Davy_ 1.514 Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Wat een ongelooflijk knappe kar, voor mij de mooiste auto van het segment. Zal ook ongetwijfeld goed rijden (vorige was al goed), betrouwbaar, ruim, zeer knap en alles aan boord wat je maar kan wensen. Misschien dat er nog wat krachtige motoren in het gamma mogen komen, maar 95% van de klanten gaan toch voor een kleine motor. Voor mij begint Renault met auto's zoals deze Latitude, Espace en dergelijke naar het 'VW segment' te stijgen: geen premium, maar wel boven merken zoals Opel, Peugeot en dergelijke. Veruit de knapste break van dat segment! Renault is echt goed bezig op dit moment, de nieuwe Megane ziet er ook al veelbelovend uit als ik op de proto's afga. Hopelijk komt er ook terug een GT variant En we zitten met een Renault verkoper! Quote
Dimitri 734 Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Toch niet, wel fan van de nieuwe weg die Renault is ingegaan na de duffe Koleos, Latitude en consoorten 1 Quote
Ian 511 Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Knap ding, veel knapper dan die nieuwe lelijke Espace... Met wat rijd je? - Een Talisman Amai das een knap machine, en van Renault *stampt eens tegen band*, welk model is dat? - Een Talisman Man man, wie bedenkt zo'n namen toch Toch al iets beter dan 'Adam' of 'Karl'. [emoji38] Quote
DuDe 1.211 Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 En we zitten met een Renault verkoper! Toch niet, wel fan van de nieuwe weg die Renault is ingegaan na de duffe Koleos, Latitude en consoorten Niet op letten. Buiten wat opmerkingen en commentaar komt daar zelden iets deftig uit.. Quote
mrbbs 2.794 Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Niet verkeerd voor een Renault. Quote
Ugeken 11.784 Geplaatst: 26 april 2016 Geplaatst: 26 april 2016 Deze morgen een camion vol grandtours gezien, allemaal initiale. Geslaagd! Quote
Kartfreak 1.899 Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 Ik ben net gaan testen met de Talisman. Het was een 130PK Grandtour. Dijk van een wagen, 130PK is voldoende. Automaat deed prima zijn werk (ik had een review gelezen waarin men sprak over stotterend rijden bij fileverkeer, dat heb ik proberen uitlokken, maar deed de testwagen helemaal niet). Het verschil tussen de verschillende modi (sport & comfort vooral getest) is duidelijk merkbaar. Op de snelweg vond ik 'm wel wat last hebben van rolgeluiden. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 Spijtig dat er van deze geen coupe komt. De basis zit goed. Quote
kwiekie 3.021 Geplaatst: 3 augustus 2016 Geplaatst: 3 augustus 2016 On 7/28/2016 at 6:14 PM, Kartfreak said: Ik ben net gaan testen met de Talisman. Het was een 130PK Grandtour. Dijk van een wagen, 130PK is voldoende. Automaat deed prima zijn werk (ik had een review gelezen waarin men sprak over stotterend rijden bij fileverkeer, dat heb ik proberen uitlokken, maar deed de testwagen helemaal niet). Het verschil tussen de verschillende modi (sport & comfort vooral getest) is duidelijk merkbaar. Op de snelweg vond ik 'm wel wat last hebben van rolgeluiden. Rijdt dat goed met die 4control als je vergelijkt met andere wagens in die klasse of kan je dat niet zeggen? Quote
Kartfreak 1.899 Geplaatst: 3 augustus 2016 Geplaatst: 3 augustus 2016 2 uur geleden zei kwiekie: Rijdt dat goed met die 4control als je vergelijkt met andere wagens in die klasse of kan je dat niet zeggen? Ik heb met een versie gereden zonder 4control. Dat is een optie op alle versies, behalve bij de Initiale Paris, daar is 't standaard. Quote
knight-rider 105 Geplaatst: 12 maart 2019 Geplaatst: 12 maart 2019 Gisteren voor het eerst een rode Talisman sedan tegen gekomen, ik wist zeld niet dat die kleur op de Talisman te krijgen was. Dat ziet er echt wel heel goed uit, zo een rode Talisman. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.