Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, en de (behoorlijk) hogere zuigersnelheid (t.g.v. langere slag) zou, zo las ik toch (maar jij weet daar veel meer van, dus corrigeer me gerust) net de reden zijn waarom de 4.0 fragieler is dan de 3.8. Ik denk dat je over geen van de 3 motoren in de 997 GT3 RS kan zeggen dat ze niet rev-happy zijn :-) Eens je onderling gaat vergelijken zijn de verschillen er wel, uiteraard. Maar als je er maar ééntje hebt, denk dat ik ze alledrie wel meer dan OK zijn. Ze krijgen daardoor ook net alledrie hun eigen, typische karakter.

Geplaatst:

Het karakter van de motor laat me altijd lachen en de mijne heeft dat al 61000 km probleemloos gedaan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Zuigersnelheid is een rechtstreeks gevolg van de langere slaglengte...kan kloppen wat je zegt, ik heb er me nooit inverdiept (lees: willen verdiepen)omdat ik het gewoon een ridicuul idee vond om de slaglengte te verlengen. Weet dat de rode zone bij een lager toerental begint in de 4.0 daardoor. Voor mij strookt dat niet met de idee achter een GT3RS. Je koopt dat voor de beleving, voor de sound, voor een motor die je tot 9000rpm kan laten screamen... allemaal dingen die de "ultieme versie" niet meer kan bieden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Fantastisch verhaal! 

The RS Lightweight #1247 has surfaced recently in Beirut, having been in storage since the mid seventies, when its owner was kidnapped and murdered.

The car has been stored in a garage and has suffered some damage, but appears virtually complete with lightweight seats and the original motor. Interestingly it appears to have steel rear bumpers, although the front bumper has dissappeared and been replaced with something stronger to suit the rallying that it did in Lebanon. 

Om het nog beter te maken werd het chassis nummer gebruikt in een valse RS in de UK, en die valse werd dan nog gestolen ook..

http://www.autofarm.co.uk/projects/past/beirut

http://www.superstreetonline.com/features/epcp-1202-1973-porsche-911-carrera-rs-lightweight/

RS1247-ext-1-800.jpg

RS1247-ext-2-800.jpg

RS1247-int-2-800.jpg

RS1247-trunk-3-800.jpg

beirut11_orig.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
32 minuten geleden zei Tom Bentley:

gt3_008.jpg?itok=KH-qYhiu

Heerlijk :inlove:

Geplaatst:
15 uur geleden zei gTa:

Die nummerplaat, vooral. :inlove:

#lifegoals

Geplaatst:
16 hours ago, gTa said:

Die nummerplaat, vooral. :inlove:

#LicensePlateGoals #Foefelare

aston-martin-one-77-c330923062015180027_

aston-martin-one-77-c330923062015180027_

Al mag die van Liechtenstein er ook best wel wezen.

c214748364821082009173933_2.jpg

c214748364821082009173933_1.jpg

Geplaatst:
Op 19 november 2016 om 15:40 zei Tom Bentley:

Porsche 911 997 Speedster

Porsche 911 997 Speedster

Rode achterlichten zullen al veel doen, en waarom staat die zo hoog? Kan precies wel een verlaging verdragen, heb ik me al altijd aan gestoord bij de 997 Speedster.

Geplaatst:

Ik kan er niks aan doen, maar de 918 zegt mij eigenlijk niet zo veel. Ok, het concept is top, en de prestaties van een zeer hoog niveau, maar qua looks kan deze auto mij niet echt bekoren.

Geplaatst:
13 hours ago, BMWMB said:

Ik kan er niks aan doen, maar de 918 zegt mij eigenlijk niet zo veel. Ok, het concept is top, en de prestaties van een zeer hoog niveau, maar qua looks kan deze auto mij niet echt bekoren.

Hoe dichter de configuratie bij de concept car ligt, hoe knapper hij is imo. Want die vond ik wel echt knap.

Dus enkel als hij open ligt, met de velgen van de concept, in een neutrale kleur, en vooral, zonder Weissach pack.

Maar zowel de LaF, de P1 als z'n spirituele voorganger CGT zijn/waren een stuk meer striking.

porsche-918-spyder-12.jpg

porsche-918-spyder-2-superJumbo.jpg

Porsche-918-Spyder-2017-Computer-Wallpap

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid