Ga naar inhoud

Mazda MX-5 10th Anniversary edition NB 1999


Momenol

Aanbevolen berichten

Wegens te veel kilometers maken en de daarbij horende aankoop van een meer comfortabelere diesel ( :supercool: ) gaat mijn kart de deur uit.

Ik heb de MX5 gekocht op 129.000km in Duitsland van de eerste eigenaar, een vrouw, ik ben dus 2e eigenaar. Aantoonbaar op papier.
Momenteel staan er 136.000km op. Hier wordt nog dagelijks mee gereden. 

Dit is nummer 5391 van de 7500 gemaakt.

Bij aankoop is er door mezelf een groot onderhoud uitgevoerd met oa Castrol 10w40, IL motorsport luchtfilter, nieuwe bougies, EBC greenstuff remblokken vooraan. 
Daar de originele katalysator versleten was, is er een beter occasie kat geplaatst die vlekkeloos door de technische controle raakt.

De carrosserie is in zeer goede staat. Er is geen schade te bemerken. Deze is helemaal gepolijst en in de wax gezet door mezelf. De kleur is Sapphire Blue Mica en enkel op de 10th geleverd.

Een 10th anniversary edition beschikt af fabriek over:
- Torssen sper differentieel
- Bilstein schokdempers
- Verstevigde en dikkere stabilisatiestangen
- 6 versnelling
- Bose geluidinstallatie
- Half leder half alcantara zetels

Ik heb zelf geplaatst:
- Splinternieuwe gunmetal Japan Racing JR3 velgen
- Splinternieuwe Toyo R1R 195/50/15 banden.
- Eibach verlagingsveren 30mm/35mm
- MX5parts sport einddemper

Door de aanpassingen, het korte stuurhuis en het typische rijgedrag van een MX5 rijd deze wagen zoals een kartje. De grip is fenomenaal, net zoals de wegligging. Bochtjes nemen met het dakje naar beneden zorgt voor een totaalervaring.

De originele einddemper en de orginele chrome 10th wielen worden bij aankoop meegeleverd. Volledig onderhoudsboek en een hoop facturen aanwezig.

Vraagprijs €6200 incl keuring voor verkoop. Voor autominded leden kan er wel wat af.

Heb iets zien staan naar mijn goesting :)

 

Meer foto's op aanvraag of op mijn flickr zijn er ook nog wel te vinden. Alsook in mijn topic: http://www.autominded.be/forums/index.php?/topic/3214-1999-mazda-mx-5-10th-anniversary-edition/

 

16290330637_cf55728d7e_h.jpg

 

 

17344770041_95468b5502_h.jpg

 

17059139275_987e2288c7_h.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kriebelt wel moet ik zeggen, zeg al jaren dat ik zoiets wel zie zitten maar kan er momenteel geen budget voor opzij zetten, andere prioriteiten.

Ooit ... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komaan he gasten! Ik moet er vanaf. Je kan dus een koopje doen :P

Ik heb iets naar men zin zien staan  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niets voor @@Ceke ?

 

Wil graag een NA.

En deze ligt net buiten budget. Heb met mezelf een prijs afgesproken en wil er echt niet over gaan, ook al kan het makkelijk.. 

Principes enzo :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil graag een NA.

En deze ligt net buiten budget. Heb met mezelf een prijs afgesproken en wil er echt niet over gaan, ook al kan het makkelijk.. 

Principes enzo :)

Je mag me altijd een PM sturen met een bod hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kriebelt wel moet ik zeggen, zeg al jaren dat ik zoiets wel zie zitten maar kan er momenteel geen budget voor opzij zetten, andere prioriteiten.

Ooit ... :(

Niet te lang mee wachten Juppie... YOLO en zo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkocht aan een AM'er! :)

Knap! Want zo'n annyversary Is echt een knappe combo. Blauw alcantara :inlove: en de prijs viel goed mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wie het is :P

Maar veel zit die toch niet op AM ...

Nene maar kom. Hij heeft een account he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal tijd worden dat ik eens actief kom op de autofora ;) op autoforum ben/was ik eillienroc. En ik heb nog altijd mijn polo 86c.

Deze zal dus mijn eerste wagen volledig op mijn naam worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil graag een NA.

En deze ligt net buiten budget. Heb met mezelf een prijs afgesproken en wil er echt niet over gaan, ook al kan het makkelijk..

Principes enzo :)

Had net hetzelfde hoor, is echt niet verkeerd. Op een mooi moment bots je op eentje die binnen budget valt en daar ga je dan hopeloos verliefd op worden. Althans zo ging het bij mij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid