Ga naar inhoud

Dringend 'nieuwe' kist gezocht...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

4-deurs fiesta/polo

2 weken (eind juli begin aug) is 340 eur ongeveer.

Leon astra of zo is 370

euhm, 5 volwassenen en 3 kindjes in een fiesta?

Geplaatst:

euhm, 5 volwassenen en 3 kindjes in een fiesta?

Hoe kom jij aan 8 man?

Geplaatst:

4-deurs fiesta/polo

Leon astra of zo is 370

Steek eens 3 stoelen naast mekaar in een Leon.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

4-deurs fiesta/polo

Leon astra of zo is 370

Te klein, te duur!
Geplaatst:

Ik betaal nu ook iets van 100euro voor 1 week. No way dat ik zelf zo'n eind ga rijden hoor met al die ******** op de baan :D

Geplaatst:

Hoe kom jij aan 8 man?

TCT sprak over 5 volwassenen en 3 kindjes van 3 en 2

heeft het nu aangepast... dacht da zijn ouders en zus of zo ook nog mee in die kar moesten...

Geplaatst:

Hoe kom jij aan 8 man?

we mogen mee! :party:

Geplaatst:

Eigenlijk vind ik zo een Phaeton echt wel bij Sega passen!

Of omgekeerd.

Hoe doe je dat met honden, is dat dan om de 2u stoppen oid om te laten drinken en pissen?

Dat zijn heel brave en makkelijke honden, die leggen zich neer en die hoor je niet meer. Dat ligt thuis ook veel te maffen als ze geen afleiding hebben.

Maar we stoppen om de 2 a 3 u wel eens ja. Voor de kinderen, de madam en de honden laten we dan ook eens uit. 5 minuutjes en weer weg.

Ik ben gewoon van lang in de auto te zitten, voor mij zou het niet hoeven, maar ik moet wel wat rekening houden met de rest.

Geplaatst:

Het probleem is voorlopig opgelost... We mogen de Skoda Octavia gebruiken van mijn vriendin haar werk. Haar ontslag heeft ze wel gegeven dus waarschijnlijk na de vakantie op zoektocht naar iets voor de madam.

De reden waarom we met de auto gaan is Lenthe haar oortje... Ik wil daar absoluut geen risico in nemen. Ze heeft al een gescheurd trommelvlies. Bij mijn laatste vlucht enkele weken geleden naar Verona had ikzelf ook weer heel veel last bij het dalen... 

Ik denk ook dat het tegenwoordig ongeveer even duur is als je vliegt en auto huurt of je bolt helemaal zelf naar daar. Alles boven de 1000km toch denk ik... 

Wij gaan nu in twee dagen naar daar rijden en ik heb een hotel geboekt in Bordeaux. Zo'n weghotel doe ik niet meer met de kindjes... Nu in Bordeaux iets gevonden voor 140 EUR met ontbijt en parking met bewaking. It's okay maar als je dat allemaal samen telt kan je net zo goed vliegen.

Phaeton had inderdaad dik geweest. :D

Geplaatst:

En je kan in FR niet geflitst worden ...

Ik rij altijd over Le Havre naar Le Mans en zo verder naar Bordeaux... Ongeveer 100km omweg maar nooit zever aan Parijs... Een heel 'open' autostrade... Knallen tegen 180 en nog nooit geflitst. :)

Geplaatst:

Hmmm, interessante route, ga ik ook eens bekijken voor mijn rit deze zomer.

Ik was nu van plan over Millau te rijden.

En wat je hotel betreft, wij slapen hier www.masduc.es op een boogscheut van de snelweg maar geen zo'n rush gedoe.

Is wel wat verder natuurlijk, maar ik vertrek heel vroeg de eerste dag om daar op een deftig uur te zijn en dan de volgende dag op het gemak ontbijten en laatste stuk rijden.

Geplaatst:

Wij stoppen in Perpignan voor een overnachting en van daar ook op ons gemakje tot voorbij Barcelona. Ofwel een b&b ofwel een accord of ibis en consoorten. Enigste wat ik wil is een priveparking en een zwembad, het is toch maar voor een halve dag en 1 nacht

Geplaatst:

Veeeeel betere route! Moet je maar eens mapsen. ;)

Via Rouen moet je wel even over een stukje zonder autostrade maar geen potten gebroken. Gaat daar altijd zeer vlotjes! Dan doorsteken naar Le Mans, Tours, Poitiers... Prachtige 'open' autostrade met amper verkeer heel dat stuk en veel minder peage dan route du soleil. 

Ik heb via booking zo'n superdeal kunnen doen opt laatste momentje voor een familiesuite... https://www.booking.com/hotel/fr/victoria-garden-suites-bordeaux.nl.html?aid=339530;label=1822_city-banner_title-1_v2-CwgANggBzgcAPQgAWQgAJQgACAgBEQgAVwgCSwgA-QcBRwgBOQgA;sid=c87df5cafec2c7dac1a89bb260bd90a3;dcid=5

Perfect! Allemaal in één kamer... en ik hoop nog een beetje Bordeaux te kunnen opsnuiven de dag zelf... :)

Geplaatst:

Net eens gekeken en is voor mij 200km omrijden.

Zaterdagmorgen vroeg zal wel meevallen rond parijs zeker?

Geplaatst:

klinkt goed die route. Ikzelf moet ook die kanten uit (pas volgende week) ; anders moest je zwaaien als je mij voorbij vloog.

Geplaatst:

200km om dat is al de moeite he. Dat is toch zeker 30 minuten die je verliest :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

wij gaan normaal via orleans en dan via limoges en toulouse ofwel orleans en dan via bourge en narbonne

Geplaatst:

Dat zou ik eerlijk gezegd niet doen... Via Millau is veel kalmer...

Geplaatst:

zal eens opzoeken, maar ik rij altijd op een donderdagnacht. dan valt het heel goed mee qua verkeer.

moet wel zorgen dat ik in perpignan geraak natuurlijk. :D

edit

mijn 2deroute is die via millou zie ik. millau ligt tussen narbonne en bourges

heb ze beide al gedaan, maar hangt af van de tussenstop. (ofwel in toulouse ofwel in perpignan) aangezien het nu weer perpignan is zal het dus via millau zijn. al waren de hotels via toulouse wel een pak goedkoper.

Geplaatst:

Hmmm, interessante route, ga ik ook eens bekijken voor mijn rit deze zomer.

Ik was nu van plan over Millau te rijden.

En wat je hotel betreft, wij slapen hier www.masduc.es op een boogscheut van de snelweg maar geen zo'n rush gedoe.

Is wel wat verder natuurlijk, maar ik vertrek heel vroeg de eerste dag om daar op een deftig uur te zijn en dan de volgende dag op het gemak ontbijten en laatste stuk rijden.

Ik rij het liefst over Parijs en dan langs Clermont Ferrant. Beter dan Lyon.

Bordeaux-route nog niet geprobeerd.

Geplaatst:

Net eens gekeken en is voor mij 200km omrijden.

Zaterdagmorgen vroeg zal wel meevallen rond parijs zeker?

Gene stress. En met waze op nog minder stress.

Als het druk is rond Parijs de a86 nemen

Geplaatst:

Veeeeel betere route! Moet je maar eens mapsen. ;)

Via Rouen moet je wel even over een stukje zonder autostrade maar geen potten gebroken. Gaat daar altijd zeer vlotjes! Dan doorsteken naar Le Mans, Tours, Poitiers... Prachtige 'open' autostrade met amper verkeer heel dat stuk en veel minder peage dan route du soleil. 

Ik heb via booking zo'n superdeal kunnen doen opt laatste momentje voor een familiesuite... https://www.booking.com/hotel/fr/victoria-garden-suites-bordeaux.nl.html?aid=339530;label=1822_city-banner_title-1_v2-CwgANggBzgcAPQgAWQgAJQgACAgBEQgAVwgCSwgA-QcBRwgBOQgA;sid=c87df5cafec2c7dac1a89bb260bd90a3;dcid=5

Perfect! Allemaal in één kamer... en ik hoop nog een beetje Bordeaux te kunnen opsnuiven de dag zelf... :)

Heb ik ook al eens genomen, en idd aangenaam. In Rouen wel even uitkijken, veel flitsmogelijkheden en misrijden kan al eens gebeuren :)

Maar niks ergs idd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in