Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 22-2-2017 om 20:38 zei Alexanderr:

Ik ben niet 100% zeker maar volgens mij kon je deze wielen perfect krijgen op een 996TT ;)

Ja, naar 't einde toe waren die optioneel te krijgen, zo herinner ik 't mij ook. Ook op de GT2, zoals hierboven al gezegd.

Geplaatst:
Zojuist zei bossie:

W9fUSmrk.jpeg

Damn, dat ziet er netjes uit, zo. :inlove: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik zou dat haast kiezen boven een 911. Die is me wat te groot eigenlijk.

Geplaatst:

De 718 kan me (naast het gebrek aan 6 potten) niet bekoren. De achterkant met name past m.i. niet bij de rest van de wagen. Te badass in some way. Precies of hij al onder handen is genomen door de derde eigenaar.

Geplaatst:
Ja, alleen die 4-cilinder hé. :down:

Mm, als die-hard 6-cylinder lover is dat toch een minpunt dat telt voor 5.
Geplaatst:
De 718 kan me (naast het gebrek aan 6 potten) niet bekoren. De achterkant met name past m.i. niet bij de rest van de wagen. Te badass in some way. Precies of hij al onder handen is genomen door de derde eigenaar.

Dat doet het hem net voor mij. 911 is me te volwassen (of zoiets)
Geplaatst:

Sinds ik dat ding ontdekt heb, doe ik echt mijn best om het mooi, cool, dik... te vinden, maar blijf het echt afschuwelijk vinden.

Geplaatst:

Wat zou ik dat graag hebben zo'n zilveren GT3 RS.

Ik zou wel de wielen antraciet laten.

Geplaatst:

Die auto is zo druk qua styling dat hij in een klassieke kleur er ook best dik uit ziet, idd.

Geplaatst:

Heb jij nooit meer de 'urge' om zoiets te kopen, Joris?

Of is de verdeling Spyder publieke weg - 996 circuit voldoende, en heb jij aan een dergelijk compromis (GT3RS) weinig meerwaarde?

Geplaatst:

Die vraag moet ik me zelfs niet stellen. Auto's kopen van > 150K euro is gewoon geen optie. Dus of dat iets voor mij zou zijn is niet relevant. Ik ben Wooter niet.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik zat het net nog te denken. Kreeg hier een melding van Facebook: "Voor slechts 50 euro per dag kan uw website tot X meer clicks krijgen. Activeer uw reclame nu!".

Vroeg me af of ze helemaal zot geworden waren. Voor dat bedrag rijd je een Porsche!

Geplaatst:

Was het geen 75€ daags in wooter zijn berekening?
Je gaat clicks tekort hebben [emoji14]

Geplaatst:

Ik ben al content met ne 991S coupé he. Dat moet geen 4GTS cabrio zijn :P 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Ik ben al content met ne 991S coupé he. Dat moet geen 4GTS cabrio zijn [emoji14] 

Kan dat geloven want jij hebt al een Porsche Cabriooooo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid