Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden, anders zei:

Die hebben nu toch echt nog nooit een lelijk model gemaakt

SF90 is toch geen pareltje vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
image
image
image
image

Ferrari KC23, 2023. A one-off track car built for a “passionate collector” based on the 488 GT3 Evo race car. It will be on display at the Goodwood Festival of Speed from July 13-16, and at the Ferrari Museum in Maranello between August 1 and October 2.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan die eens gaan bezien in Maranello...  

BTW:  Museum in Modena, of dat in Maranello ?  Ik vrees dat ik ga moeten kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maranello is groter, in Modena staat er niet zo veel. In Maranello kan je ook de fabriek bezoeken (bustour over het terrein) en een rondje rijden bij Pushstart.
Het tofste vond ik de factory tour bij Lamborghini, daar nemen ze je mee doorheen het productieproces. Lamborghini is ook wat meer afgelegen, als je daar een auto huurt is de kans kleiner dat je vast zit in het verkeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We logeren vijf dagen in de streek tussen Modena en Maranello.   Lambo of Ferrari huren ga ik niet doen.  Factory-tour bij Lamborghini lijkt me wel nog leuk.

Maandag rijden we tot in Munchen, ik ga daar alvast het BMW-museum proberen mee te pikken (maandag in de late namiddag, of dinsdagochtend), als dat een beetje lukt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet proberen de factory tour bij bmw te doen, dit is echt top. Zeer indrukwekkend productieproces, en goede gids. Het museum is ook de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Super95 zei:

Je moet proberen de factory tour bij bmw te doen, dit is echt top. Zeer indrukwekkend productieproces, en goede gids. Het museum is ook de moeite.

ik vrees dat ik daar geen tijd voor zal hebben.   Munchen is echt een tussenstop van één nacht, 's anderdaags rijden we al weer door naar Trentino.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/7/2023 om 09:49, ex-Mooseman zei:

We logeren vijf dagen in de streek tussen Modena en Maranello.   Lambo of Ferrari huren ga ik niet doen.  Factory-tour bij Lamborghini lijkt me wel nog leuk.

Maandag rijden we tot in Munchen, ik ga daar alvast het BMW-museum proberen mee te pikken (maandag in de late namiddag, of dinsdagochtend), als dat een beetje lukt. 

Als ik een extra optie mag toevoegen: het Pagani museum en fabriektour.

Ik heb vorig jaar alle merken bezocht in die regio, en Pagani stak er toch echt bovenuit qua experience.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
image
image
image
image

Ferrari 812 Competizione “Inspired by Blanc Sheet," 2023. The Tailor Made programme at Ferrari has been inspired by the yellow cards on which Maranello designers sketch their first ideas, insights and notes from mind to paper to produce a one-off 812. The car willl be auctioned for charity in October

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Deze wagen zal hier wel al eens gepasseerd zijn, maar dan nog vind ik de kilometerstand hooguit indrukwekkend. Al geloof ik er gerust in dat er al wat vervangingen/revisies zullen uitgevoerd zijn. (eigenaar is dhr Thijs Timmermans zelf)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid