Ga naar inhoud

Zwarte of Beige hemel


Dawud

  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dakhemel

    • Zwart
      44
    • Beige
      5


Aanbevolen berichten

Ik zie hier veel mensen kicken op een zwarte dakhemel, maar zelf heb ik altijd al een beige dakhemel besteld.

Het oogt wel mooier als je een zwart interieur hebt, dus twijfelde ik, maar na een proefrit heb ik toch voor een beige gekozen. De zwarte dakhemel verminderde het ruimtegevoel enorm. 

 

Nu vroeg ik me af wat poll resultaten hiervoor zouden zijn, dus bij deze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik prefereer toch een zwarte dakhemel, het compacte vind ik net aangenaam.

Moet er wel bijzeggen dat ik dit liever niet combineer met zwarte zetels of een volledig zwart interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beige! Een keer in die XC60 van @@Bompa gezeten. Voelde klein aan net door die zwarte dakhemel. bah, niets voor mij.

 

Zoals stabilo boss zegt; hangt er van af.

 

Ik kwam van full beige V70, inclusief dakhemel. Naar een XC60 full black, inclusief dakhemel. Is een wereld van verschil, de XC60 voelde idd klein aan daardoor. Minder ruim.

Bovendien had je nooit een zonnig gevoel, ook al scheen de zon.

Bij de V70 moest het maar een waterzonnetje zijn en je fleurde al op.

 

Anderzijds, in een Z4 bv, die sowieso al een kleine cocon is, vind ik full black een must. Sportief, compact gevoel, zo hoort het.

In een comfortabele gezinswagen zou ik voor beige gaan. En aangezien ik eerder een comfortmens ben: beige.

 

Wat je wel hebt met full black: alles is één geheel. Anders heb je zo 't gevoel van een interieur te hebben met daarop een dak (indien zwart interieur en beige dakhemel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij altijd zwart...

 

Ik ben ook wel voor het meer cocoon gevoel, het is sportiever,...

Ideale combinatie met een niet zwart interieur en als het even kan een schuifdak erbij...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart draagt mijn voorkeur.

 

Maar ik wil er wel een panoramadak in om niet dat bekrompen gevoel te hebben :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zwart, áls het bij het interieur past. Bleek is gevoelig voor vlekken imho. En laat dat nu net een vervelend stuk zijn om te reinigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart.

Mijn vrouw vindt dat dat een claustrofobisch gevoel teweeg brengt.

Haar auto heeft een zwarte hemel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als heel de binnenkant zwart is, dan wat beige tegen het dak gooien ?

Trekt op niks.

Is alleen mooi als de binnenkant kwa kleur past bij een beige dak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart uiteraard.

En als je claustrofobie hebt moet je maar een schuifdak nemen.

 

Ik heb dat duidelijk niet! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee waarom half AM zo zwartminded is

 

Er zijn er hier veel zwart-wit, en aangezien wit er niet tussenstaat ... ah, aaah, ajaaa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beige interieurhemel enkel bij een auto met beige interieur (niet enkel zetels). En dan nog enkel als echt dezelfde kleur is.

Tenzij er een glazen zonnedak is, dan mag 't zwart voor mij. Beige interieurhemel is zo snel vuil en kuist niet makkelijk...

 

Op een Range Autobiography of S-klasse: optionele leder interieurhemel in interieurkleur (lichtgrijs, beige, ...) = awesome. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso zwart. Wanneer ik nog eens in een auto rijd met een lichte dakhemel heb ik altijd het gevoel dat er niets om me heen zit. Raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso zwart. Wanneer ik nog eens in een auto rijd met een lichte dakhemel heb ik altijd het gevoel dat er niets om me heen zit. Raar.

 

Hier net andersom, ik apprecieer het 'open' gevoel van een lichte dakhemel en kan enkel leven met een zwarte dakhemel in combi met panodak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid