Ga naar inhoud

Renault Talisman


Phil

Aanbevolen berichten

Close...  De oorsprong is inderdaad Koreaans maar is bij Samsung te zoeken.  Het is de opvolger van de Samsung SM7 (wat een gestretchte SM5 is) & SM5 die hier ook verkocht werd als Renault Latitude (en in China als Talisman).

 

Al is het platform dat deze keer gebruikt werd ook terug te vinden bij oa de Espace en de toekomste Mégane.

 

Wel spijtig dat er (voorlopig?) geen grotere diesel dan de 1.6dCI terug te vinden is...

Alsof jij nog een 2.0 zou willen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe Renault. Hmm, van buiten een geslaagd ontwerp. Voorzichtig de foto's van het interieur bekeken, want als er nu iets is waarin ik Renault verschrikkelijk vond de laatste jaren, is het in hun interieurs (persoonlijke smaak). En .... wow. Ze hebben eindelijk opnieuw eens een auto ontworpen.

 

Ik ben alvast fan. Nu nog eens een basismodelletje zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met wat rijd je? 

 

- Een Talisman

 

:fp:

 

 

 

 

 

Amai das een knap machine, en van Renault *stampt eens tegen band*, welk model is dat?

 

- Een Talisman

 

 

 

Man man, wie bedenkt zo'n namen toch :fp:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al een topic over de Renault Kadjar? Zag er al enkele rijden, had totaal geen benul dat dat bestond :lolz:

 

Ik heb er één keer reclame van gezien, denk ik.

Belachelijk lelijk ding, net als z'n vooganger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp Parsifal zijn opmerking wel. Er zijn namelijk mensen die zo denken. 

 

De Mazda 6, Kia Optima, Skoda Superb en nu deze Renault zijn gewoon erg mooie auto's en afhankelijk van de prijs van sommigen ook echt bang for buck. Ik ben oprecht blij dat er wat mooiere auto's worden gemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp Parsifal zijn opmerking wel. Er zijn namelijk mensen die zo denken. 

 

Dat is zoals elke 520D rijder eigenlijk een frustro is die zich geen M5 kan permitteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken mensen genoeg die een Peugeot, Opel, Renault als gezinswagens kopen die perfect een M5 of porsche kunnen aankopen. Moest iedereen die kan een Audi of BMW aankopen hadden merken als Opel voor de helft geen klanten meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ongelooflijk knappe kar, voor mij de mooiste auto van het segment. Zal ook ongetwijfeld goed rijden (vorige was al goed), betrouwbaar, ruim, zeer knap en alles aan boord wat je maar kan wensen. Misschien dat er nog wat krachtige motoren in het gamma mogen komen, maar 95% van de klanten gaan toch voor een kleine motor.

 

Voor mij begint Renault met auto's zoals deze Talisman, Espace en dergelijke naar het 'VW segment' te stijgen: geen premium, maar wel boven merken zoals Opel, Peugeot en dergelijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zoals elke 520D rijder eigenlijk een frustro is die zich geen M5 kan permitteren.

Neen, 90% ziet het verschil niet. Hoeveel klanten niet in mijn M3 stappen en zeggen dat ze ook met ne beejemwee rijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je M3 dan geen beejemwee?

De meeste mensen zien wel dat daar iets speciaal aan is in vergelijking met hun eigen 318d, maar geven er gewoon geen kloot om dat het een M3 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn grootste probleem met de renault talisman, is het feit dat die de naam "talisman" draagt. Wie bedenkt zoiets? @@Parsifal : serieus kerel!

 

Die shit bedenken wij niet hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Veruit de knapste break van dat segment! Renault is echt goed bezig op dit moment, de nieuwe Megane ziet er ook al veelbelovend uit als ik op de proto's afga.

 

Hopelijk komt er ook terug een GT variant :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid