Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Wat een auto's...

Sinds ik in Maranello een 365 GTB/4 Competizione zag ben ik helemaal weg van dat model. In normale outfit doet dat me vrij weinig, maar hetgeen zo'n Competizione uitstraalt... Fantastisch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft een van mijn favoriete Ferrari's zo een Lusso, alleen spijtig van de kleinere koplampjes vooraan, die geven hem een wat vreemd vooraanzicht.

5877307572_787d76c43f_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks naar de tentoonstelling in Autoworld geweest, waar een groot deel klassieke (race-)Ferrari's stond.

Wat

Een

Merk.

Hoe lang loopt die nog?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je lef moet hebben om te kunnen inhalen?

Omdat inhalen er quasi onmogelijk is. Net zoals op verschillende andere circuits van Tilke...

Hoeveel spannende GP's heb je al gezien op Yas Marina?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek zijn kennis zeker niet in twijfel, maar soms stel ik me toch vragen bij wat Dirk zei over DK Engineering.

Als je slecht werk levert, dan krijg je toch nooit zulke dingen over de vloer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek zijn kennis zeker niet in twijfel, maar soms stel ik me toch vragen bij wat Dirk zei over DK Engineering.

Als je slecht werk levert, dan krijg je toch nooit zulke dingen over de vloer?

Ik kan me inbeelden dat ze veel connecties hebben, een verzorgd imago en dat ze mensen vertrouwen inboezemen.

Het lijkt me dat je daar wel gerust voor een klein onderhoud kan gaan.

Maar zoals je zegt zijn er met hun complete rebuilds wel al eens problemen.

Geen idee waarom ze dan zo "succesvol" blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij, buiten dat verhaal van die witte 250 GT SWB (die als ik me niet vergis trouwens uit Evans' White Collection komt), nog andere verhalen gehoord/gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij, buiten dat verhaal van die witte 250 GT SWB (die als ik me niet vergis trouwens uit Evans' White Collection komt), nog andere verhalen gehoord/gelezen?

Specifieke voorbeelden niet maar ik heb wel over het "drankprobleem" en ontevreden klanten gelezen.

Vraag me niet waar want dan zal ik je het antwoord schuldig moeten blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonde, dat had ik met veel plezier gelezen:)

Nu, je zal van elke workshop/vakman/broker/whatever goeie en slechte dingen lezen, je hebt altijd personen die tevreden zijn en anderen die dat niet zijn. Al dan niet terecht.

Maar een complete revisie van een motor bij een SWB, en dan brokken hebben, dat gaat er over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonde, dat had ik met veel plezier gelezen:)

Nu, je zal van elke workshop/vakman/broker/whatever goeie en slechte dingen lezen, je hebt altijd personen die tevreden zijn en anderen die dat niet zijn. Al dan niet terecht.

Maar een complete revisie van een motor bij een SWB, en dan brokken hebben, dat gaat er over.

Het zou natuurlijk ook kunnen (complete speculatie langs mijn kant) dat de vorige eigenaar die wagen bewust "on the cheap" heeft laten repareren alvorens hem te verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat inhalen er quasi onmogelijk is. Net zoals op verschillende andere circuits van Tilke...

Hoeveel spannende GP's heb je al gezien op Yas Marina?

Inhalen is er moeilijk maar we rijden niet allemaal met een F1.

Het is ook omdat er al zoveel GP's zijn geweest..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid