Ga naar inhoud

Dringend 'nieuwe' kist gezocht...


Sega

Aanbevolen berichten

ik weet niet exact hoe oud de kinderen van sega zijn maar met de leeftijd van de onze?? 16, 14 en 13j. Klopt dat dan nog? 200 EUR voor tussenstophotel, 40 EUR vignet en 60 EUR peage. Mazout gratis.

 

Maakt niet uit op de vlieger welke leeftijd het is hoor. Daar betaal je voor een stoel. Niet meer en niet min.

 

Dus boeken met kinderen kan je net 4 volwassenen boeken!

 

En je kostprijsberekening... Welk vignet? 60 eur peage ben je nog niet mee aan de spaanse grens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel rit voor ons is 128 eur peage dit jaar... Wel iets voorbij Calpe en dan rij ik nog over Millau en dus heel stuk geen peage ;)

 

Dus heen en terug is 250 eur, geen vignet (:ninja:), wel nog overnachting op heenweg (terugweg waarschijnlijk in 1 ruk) en dan nog wat mazout, maar dat zal al snel tegen de 500 eur zijn.

 

Met andere woorden duurder dan met het vliegtuig, maar ik zit met probleem dat ik 1 keer wat stuff moet meenemen wat redelijk wat kost met de vlieger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel rit voor ons is 128 eur peage dit jaar... Wel iets voorbij Calpe en dan rij ik nog over Millau en dus heel stuk geen peage ;)

Dus heen en terug is 250 eur, geen vignet (:ninja:), wel nog overnachting op heenweg (terugweg waarschijnlijk in 1 ruk) en dan nog wat mazout, maar dat zal al snel tegen de 500 eur zijn.

Met andere woorden duurder dan met het vliegtuig, maar ik zit met probleem dat ik 1 keer wat stuff moet meenemen wat redelijk wat kost met de vlieger...

Hier ook via milau tot in Benidorm... Maar met een naft :D 600-700€ snel gerekend (naft, peage, eten)

Weet nog ni niet of ik dat wil opbrengen voor 2 weken Benidorm... Rond Benidorm wondermooi, maar Benidorm zelf is om te spauwen, dus vervoer ginder heb ik sowieso nodig, dus met de auto is vanzelfsprekend... Soit, kheb nog een maand bedenktijd of ik al dan niet wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook via milau tot in Benidorm... Maar met een naft :D 600-700€ snel gerekend (naft, peage, eten)

Weet nog ni niet of ik dat wil opbrengen voor 2 weken Benidorm... Rond Benidorm wondermooi, maar Benidorm zelf is om te spauwen, dus vervoer ginder heb ik sowieso nodig, dus met de auto is vanzelfsprekend... Soit, kheb nog een maand bedenktijd of ik al dan niet wil.

 

Wa zever is da?

Enkel met de auto om daar een kar te hebben...

 

Vlieger en huren ter plaatse is de beste manier. Enige reden waarom wij het nu zo doen omdat we voor 3 weken gaan en ik mijn surfmateriaal wil meeverhuizen naar daar. Anders ging ik zeker met de vlieger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn. Heb net effe uitgereknd voor onze vakantie. Vliegen en huren is ongeveer even duur als naar ginder rijden!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan niet zeggen dat ik het niet gezegd heb hier...

 

Ik begrijp Sega zijn standpunt als het niet mogelijk is, maar zonder die reden zie ik geen noodzaak in rijden...

 

Plus je wint heel wat tijd op zo'n lange verplaatsing ook en extra in mijn geval is de overnachtingskost is extra en geen besparing op hotel ter bestemming want dat is voor mij gratis... Alé gratis is relatief :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan tellen we idd niet dat tijd = geld. Vliegen en auto huren. Klaar (tenzij je echt veel brol moet meesleuren, of je hebt een speciale kar en je wil daar gaan vlammen, maar dat lijkt me niet relevant voor de gemiddelde familie-vakantie). Vliegen is echt cheap geworden (en auto's huren ook als je wat oplet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wa zever is da?

Enkel met de auto om daar een kar te hebben...

Vlieger en huren ter plaatse is de beste manier. Enige reden waarom wij het nu zo doen omdat we voor 3 weken gaan en ik mijn surfmateriaal wil meeverhuizen naar daar. Anders ging ik zeker met de vlieger...

kinderstoelen...

Ahja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaar, leuke sleeper! Daar gas inzwieren, dikkere turbo erop en klaar :D 

 

Dan tellen we idd niet dat tijd = geld. Vliegen en auto huren. Klaar (tenzij je echt veel brol moet meesleuren, of je hebt een speciale kar en je wil daar gaan vlammen, maar dat lijkt me niet relevant voor de gemiddelde familie-vakantie). Vliegen is echt cheap geworden (en auto's huren ook als je wat oplet).

Ook fan van vliegen + auto huren. Portugal bvb heb ik een auto gehuurd voor 13€ per dag :lolz: 

Was wel een Fiat Punto met een ontieglijk kleine motor in, heb daar PRACHTIGE banen gedaan die de Punto absoluut niet aankon, jammer. Vaak zitten denken hoe zalig het daar moet geweest zijn met de S2000. Maar om daarvoor 2x 16 uur te rijden en een veelvoud aan reiskosten te betalen. 

 

En wetende hoe blij @@Mayonaise en @@PJH werden van in één ruk van Portugal  naar Gent te rijden heb ik wijselijk een vlucht geboekt :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Honden zijn mee bij ons. Maar dat heeft Sega ook niet.

 

Hoe doe je dat met honden, is dat dan om de 2u stoppen oid om te laten drinken en pissen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wetende hoe blij @@Mayonaise en @@PJH werden van in één ruk van Portugal  naar Gent te rijden heb ik wijselijk een vlucht geboekt :D

 

Dat waren tijden :inlove:

 

IMG_4752.jpg

 

IMG_4800.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

kinderstoelen...

Ahja...

 

Huh?

 

Wat is het probleem daarmee?

Op de vlieger staan stoelen en in een huurwagen kan je dat ook krijgen.

 

Hoewel een toptip is dat het soms goedkoper is een stoel te gaan kopen daar dan eentje te huren voor 2 weken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral slim om u met die platen verkeerd te parkeren aan de Arc de Triomphe om foto's te trekken :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh?

Wat is het probleem daarmee?

Op de vlieger staan stoelen en in een huurwagen kan je dat ook krijgen.

Hoewel een toptip is dat het soms goedkoper is een stoel te gaan kopen daar dan eentje te huren voor 2 weken :D

show me, auto voor 2 volwassenen, 3 kindjes van 3 en 2 jaar. Show me!
Link naar reactie
Delen op andere sites

En kom niet af met te klein, veiligheid en dergelijke...

 

Veilig zitten ze ook niet in die oude stoomboot van je ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid