op tijd vertrokken, op het gemakje naar ginder gekacheld, onderweg @@Phil nog tegen gekomen met zijn knappe Z4. Eerste deel van de rit ook rustig gereden, proberen mooi aan de kant te gaan als iemand achter mij zat, kwestie van de anderen hun plezier hier niet te ontnemen. Sorry aan iedereen die achter mij vastgezeten zou hebben. Na de tussenstop aan het terrasje ingegaan op een uitnodiging om me aan te sluiten aan een treintje, dat naar hun mening zeker niet snel reden, en die gemakkelijk volgbaar zouden zijn met mijn auto. Was me dat een vergissing... Heb nog een 70-tal kilometer kunnen aanklampen, maar dan moest ik, mede door klachten van de copilote (maar vooral wegens gebrek aan power), de achtervolging staken. Mijn excuses @@BWS dat hij achter mij vastzat toen ik probeerde aan te klampen. Laatste stuk heb ik op GPS afgekort, omdat ik anders veel te laat zou binnenzijn. 1 Quote
NA_T 6 Geplaatst: 25 juni 2015 Geplaatst: 25 juni 2015 GT86 opjagen met de GTI, heerlijk Had nog heerlijker geweest met de S2000, maar ach Miljaar die GTI ging goed! Zalig treintje idd. Ben blij dat mijn madam uiteindelijk toch goed weg kon met het lezen van de roadbook. Ze mag nog mee! [emoji16] 1 Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 25 juni 2015 Geplaatst: 25 juni 2015 No prob Carlo, vond het niet erg om dat stuk even wat rustiger te rijden. Hebben wel even op jullie gewacht met Parsifal en co, de vriendin was al ongerust 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.