Ga naar inhoud

Ferrari Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Vreemd, sinds de 355 is er voor mij geen enkele V8-Ferrari geweest die me nog echt aanspreekt.

360, F430 en 458 (deze laatste in mindere mate) vind ik allemaal Ferrari's met weinig appeal.

²

Oude Ferrari's zijn za-lig. Maar van de recente zijn er weinig die me boeien.

Geplaatst:

Ferrari is een andere designrichting ingeslaan, het duurt even voor je het gewoon bent.

Geplaatst:

Ferrari's zijn gelijk ne goeie whiskey, die moeten wa blijven liggen, hoe langer de beter!!

Behalve hun superkarren, dat zijn flessen Moët van 5l die direct moeten knallen en op de koop toe nog overheerlijk zijn ook...

Geplaatst:

een ferrari koopt ge toch niet echt om hoe hij eruit ziet, koopt ge beter een maserati of aston.

Geplaatst:
Ferrari's zijn gelijk ne goeie whiskey, die moeten wa blijven liggen, hoe langer de beter!!

Behalve hun superkarren, dat zijn flessen Moët van 5l die direct moeten knallen en op de koop toe nog overheerlijk zijn ook...

En die Gemballa Mig-U1 die je post is dan zoiets als een goed glas whisky met ijsblokjes en cola in?

Geplaatst:
een recente ferrari koopt ge toch niet echt om hoe hij eruit ziet, koopt ge beter een maserati of aston.

12345

Geplaatst:
12345

Enzo vond die oude dingen zelf voor patsers. Denk dat hij meer fan zou zijn van de huidige modellen, zeker de enzo, cs en scud.

Geplaatst:
En die Gemballa Mig-U1 die je post is dan zoiets als een goed glas whisky met ijsblokjes en cola in?
Nieje, das nen ordinaire cocktail, maar je bent er sowieso zo weg als een ei van!! :D
Geplaatst:
Vreemd, sinds de 355 is er voor mij geen enkele V8-Ferrari geweest die me nog echt aanspreekt.

360, F430 en 458 (deze laatste in mindere mate) vind ik allemaal Ferrari's met weinig appeal.

Doe mij maar een 458, dan mag jij de oude troep hebben :D

Geplaatst:
Enzo vond die oude dingen zelf voor patsers. Denk dat hij meer fan zou zijn van de huidige modellen, zeker de enzo, cs en scud.

Kan goed zijn, maar dan ben ik een patser :D

Enzo stond zelf niet achter zijn creaties ofzo?

Geplaatst:

Volgens mij was het zo dat hij zijn klanten maar patsers vond, heeft misschien niet veel met de auto's te maken.

Geplaatst:
Kan goed zijn, maar dan ben ik een patser :D

Enzo stond zelf niet achter zijn creaties ofzo?

Hij was tegen productiewagens, hij vond dat compleet nutteloos maar had de inkomsten daarvan nodig om z'n raceprojecten te kunnen betalen.

Geplaatst:

Zalig, en hij kwam daar openlijk voor uit? :D

Geplaatst:
Hij was tegen productiewagens, hij vond dat compleet nutteloos maar had de inkomsten daarvan nodig om z'n raceprojecten te kunnen betalen.

Nutteloos? Hij reed toch zelf ook met de auto?

Geplaatst:
Nutteloos? Hij reed toch zelf ook met de auto?

Nope, hij reed met een Mini :lol:

Geplaatst:
Thumb resize.

Shit da's lelijk.

Voorkant is best dik, maar vanaf het midden zijn de lijnen zeer vreemd.

ferrar10.jpg

Betere foto.

Hij heeft wel fantastische lijnen!

Geplaatst:

damn die zijn lelijk,

contrastkleur is echt wel nodig op die "bogen"

en die kont: lijkt wel tuning, zeker op de gele

Geplaatst:

Laat me wat denken aan Rami's overspoten Murcielago...

Geplaatst:
Geplaatst:

Gisteren reed er een Dino door de straat hier, deed me verrassend weinig eigenlijk. Klein ding maar IRL, wel een fantastische sound :inlove:

Geplaatst:
Gelieve te specifiëren welke Dino

mvg bedankt

Oei, ik wist niet dat er daar verschillende versies van waren, moet dus een 246 GT geweest zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid