Ga naar inhoud

Renault Talisman


Phil

Aanbevolen berichten

Als ze daar nu nog eens een knappe break van uitbrengen, maakt ie veel kans om de Laguna binnen 2 jaar te vervangen. Wel direct die idiote naam er af dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft toch een héél hoog... "ik wou eigenlijk een BMW leasen maar dat zat niet in m'n budget, dus deze dan maar gekozen" gehalte.

 

Gaat de favoriete 2de keus worden het middenkader...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft toch een héél hoog... "ik wou eigenlijk een BMW leasen maar dat zat niet in m'n budget, dus deze dan maar gekozen" gehalte.

Wat je nu zegt is: ze hebben er iets deftig van gemaakt qua looks en dat mag niet.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft toch een héél hoog... "ik wou eigenlijk een BMW leasen maar dat zat niet in m'n budget, dus deze dan maar gekozen" gehalte.

Gaat de favoriete 2de keus worden het middenkader...

Dus een goeie zet van Renault

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je nu zegt is: ze hebben er iets deftig van gemaakt qua looks en dat mag niet.

 

LOL, idd!

 

Dit wordt de concurrent voor de Mazda 6, geen doorsnee leaseslet maar gekozen op goede looks en uitrusting :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je nu zegt is: ze hebben er iets deftig van gemaakt qua looks en dat mag niet.

 

Dag mag perfect wel... Maar tis zo'n beetje als de Opel Insignia. Op zich zeker geen lelijke auto. Maar de mensen die ermee rijden stralen echt zo'n... "Dit was echt m'n eerste keus niet" gevoel uit...

 

En dan vind ik het wel jammer. als 50% van de bestuurders van een model niet verder komen dan "tja, tzal wel volstaan zeker, kan ik dan binnen 4 jaar een A6 nemen?"...

 

Dat is toch jammer als merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag mag perfect wel... Maar tis zo'n beetje als de Opel Insignia. Op zich zeker geen lelijke auto. Maar de mensen die ermee rijden stralen echt zo'n... "Dit was echt m'n eerste keus niet" gevoel uit...

 

En dan vind ik het wel jammer. als 50% van de bestuurders van een model niet verder komen dan "tja, tzal wel volstaan zeker, kan ik dan binnen 4 jaar een A6 nemen?"...

 

Dat is toch jammer als merk?

Maar wat is je punt nu eigenlijk? Dat merken zoals Opel en Renault beter zouden stoppen met gezinswagens te maken en zich enkel mogen toeleggen op stadswagens of busjes?

Het houdt gewoon compleet geen steek wat je zegt, en is puur gedreven uit een vorm van snobisme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag mag perfect wel... Maar tis zo'n beetje als de Opel Insignia. Op zich zeker geen lelijke auto. Maar de mensen die ermee rijden stralen echt zo'n... "Dit was echt m'n eerste keus niet" gevoel uit...

 

En dan vind ik het wel jammer. als 50% van de bestuurders van een model niet verder komen dan "tja, tzal wel volstaan zeker, kan ik dan binnen 4 jaar een A6 nemen?"...

 

Dat is toch jammer als merk?

 

Wat zeg jij nu weer allemaal?

 

iedereen heeft beperkingen in zijn budget. Toch de mensen die leasen. Ook iemand die een 320d bestelt, misschien wil hij wel liever een 330d bestellen of een 520d. Is die 320d dan ook een 'tja, tzal wel volstaan zeker'

 

Ik heb een 530d zonder Xenon. Denk je dat ik nu denk 'het zal wel volstaan zeker'? Ben er dolgelukkig mee.

 

Dikke zever dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 530d zonder Xenon. Denk je dat ik nu denk 'het zal wel volstaan zeker'? Ben er dolgelukkig mee.

 

Dikke zever dus.

 

Dus met xenon zou je nog gelukkiger zijn?  :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De overbuur van mijn vader moet sinds zijn promotie en overplaatsing naar Frankrijk verplicht met een Frans merk rijden. Hij heeft toen gekozen voor een Peugeot 508 terwijl hij vroeger met een dik uitgerust 5-serie rondreed. Had hij liever blijven rondrijden met een 5-serie, wellicht wel, maar dat zegt niets over zijn tevredenheid van de 508.

 

Een persoon kan best tevreden zijn met de wagen die hij bezit of ter beschikking heeft, maar dat gaat hem niet tegenhouden om te dromen en hopen op meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De overbuur van mijn vader moet sinds zijn promotie en overplaatsing naar Frankrijk verplicht met een Frans merk rijden. Hij heeft toen gekozen voor een Peugeot 508 terwijl hij vroeger met een dik uitgerust 5-serie rondreed. Had hij liever blijven rondrijden met een 5-serie, wellicht wel, maar dat zegt niets over zijn tevredenheid van de 508.

Een persoon kan best tevreden zijn met de wagen die hij bezit of ter beschikking heeft, maar dat gaat hem niet tegenhouden om te dromen en hopen op meer.

Ik was even hard aan het uitkijken naar de volgende toen ik met een van 40 000 reed dan nu ik een wagen van 4000 heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de badge eraf haalt zou ik kia gokken. Maar kia's zijn best mooi tegenwoordig.

Close...  De oorsprong is inderdaad Koreaans maar is bij Samsung te zoeken.  Het is de opvolger van de Samsung SM7 (wat een gestretchte SM5 is) & SM5 die hier ook verkocht werd als Renault Latitude (en in China als Talisman).

 

Al is het platform dat deze keer gebruikt werd ook terug te vinden bij oa de Espace en de toekomste Mégane.

 

Wel spijtig dat er (voorlopig?) geen grotere diesel dan de 1.6dCI terug te vinden is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid