Gast exTB Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Is de OEM striping niet losjes gebaseerd op de striping van de originele 911R? Er zijn er wel een paar versies met die striping, maar even goed met Martini en zelfs zonder. Als ze dan toch zo "hommage" wouden gaan, hadden ze er even goed Fuchs onder kunnen steken. Quote
Porker 8.647 Geplaatst: 3 juni 2016 Geplaatst: 3 juni 2016 Martini-striping zou de R ook beter staan. Ja, dat ziet er goed uit! 2 Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 3 juni 2016 Geplaatst: 3 juni 2016 maar ja als de eigenares nu martini heet. dat kan toch. 1 Quote
Jeroen_M5 1.913 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Zijn er optische verschillen tussen een 991.1 Turbo en een 991.1 Turbo S? 1 Quote
fuxhound 793 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Turbo S komt altijd met wielen met centerlock en gele keramische remmen. Ik denk dat er geen verschillen zijn tussen de panelen/bumpers. 1 Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 De turbo S heeft zwart chroom uitlaattips (de turbo gewoon chroom). En een extra 'S' in het monogram. De wielen met centerlock zijn standaard maar de gewone 5-lugs zijn een no cost option. Wat 'ie ook standaard heeft is PCCB, dus als je er eentje ziet met stalen remmen is 't een gewone turbo (de steelies zijn afaik géén no cost option op de S). 1 Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Zwarte uitlaatsierstukken op de Turbo S. 1 Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Die remmen kan je ook op een Turbo krijgen natuurlijk. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Remmen en uitlaten dus, thanks! Ah, en nog eentje: de S heeft standaard de SportDesign buitenspiegels (voetje met een gaatje in), de gewone turbo heeft de normale buitenspiegels (de SportDesigns zijn een optie). Edit: en nog eentje. De S heeft standaard de achterschelp van de adaptieve sportzetels in leder bekleed. De gewone turbo heeft daar de gewone achterkantjes (in grijs gelakt kunststof). Da's ook een optie op de gewone turbo, maar een vrij kostelijke en 'k weet niet of er veel zijn waarbij dat aangevinkt zal worden. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Die remmen kan je ook op een Turbo krijgen natuurlijk. Als je op een gewone turbo de PCCB, de carbon interieurlijstjes, de adaptieve zetels en de centerlocks neemt, zit je niet ver meer van de prijs van een turbo S. Lijkt me gek om dan de S te laten staan... 1 Quote
Jeroen_M5 1.913 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Die remmen kan je ook op een Turbo krijgen natuurlijk. Inderdaad, maar stalen remmen = zoiezo Turbo. Quote
Jeroen_M5 1.913 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Ah, en nog eentje: de S heeft standaard de SportDesign buitenspiegels (voetje met een gaatje in), de gewone turbo heeft de normale buitenspiegels (de SportDesigns zijn een optie). Edit: en nog eentje. De S heeft standaard de achterschelp van de adaptieve sportzetels in leder bekleed. De gewone turbo heeft daar de gewone achterkantjes (in grijs gelakt kunststof). Da's ook een optie op de gewone turbo, maar een vrij kostelijke en 'k weet niet of er veel zijn waarbij dat aangevinkt zal worden. Santé . Knap dat je dat allemaal weet. Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Als je op een gewone turbo de PCCB, de carbon interieurlijstjes, de adaptieve zetels en de centerlocks neemt, zit je niet ver meer van de prijs van een turbo S. Lijkt me gek om dan de S te laten staan... Tja, wat is de bestaansreden van een gewone Turbo. Als je zo'n bedragen aan het uitgeven bent... Quote
Jeroen_M5 1.913 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 En toch 40pk meer de Turbo S. Nuja, niet dat dat nog zoveel uitmaakt. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Als je op een gewone turbo de PCCB, de carbon interieurlijstjes, de adaptieve zetels en de centerlocks neemt, zit je niet ver meer van de prijs van een turbo S. Lijkt me gek om dan de S te laten staan... Inderdaad, maar stalen remmen = zoiezo Turbo. Even snel proef op de som genomen. Er staan 41 Porsches 991 turbo (non-S) te koop op mobile.de. Daarvan zijn er 3 die PCCB's hebben en slechts 7 hadden de optionele velgen met centerlock. Eén auto lijkt me zelfs een turbo S te zijn (zwart chroom uitlaattips) die geadverteerd wordt als een turbo, dus eigenlijk is 't 2 op 40 turbo's (non-S) die PCCB hebben, ofte 5%, en 6 op 40 turbo's hebben centerlocks, ofte 15%. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Santé . Knap dat je dat allemaal weet. Ik ben aan het studeren om @@Alexanderr zijn job te kapen. Easiest job ever, naar 't schijnt: nooit uit je bureautje hoeven komen en toch bij de vleet auto's verkopen. 3 Quote
Jeroen_M5 1.913 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Even snel proef op de som genomen. Er staan 41 Porsches 991 turbo (non-S) te koop op mobile.de. Daarvan zijn er 3 die PCCB's hebben en slechts 7 hadden de optionele velgen met centerlock. Eén auto lijkt me zelfs een turbo S te zijn (zwart chroom uitlaattips) die geadverteerd wordt als een turbo, dus eigenlijk is 't 2 op 40 turbo's (non-S) die PCCB hebben, ofte 5%, en 6 op 40 turbo's hebben centerlocks, ofte 15%. En nog een marktanalyse erbij ook . Op Youtube gaat de overgrote meerderheid van de reviews over de Turbo S. Dus ik vroeg me af of er eigenlijk wel verschillen zijn los van het vermogensverschil. Quote
Jeroen_M5 1.913 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Ik ben aan het studeren om @@Alexanderr zijn job te kapen. Easiest job ever, naar 't schijnt: nooit uit je bureautje hoeven komen en toch bij de vleet auto's verkopen. Ja idem. Maar ik vermoed dat je me voor zal zijn . Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 7 juni 2016 Geplaatst: 7 juni 2016 Tja, wat is de bestaansreden van een gewone Turbo. Als je zo'n bedragen aan het uitgeven bent... Wat is de bestaansreden van de Carrera als je een Carrera S hebt. Zelfde verhaal. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.