Ga naar inhoud

Ferrari Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de 430 wordt mooi oud vind ik :)

Geplaatst:

Als je dat ziet wil je toch niet van die duffe paddles, ziet er veel leuker uit.

Geplaatst:

Gated shifter :inlove:

Als je dat ziet wil je toch niet van die duffe paddles, ziet er veel leuker uit.

Ik ben trots op je

Geplaatst:

Die schakelmomenten zijn zo heerlijk. Geen vinger achter een paddle'tje maar gewoon de good old voet + ambriage + roeren in de pot. 

Paddles zijn uiteraard beter voor de snelheid van de upshifts maar dat charme van een handbak gaat gewoon boven alles imo  :)

Geplaatst:

Zo een 430 handbak gaat nog geld waard zijn ooit.

Zwijg.

Geplaatst:

Toch een fameuze mean machine in't zwart hoor. Al ben ik niet zeker van de zwarte velgen. Ik denk dat ik eerder voor gewoon alu kleur zou gaan.

ferrari-laferrari-c469723122013204358_9.

ferrari-laferrari-c469723122013204358_7.

ferrari-laferrari-c469723122013204358_6.

Geplaatst:

Zwart, rode kuipzetels, gouden velgen en klaarkomen!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Tussengas bij opschakelen. WTF.

Geplaatst:

Tussengas bij opschakelen. WTF.

Klinkt wel goed. Uit de tijd dat er nog geen synchro's bestonden.

Geplaatst:

Tcho, kzou twijfelen, welke van de twee. Heel lang.

Geplaatst:

70k voor een V8 ferrari met 490pk en een open schakelrooster. Dat lijkt zo weinig :o

Reken nog 10k inschrijving erbij. 't Zijn momenteel, de prijzen voor een F430.
Geplaatst:

taks enz suckt idd... maar 70k voor een 430 :o wtf eigenlijk. Da's gewoon bargain of the century. Voor mij staat dat superver boven bvb een GT3 997.2, en die dingen heb je nog niet voor 70k :o

Geplaatst:

Is een 430 in vergelijking met een GT3 geen enorme money pit qua onderhoud?

Geplaatst:

Dat zal vermoedelijk wel duurder zijn idd, maar ik denk niet dat de 430 nog onderhouden nodig heeft waarbij de motor er uit moet. Bij oudere ferrari's was dat vaak het geval.

Een GT3 gaat nu nog altijd 100k, met die 30k verschil kun je toch wel al even rijden denk ik :)

Geplaatst:
Geplaatst:

Kan iemand hier een min of meer deftig beeld schetsen van de kostprijs om zo'n Ferrari te onderhouden? 

Geplaatst:

Kan iemand hier een min of meer deftig beeld schetsen van de kostprijs om zo'n Ferrari te onderhouden? 

Dat valt erg goed mee. Heb op AF ooit nog een factuur gepost.

De F430 is idd de eerste generatie waar de motor niet volledig moet uitgenomen worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid