Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

WTF.

Voor dat geld heb je een 8C, FF, G65, of een Huracan :blink:

Geplaatst:
1 uur geleden zei Alexanderr:

Zou je dat targa-silhouet embossed op de armsteun ook als Exclusive optie kunnen krijgen? Ik vind dat superknap. :inlove:  En die logootjes in kleur (niet het monogram maar b.v. de targa op de B-zuil), dat ook? Hebben jullie een lijst van voorbeelden wat allemaal kan vanuit Exclusive Manufaktur?

Heel die auto in 't leder maar één optie wordt dan schromelijk vergeten: de lederen dorpelbekleding. Dat is iets dat je in een 911 meteen ziet als je instapt, en als je zo'n speciale editie hebt en er is contrasterende stikking, dan is dat echt een must. 't Is ook iets waar je af en toe met je handen aan komt, dus je voelt 't leder dan ook. OK, als je lomp instapt beschadig je dat met je schoenen, maar toch...

Geplaatst:
49 minuten geleden zei Polygoon:

WTF.

Voor dat geld heb je een 8C, FF, G65, of een Huracan :blink:

Ja als ge't zo ziet heb ik die Porsche ook liever.

Geplaatst:
1 minuut geleden zei Le Capri Mauve:

Ja als ge't zo ziet heb ik die Porsche ook liever.

Je maakt een mopje mag ik hopen? 

Alfa-romeo-8c-competizione-5-1024x680.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Ok de 8C vind ik eigenlijk mooier, maar is geen goeie auto. Maar die Porsche vind ik er best goed uitzien. Lambo vind ik al tientallen jaren niet goed uitzien. FF is over the top. G65, het idee.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uur geleden zei gTa:

Zou je dat targa-silhouet embossed op de armsteun ook als Exclusive optie kunnen krijgen? Ik vind dat superknap. :inlove:  En die logootjes in kleur (niet het monogram maar b.v. de targa op de B-zuil), dat ook? Hebben jullie een lijst van voorbeelden wat allemaal kan vanuit Exclusive Manufaktur?

Heel die auto in 't leder maar één optie wordt dan schromelijk vergeten: de lederen dorpelbekleding. Dat is iets dat je in een 911 meteen ziet als je instapt, en als je zo'n speciale editie hebt en er is contrasterende stikking, dan is dat echt een must. 't Is ook iets waar je af en toe met je handen aan komt, dus je voelt 't leder dan ook. OK, als je lomp instapt beschadig je dat met je schoenen, maar toch...

Daar zijn jammer genoeg geen lijsten van ... ik zeg altijd; zolang de Mont Blanc en de chequeboek meewillen, is er hoop.

Alles wat je hier opsomt is perfect mogelijk. Indien niet af fabriek (of te duur af fabriek), kan het sowieso bij ons gedaan worden.

Geplaatst:
2 hours ago, gTa said:

de lederen dorpelbekleding. Dat is iets dat je in een 911 meteen ziet als je instapt, en als je zo'n speciale editie hebt en er is contrasterende stikking, dan is dat echt een must. 't Is ook iets waar je af en toe met je handen aan komt, dus je voelt 't leder dan ook. OK, als je lomp instapt beschadig je dat met je schoenen, maar toch...

Bij het kuisen bedoel je?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
13 minutes ago, Alexanderr said:

Daar zijn jammer genoeg geen lijsten van ... ik zeg altijd; zolang de Mont Blanc en de chequeboek meewillen, is er hoop.

Alles wat je hier opsomt is perfect mogelijk. Indien niet af fabriek (of te duur af fabriek), kan het sowieso bij ons gedaan worden.

Ik heb een BIC, een ongedekte cheque en wil ook een Porsche

Geplaatst:
7 minuten geleden zei vince522:

Ik heb een BIC, een ongedekte cheque en wil ook een Porsche

You have a pen, you have an apple, you have an apple-pen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei ir_fuel:

Bij het kuisen bedoel je?

Hoezo, een auto kuisen gebeurt toch door de detailer? Doe jij dat zelf? #ambesteedtuitzo

Geplaatst:
27 minutes ago, gTa said:

Hoezo, een auto kuisen gebeurt toch door de detailer? Doe jij dat zelf? #ambesteedtuitzo

Was het maar waar ....

Geplaatst:

Daar heb ik gerust wat sollen voor over, op factuur weliswaar, om iemand 2-emmer-washmitt-foam-droogdoek-Kranzle-gewijs mijn auto te laten wassen. Wat een kutwerk. 

Geplaatst:
1 hour ago, ir_fuel said:

Daar heb ik gerust wat sollen voor over, op factuur weliswaar, om iemand 2-emmer-washmitt-foam-droogdoek-Kranzle-gewijs mijn auto te laten wassen. Wat een kutwerk. 

Ik wil dat eens met u komen doen. Wil dat wel eens zien om te kijken of het ook haalbaar zou zijn met mijn volgende.

Geplaatst:
7 uur geleden zei Alexanderr:

Ik moet eerst nog iets verkopen we zien wel.

Geplaatst:
1 hour ago, DDke said:

Ik wil dat eens met u komen doen. Wil dat wel eens zien om te kijken of het ook haalbaar zou zijn met mijn volgende.

LOL

't is gene rocket science ze.

En ja ge gaat bij Bert voor 200 euro materiaal kopen, en ge gaat dat dan welgeteld ene keer doen :D 

Echt, niks zo ondankbaar met een auto die buiten slaapt.

Geplaatst:

Kun je niet gewoon door de carwash rijden als je toch zo een folie hebt over heel je auto?

Geplaatst:
1 minute ago, Geezer said:

Kun je niet gewoon door de carwash rijden als je toch zo een folie hebt over heel je auto?

Goeie vraag :D 

Geplaatst:

Ik denk het toch ook wel hoor [emoji1]
Geplaatst:
1 hour ago, ir_fuel said:

LOL

't is gene rocket science ze.

En ja ge gaat bij Bert voor 200 euro materiaal kopen, en ge gaat dat dan welgeteld ene keer doen :D 

Echt, niks zo ondankbaar met een auto die buiten slaapt.

Misschien wel idd.

Ofwel moet ik 'm gaan kleien, en gaan beschermen als ik 'm ga ophalen. Dan kan 'm daarna zonder teveel schade door de carwash..

Geplaatst:
15 minutes ago, DDke said:

Dan kan 'm daarna zonder teveel schade door de carwash..

Ge gaat er dus Xpel op laten zetten? :D 

Geplaatst:
2 minutes ago, ir_fuel said:

Ge gaat er dus Xpel op laten zetten? :D 

Wel geen goesting om daar voor 5000 EUR plastic op te laten plakken...

Dan kan ik 'm beter laten herspuiten als ik de kleur beu ben :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid