Ga naar inhoud

Porsche


Gast

  

36 leden hebben gestemd

  1. 1. ?

    • Boxster spyder
      22
    • Carrera (cabrio)
      14


Aanbevolen berichten

Blijkbaar zijn er maar weinig die kiezen voor het meer aan bruikbaarheid (achterbank, kap, comfort,...), raar dan dat niet alle Spyder stemmers met een MX5 of dergelijke rijden...

Voor de Spyder gekozen (en momenteel MX5 rijder). Vond in mijn Boxster 986/987 nooit te kort aan plaats of comfort. Moest k voor de keuze staan zou k eerder voor de Spyder gaan. Helaas blijven deze pak duurder als 2dehands tov standaard Boxster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die 20k zijn peanuts he.

Dat is idd wel wat geld, maar dat heb ik er voor over om een 911 te hebben. Moest ik toch een Boxster kopen, dan zou ik nog meer uitsparen en voor de GTS gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd wel wat geld, maar dat heb ik er voor over om een 911 te hebben. Moest ik toch een Boxster kopen, dan zou ik nog meer uitsparen en voor de GTS gaan.

Die 20k gaat voor mij wel het verschil uitmaken tussen een deftige Porsche te kunen kopen of niet.

Wou dat het ook anders kon hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

No brainer! Boxster Spyder = perfect.

Een 911 cabrio is voor ... euhm ... ex-K3-zangeresjes.

Gij pretentieuze trut!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 20k gaat voor mij wel het verschil uitmaken tussen een deftige Porsche te kunen kopen of niet.

Wou dat het ook anders kon hoor...

Tweedehands kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

gezien de cabrio bij de carrera tussen haakjes staat mag je mij de gewone carrera coupé geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest ik toch een Boxster kopen, dan zou ik nog meer uitsparen en voor de GTS gaan.

 

Scheelt 3K in het voordeel van de GTS als je als optie pakt wat er standaard op de Spyder zit, en dan heb je nog steeds niet de 3.8 motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van budget is dat een no-brainer voor mij. Zou je er een GTS naastzetten wordt het een ander verhaal.

Ik heb een tijdje een 997 GTS gehad en dat was behoorlijk "wauuw". Ik vraag me af hoe een 991 GTS zou aanvoelen........behoorlijk waanzinnig als ik een kenner mag geloven dus.........helaas is de prijs dat ook. Maar ik ben hoe dan ook grote fan van het GTS concept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intenser rijplezier. Zonder twijfel. Heb met een 991 S gereden. En het is erg om te zeggen en klinkt waarschijnlijk heel verwaand. Maar ik vond dat niet wauw. Gewoon goed, heel goed. Maar was niet omver geblazen. Zou nooit 130-135k uitgeven aan een S .... En ik ben nochtans porsche fan in hart en nieren.

142k :ninja:

Vandaag en gisteren dien bak weg gedaan en gaan halen naar Aken. Blijft wel een superding om mee te rijden.

Maar zou toch eens graag een GTS of GT3 rijden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeilijke keuze... persoonlijk zou ik voor de 991 cabrio gaan, alhoewel zo'n spyder u ook wel de nodige pretoogjes zal geven
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele, ben te lelijk om dakloos rond te rijden.

Toch Boxster Spyder gekozen omdat dat meer een liefhebberswagen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij maar een Boxster Spyder, puurder en specialer. Krachtiger en uitstekende handling met de middenmotor. Zal gezien de lagere productie hoogstwaarschijnlijk een collectors-item (Porsche is daar ondertussen meester in geworden) worden met bijhorend prijskaartje en dat zeker in manueel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid