Ga naar inhoud

Zwarte of Beige hemel


Dawud

  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dakhemel

    • Zwart
      44
    • Beige
      5


Aanbevolen berichten

zwart! en zonder open of panoramische dak...

 

ik rijd met een wagen, geen woonkamer

 

 

Als ik een open gevoel wil rij ik wel met een cabrio.

 

DAT!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie van de zwart-stemmers zit gemiddeld 4 uur per dag in de wagen?

Cabrio is geen wagen/werkpaard maar een fun-machine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beige interieurhemel enkel bij een auto met beige interieur (niet enkel zetels). En dan nog enkel als echt dezelfde kleur is.

Tenzij er een glazen zonnedak is, dan mag 't zwart voor mij. Beige interieurhemel is zo snel vuil en kuist niet makkelijk...

Op een Range Autobiography of S-klasse: optionele leder interieurhemel in interieurkleur (lichtgrijs, beige, ...) = awesome. :inlove:

Beige met zwarte hemel is :inlove:

post-15-1432130730,0023_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie van de zwart-stemmers zit gemiddeld 4 uur per dag in de wagen?

Cabrio is geen wagen/werkpaard maar een fun-machine

 

maakt dat aantal uren uit? ik heb het gewoon niet op dat luchtige/lichte dat ze willen nalopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xc60 is nu met zwarte hemel besteld, omdat het ons in de testwagen zo goed bevallen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beige met zwarte hemel is :inlove:

attachicon.gifimg00031200909061340.jpg

Zeker daar, omdat de bovenkant van 't dashboard en de deuren ook zwart is.

In een beige Benz of Audi, waar alles beige is, trekt dat op geen hol.

En toch: omdat ik geen panodak heb, ben ik blij dat 't een beige hemel is. Oogt zoveel ruimer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso zwart voor mij. Bij voorkeur met de zetels en lederen inzetstukken in de deuren in een licht kleur en het dashboard en vloermatten ed in het zwart. Dan heb je nog steeds dat heerlijk compacte gevoel maar voelt het niet te claustrofobisch aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker daar, omdat de bovenkant van 't dashboard en de deuren ook zwart is.

In een beige Benz of Audi, waar alles beige is, trekt dat op geen hol.

En toch: omdat ik geen panodak heb, ben ik blij dat 't een beige hemel is. Oogt zoveel ruimer.

Dat was mijn E61, de deuren waren ook helemaal beige hoor, alles eigenlijk behalve het dashboard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh? Ah ja m'n frank valt: pfl was idd met andere deurpanelen. Chanceke dat ze die vervangen hebben bij de facelift. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel hangt af van de kleurencombo binnen.

bij mijn coupé indertijd was alles zwart. vanbinnen en vanbuiten. zalig knap om te zien. maar verschrikkelijk warm in de zomer. :D

iets wat ik zeker zou aanklikken bij een donker dashboard, want zoals nu bij de audi stoort mij dat altijd. een zwart dashboard en dan zo van die bleke zuilen ernaartoe.

anders loopt dat allemaal mooi in elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie van de zwart-stemmers zit gemiddeld 4 uur per dag in de wagen?

Cabrio is geen wagen/werkpaard maar een fun-machine

 

 

Xc60 is nu met zwarte hemel besteld, omdat het ons in de testwagen zo goed bevallen was.

 

Ik vond het wel knap in m'n XC60. Ik zit minstens anderhalf uur per dag in de auto, vele dagen 3u of meer. Dat heeft me weinig gestoord op zich, alleen, als de zon scheen besefte je het veel minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

In een tijd waarin men lederen interieurs perfect kan (bij)verven lijkt het me niet abnormaal dat men ook voor andere interieurdelen een oplossing heeft. Vandaar dus de vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even naar boven halen. Is zo'n dakhemel eigenlijk goed te verven? 

de meeste dakhemels zijn kartonnen platen met daarover je stoffen bekleding, echt verven/kleuren ga je dat niet kunnen volgens mij.

 

een leren lap kleuren is iets helemaal anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet perfect te doen zijn, maar niet door 't manueel aan te brengen. Lijkt me dat je dat zal moeten spuiten. Bonne chance met 't afplakken van de rest van je interieur. Of je moet je interieurhemel er uit halen, wat doorgaans ook een gigantische pain in the ass is.

 

Met airbrush en daarvoor passende verf (evt. klevende eigenschappen erin ... alleszins geen componenten die de lijm waarmee de stof aan de drager hangt, losweken) moet dat eigenlijk goed te doen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid