Ga naar inhoud

Dringend 'nieuwe' kist gezocht...


Sega

Aanbevolen berichten

ik zou het mij persoonlijk toch ook niet meer riskeren...

Ik sluit mij hier bij aan.

 

E39, E46,... het zijn prachtige auto's. Maar ze komen nu allemaal op leeftijd/hogere kilometerstanden en dan komen de ziektes boven.

Uitlaatflexibels, automaten gaan stuk, dieselpomp, injectoren, ophanging, enz...

 

Die auto's kunnen écht lopende rekeningen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een nette 523i staan met amper 130k km die ook weg mag :)

 

 

Nieuwe draagarmen, nieuwe remmen, nieuwe zomer- en winterbanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze vrienden die deze zomer achterkomen naar Spanje betalen met een gezin van 4 welgeteld 597 eur heen en terug...

Van 3/8 tot 16/8 ;)

Dus het is zeker mogelijk @@Bompa en ik deel die ervaring :D

ik weet niet exact hoe oud de kinderen van sega zijn maar met de leeftijd van de onze?? 16, 14 en 13j. Klopt dat dan nog? 200 EUR voor tussenstophotel, 40 EUR vignet en 60 EUR peage. Mazout gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien iedereen Volvo's naar voor zit te schuiven moet ik dat toch overwegen... Kan inderdaad wel de beste keuze zijn maar ze zien er zo focking saai uit...

doe jezelf een plezier en forceer eens een testrit met een occasie d5 ;)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is de rationele keuze gewoon de beste in dit geval : http://www.kapaza.be/nl/ford/ford-galaxy-1-9-tdi-115-pk-gekeurd-7-plaatsen-97193469.htm

 

Spel is gekeurd voor verkoop, heeft OHB (met facturen), is ruim (3 zetels achteraan) en dat raak je naderhand altijd wel kwijt voor export. En als je dan voor je reis nog snel een budgetonderhoud laat doen bij Ford (kost mij 179 euro dus zal vergelijkbaar zijn) dan heb je nieuwe olie en oliefilter + 1 jaar (of 20.000km) wegbijstand in europa. Gerust op vakantie dus, en dat voor de helft van je budget.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar neent jong. Ik heb daar een paar jaar mee gereden en da's een buskot op wielen met basiscomfort.

 

En dat spel vreet aircocompressoren, voorbanden en ophangingsonderdelen vooraan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar neent jong. Ik heb daar een paar jaar mee gereden en da's een buskot op wielen met basiscomfort.

 

En dat spel vreet aircocompressoren, voorbanden en ophangingsonderdelen vooraan.

Hij is van plan er een jaar mee te rijden toch? Dan is dat toch geen issue!

Op vakantie gaan met een ruime en zuinige wagen waarop je weinig verliest bij verkoop is dan veel belangrijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link werkt niet... ;)

Was een Quattro A4 avant. Maar door de middentunnel beperkt houdbaar voor vijf personen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is van plan er een jaar mee te rijden toch? Dan is dat toch geen issue!

Op vakantie gaan met een ruime en zuinige wagen waarop je weinig verliest bij verkoop is dan veel belangrijker.

 

Maar er zijn betere alternatieven.

 

V70 D5 of 2.4D.

 

Ook hiervoor zijn er alternatieven, maar is beter dan zo een galakshit en voor die prijs vind je amper gelijkwaardige alternatieven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keep posting is wat ik zeg...! 
 

Zaterdag min of meer een verdict! Nu uitkijken en interessante voorstellen bekijken. 

 

Ik zie mijzelf zelfs voor geen 2 weken in een Galaxy... Die Volvo's en Phaeton... Dat lijkt me nog interessant... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phaeton is veruit het dikste voorstel tot nu toe tbh. Maar of dat zou betrouwbaar is weet ik niet, en mijn madam zou daar alvast niet mee willen rondkarren wegens "huge"! Stukken zullen wss ook pakken duurder zijn dan de overige opties 'cause 'Premium'... 

 

V70 is fijn voor je vakantie (afstanden maken), maar daarvoor ga je hem nadien niet gebruiken neem ik aan?

 

Als ik zelf niet op roadtrip zou ik nog durven 14d te wisselen met Vesuvius  :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid