Ga naar inhoud

Porsche


Gast

  

36 leden hebben gestemd

  1. 1. ?

    • Boxster spyder
      22
    • Carrera (cabrio)
      14


Aanbevolen berichten

Wat kies je? Intenser rijplezier of wat minder puur maar wel bruikbaarder en dus misschien vaker rijplezier?

 

 

porsche-991-carrera-4s-cabriolet-c642227

 

350pk

5,0 sec

100k

 

 

 

04-2016-porsche-boxster-spyder-ny-1.jpg

 

375pk

4,5sec

80k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er vanuitgaand dat dit een daily driver is, dan ga ik voor de 911 puur op grotere bruikbaarheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intenser rijplezier. Zonder twijfel. Heb met een 991 S gereden. En het is erg om te zeggen en klinkt waarschijnlijk heel verwaand. Maar ik vond dat niet wauw. Gewoon goed, heel goed. Maar was niet omver geblazen. Zou nooit 130-135k uitgeven aan een S .... En ik ben nochtans porsche fan in hart en nieren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Intenser rijplezier. Zonder twijfel. Heb met een 991 S gereden. En het is erg om te zeggen en klinkt waarschijnlijk heel verwaand. Maar ik vond dat niet wauw. Gewoon goed, heel goed. Maar was niet omver geblazen. Zou nooit 130-135k uitgeven aan een S .... En ik ben nochtans porsche fan in hart en nieren.

Tijd om eens met een GTS te rijden. Als dat je niks doet spoor je niet.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd om eens met een GTS te rijden. Als dat je niks doet spoor je niet.

Ik heb ook al horen zeggen dat een GTS door subtiele wijzingen, helemaal anders aanvoelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al horen zeggen dat een GTS door subtiele wijzingen, helemaal anders aanvoelt.

De motor is al om te beginnen redelijk waanzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De motor is al om te beginnen redelijk waanzin.

Er staat net een mooie Porsche te koop bij autobedrijf NVD. "Vuilbakgrijze" cayman gts met zwarte velgen... Hmm :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat donkergrijs trekt op niet veel, en al helemaal niet icm de verdonkerde achterlichten van een Cayman GTS.

Het is blijkbaar wit :D

Sperdif heeft hij ook...

Ik wil dit zo hard.!

911f5a995e81e535dec292ee0cf929b6.jpg

58c08943067146191eaa6854b6b4fabd.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ waarom is een 911 volgens jou meer inzetbaar dan een Spyder?

 

Doe mij maar de Spyder in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zijn er maar weinig die kiezen voor het meer aan bruikbaarheid (achterbank, kap, comfort,...), raar dan dat niet alle Spyder stemmers met een MX5 of dergelijke rijden...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met andere woorden gewoon wat minder kofferuimte? ( Aangezien dat die achterbank waarschijnlijk enkel als koffer gebruikt zou worden )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sound ...

 

:inlove:

Inderdaad. Ik vind de Boxster/Cayman GTS nog net iets mooier klinken dan de 991 GTS. Op Ecuyeres begin dit jaar was er iemand met een Boxster GTS, en telkens deze man de pits inreed kreeg ik kippenvel van die heerlijke sound.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Ik vind de Boxster/Cayman GTS nog net iets mooier klinken dan de 991 GTS. Op Ecuyeres begin dit jaar was er iemand met een Boxster GTS, en telkens deze man de pits inreed kreeg ik kippenvel van die heerlijke sound.

@@Alexanderr spreekt dit tegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Ik vind de Boxster/Cayman GTS nog net iets mooier klinken dan de 991 GTS. Op Ecuyeres begin dit jaar was er iemand met een Boxster GTS, en telkens deze man de pits inreed kreeg ik kippenvel van die heerlijke sound.

 

Vooral dit. 

 

Doet me denken aan die heerlijke EVO video met Henry Catchpole in Mallorca. Had wel een Boxster GTS bij, maar die sounds blijven zo hemels.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

No brainer! Boxster Spyder = perfect.

Een 911 cabrio is voor ... euhm ... ex-K3-zangeresjes.

Alexander spreekt tegen dat BMWMB een Cayman GTS mooier vindt klinken?

Tè verre gekomm'n mee ol die kapsoones van die Porsche verkwoap'rs!
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid