Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zou er in de macan ook een S e-hybrid komen zoals in de panamera?

Geplaatst:

Dat zou mij idd ook wel interesseren :D

Geplaatst:

Ideale kar voor mijn madam.

Nu zou ik voor de V6 diesel opteren, maar zij doet echt heel veel korte trajecten en dat is niet ideaal. Maar een 2.0 tsi die ik niet direct zitten.

Maar als ik dan GTS pak is dat niet zo heel veel duurder dan een V6 diesel, maar ja zo gaat alles wel binnen bereik geraken.

Geplaatst:

Voor zover ik weet staat er geen e-Hybrid op de planning

Geplaatst:

Anders is het wachten op de I-pace, 400 pk en 700 Nm puur electrisch. Enkel het rijbereik zal afwachten zijn (opgegeven 500 km).

Geplaatst:
1 minuut geleden zei Alexanderr:

Voor zover ik weet staat er geen e-Hybrid op de planning

Kun jij dit dan even mee op de planning zetten, bedankt.;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Moeilijk, op foto. Afhankelijk van de instellingen van fototoestel/GSM, lichtinval, weer, scherminstellingen, ...

Rhodium is eerder koel/blauw, GT is eerder warm/bruin. Ik zou ook eerder aan Rhodium denken, ja.

Geplaatst:

Lijkt me inderdaad Rhodium te zijn, afgaande op de kleur van de tegels is er niet te veel met de kleuren gespeeld.

Knappe config, hoewel de velgen iets donkerder mogen.

Geplaatst:

GT is veel mooier.

Geplaatst:

Bweikes :huh: Smaken verschillen maar ik vind dat een alles behalve geslaagde uitvoering

Geplaatst:

Ik snap vanwaar je opm komt. Ik vind 't zelf één van de mooiste 997 Speedsters die 'k al zag. Uiteraard die absurd lelijke achterlichten vervangen door gewone (rode), dat zou al veel doen. Voor de rest: speedsterruit en -kap, kleur, bodykit en velgen kan ik best smaken. Ik vind een Mk.I in globo mooier bij de 997 dan de Mk.II (zeker bij de GT3 en turbo, maar ook bij de gewone Carrera's) maar los daarvan vind ik 'm knap. Zet maar af, ik ben er blij mee. :D 

Geplaatst:

Ik vind de Mk 2 mooier bij de 997
Een Mk 1 veroudert snel imo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Twee identieke 997.2 RS'en. Wat een zicht!

Geplaatst:
1 uur geleden zei Brunault:

Ik vind de Mk 2 mooier bij de 997
Een Mk 1 veroudert snel imo

Ik héél lang ook, de Mk.II was (en is) zoveel moderner.

Maar ik vind de 997 nu sowieso iets "verouderd" (niks negatief) en dan betrap ik me erop dat ik het oorspronkelijk design van de 997 knapper en knapper begin te vinden. De verschillen zijn klein, maar zeker de "verknipte" achterlichten met de LED erin vind ik duidelijk minder mooi nu dan de oorspronkelijke, eenvoudiger achterlichten. Die Mk.II achterlichten komen me nu ook steeds meer (vooral in de gewone modellen) negeplaatst over ook, alhoewel ze dat niet zijn uiteraard.

Vooral bij de GT3 valt het me op. Het simpele design van de Mk.I GT3 (RS) ligt me nu (vroeger niet) veel meer dan het drukkere design van de Mk.II. De rechte, eenvoudige achterspoiler met normale steuntjes, de simpele(r) achterbumper, de rechte achterlichten, ... Bij de gewone Carrera's komt de Mk.I (zeker met de lobsters) me ook al veel ouder over dan een Mk.II.

Mind you: we zijn over minieme detailverschillen bezig. Ik vind ze allebei nog superknap. Geen van beide is lelijk. Tenzij die witte (accessoire) Mk.II achterlichten, die zijn dat altijd wel geweest imo.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Twee identieke 997.1 RS'en. Wat een zicht!

997.2 RS

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst:

denk dat de 997.2RS zowat het machien is van de reeks om te hebben. De 3.8l van 450pk is gewoon het summum van die motor (en ni de 4.0!) 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Mooiste 997 is en blijft voor mij toch de SC. Een machine waar alles klopt.

Geplaatst:
4 minuten geleden zei Mich:

denk dat de 997.2RS zowat het machien is van de reeks om te hebben. De 3.8l van 450pk is gewoon het summum van die motor (en ni de 4.0!) 

Qua rijden: absoluut. De 4.0 zou te fragiel zijn. De Mk.II rijdt naar verluidt heel wat neutraler en efficiënter dan de Mk.I.

Mocht ik er 1 van de 2 uit te kiezen hebben (zonder meer), dan neem ik ook meteen de Mk.II. Zoiets koop je in de 1e (enige?) plaats om te rijden.

Maar dat neemt niet weg dat ik er zuiver qua looks eerder andersom over denk.

Geplaatst:

Fragiel? Waarschijnlijk wel maar voor hetgeen die gebruikt worden denk ik niet dat een struikelblok mag zijn tov de 3.8l. De 4.0 heeft een langere slag (krukas) en verliest daarmee ietwat het rev-happy karakter van de 3.8l dat de Mezgers zo typeert.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid