Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Eindelijk! Heb hier lang naar uitgekeken.

Lijkt alle verwachtingen goed in te lossen als ik het zo hoor.

 

Wel begrijp ik niet goed waarom Chris Harris bij Evo niet met die kar gaan rijden is? Als reviewer van de P1 en 918 Spyder zou hij volgens mij het beste het vergelijk tussen de 3 kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel begrijp ik niet goed waarom Chris Harris bij Evo niet met die kar gaan rijden is? Als reviewer van de P1 en 918 Spyder zou hij volgens mij het beste het vergelijk tussen de 3 kunnen maken.

 

Chris Meaden heeft al de P1 gereden. De filmpjes van Harris in P1 en 918 waren voor /Drive, niet voor EVO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk! Heb hier lang naar uitgekeken.

Lijkt alle verwachtingen goed in te lossen als ik het zo hoor.

 

Wel begrijp ik niet goed waarom Chris Harris bij Evo niet met die kar gaan rijden is? Als reviewer van de P1 en 918 Spyder zou hij volgens mij het beste het vergelijk tussen de 3 kunnen maken.

 

Chris Harris werkt al eeuwen niet meer voor EVO.

 

Bovendien mag hij officieel geen Ferrari's meer testen aangezien hij zich ooit, volgens Ferrari, iets te negatief heeft uitgelaten over het merk. (had te maken met zijn claim dat Ferrari zijn persauto's extra peper geeft geloof ik)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

As stated above. Maar Harris geraakt wel aan Ferrari's om te reviewen hoor. Maar de La Ferrari wordt misschien moeilijk. En het lijkt erop dat ze bij Ferrari aan holding grudges doen daarrond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belachelijk knap idd. Die 458 is perfect zo! En ik denk dat er bij Garage Leuris in Sint-Job-in't-Goor nog zo'n Rarri Testarossa te koop staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Fezza kleur ooit: tour de france

8913631345_7db525e028_b.jpg

9603742942_2b8f3bcb8a_o.jpg

2626679137_dd4f59cbae_o.jpg

4053419309_6b8e408a25_o.jpg

11540503025_91d81eb67b_b.jpg

9603742942_2b8f3bcb8a_o.jpg

5856872795_552c0e132c_b.jpg

Fucking hell :inlove:

 

Die TdF-blauwe 512 TR :inlove;

En die Enzo!! :inlove:

en al de rest ook :inlove:

 

blu TdF :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid