Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
12 uur geleden zei Simoni:

De dichting van zijn Targa dak is kapot. 

En ie heeft recent Kermit aangereden :(

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

Weet er iemand of de Porsche Approved garantie geldt op de motor van een 991.1 GT3 als je die tweedehands koopt? En er op circuit mee rijdt.

aangepast door Daggie
Geplaatst:

Particulier aankopen bedoel je? Of in dealer net aankopen? Zou dat verschil maken?

Geplaatst:
10 minutes ago, Daggie said:

Particulier aankopen bedoel je? Of in dealer net aankopen? Zou dat verschil maken?

Als je in het dealernet aankoopt ga je quasi altijd Porsche approved kunnen krijgen (mits opleg).

Ik vermoed dat het particulier ook kan als de auto nog onder garantie / approved garantie is, dan kan jij die als ze afloopt verlengen.

Maar @Alexanderr zal dat wel het beste weten.

Geplaatst:

Dat weet ik. Als de auto altijd approved geweest is, kan je verlengen. Ongeacht van waar hij komt. Maar betekent die porsche approved ook garantie op fun fameuze motoren... 

Geplaatst:
3 hours ago, Daggie said:

Dat weet ik. Als de auto altijd approved geweest is, kan je verlengen. Ongeacht van waar hij komt. Maar betekent die porsche approved ook garantie op fun fameuze motoren... 

Porsche approved is altijd op de aandrijflijn ook he (behalve de koppeling denk ik). Moest de motor er niet onder vallen het zou redelijk belachelijk zijn.

Geplaatst:

Heel knap! En dan beige leder met zwart dashboard.

Geplaatst:

Geen fan van ... Ligt te laag, ruiten te donker ...

Geplaatst:

Deze komt hier volgende week binnen :inlove:

L1260572.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ruiten te donker maar wel je andere 991 full black zetten
  • Vind ik leuk 4
Geplaatst:
3 uur geleden zei Timo:

Ruiten te donker maar wel je andere 991 full black zetten

Zwarte wielen en letters hebben voor mij nu eens niks te maken met zwarte ruiten :)

Geplaatst:
6 hours ago, Alexanderr said:

Eens.

Maar voor 't overige...

Geplaatst:

Donkere ruiten: akkoord

Te laag: niet akkoord

Geplaatst:

Ik krijg wel de indruk dat veel types en generaties van de 911 al aan hun plafond zitten; Als je eens kijkt naar wat een 993 nog moet kosten tegenwoordig :blink: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid