Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor mij een gewone Carrera of een GT3 Touring Package.

Al de rest boeit mij niet meer bij de 991.2.

Geplaatst:

Eerlijk gezegd, doordat een 991.2 "altijd" dezelfde motoren heeft (3.0 met blazing)  vind ik de perfectie in een Carrera 4 met achterasbesturing. Alleen jammer dat je de -20 ophanging er niet op kunt krijgen voor de look ...

Geplaatst:
19 minutes ago, Alexanderr said:

Eerlijk gezegd, doordat een 991.2 "altijd" dezelfde motoren heeft (3.0 met blazing)  vind ik de perfectie in een Carrera 4 met achterasbesturing. Alleen jammer dat je de -20 ophanging er niet op kunt krijgen voor de look ...

Een Carrera 4 owv esthetische redenen? 

De 997 kon de extra breedte nog wel gebruiken, maar vind dat bij de 991 totaal overbodig. Een 991 Turbo is op dat vlak imo bijna geen zicht meer. Die achterkant staat precies teveel op steroids. Allesbehalve eleganter, wat bij de vorige generaties nog wel het geval was.

En de "verbindingsstrook" tussen de achterlichten is vooral 's avonds leuk, maar zou er geen RWD voor laten. 

Geplaatst:
22 minuten geleden zei Alexanderr:

akkoord, echter wanneer ik een carrera 4 spec naar mijn zin, dan zit ik in het vaarwater van de gts-prijs...  Ahja, dit (luxe)probleem is nu nog niet aan de orde.

Geplaatst:

Maakt achterasbesturing zoveel verschil ? En dan heb ik t in de eerste plaats over dagdagelijkse verplaatsingen..
Geplaatst:

KW Variant 3.
Geplaatst:
Op ‎28‎/‎09‎/‎2017 om 00:11 zei BMWMB:

KW Variant 3.

Dan heb je de voorlip nog niet :)

Geplaatst:

bc5df3546372ad8bc759eb37a20e178c.jpg

Porsche 991 “GT3 RS” Targa. Lol

Geplaatst:

Single bolt wheels, dus een GTS. Wat is die hoes rond het stuur?

Geplaatst:

Bescherming tegen vuil. 

Geplaatst:
Op 24-9-2017 om 23:31 zei BMWMB:

Ik kom op 172k voor eentje naar mijn zin. Een GT-zilveren, met Clubsport pakket (5punts gordels zouden ze niet moeten plaatsen voor mij), lederen interieur met grijze stiksels,  sportkuipstoelen, xenons die meedraaien, achteruitrijcamera, manuele versnellingsbak, hydraulisch ophefsysteem van de vooras, sport chrono, 90L tank, snelheidsregelaar, DAB 

Ik zou zelfs de optie lederen interieur durven laten vallen, omdat dat in een GT3 met clubsport pakket eigenlijk niet echt past, waardoor ik mij nog eens 3k euro zou uitsparen.

Meer moet dat niet zijn voor mij. En ja, met achtervleugel!

porsche-991-gt3-mkii-c268108072017162252

Het zal deze kleur worden.

Geplaatst:

Ow wordt de GTS vervangen?

Geplaatst:
Op 28-9-2017 om 00:13 zei Tom Bentley:

porsche_gt2-9.jpg?itok=5yl5fN39

Veel dikker dan dit wordt het niet

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei BMWMB:

Single bolt wheels, dus een GTS. Wat is die hoes rond het stuur?

Bijzonder vreemd ding.

• Een targe GTS heeft standaard de zwarte rolbeugel, wat veel beter bij de looks van die auto zou passen. Zilver is wel een gratis optie...
  • GTS heeft ook standaard sportzetels, dus deze moet al minstens de zetelschelpen in leder genomen hebben (geen grijze zetelschelpen zichtbaar, enkel zwart/donker).
  • Dan én achterbumper én velgen én zijvleugels vooraan (+ vermoedelijk neus ook) laten narusten.
  • Zotst van al: nog eens de GT3 RS side air intakes in de targa-achtervleugels laten inbouwen.

WTF :blink: ik wil niet weten wat die peet daar voor heeft betaald

• En wat met de uitlaat ... zou er een GT3-motor in zitten ook? Zou helemaal bonkers zijn. :D 
  • Lijkt me eerder van niet want 't lijkt er op dat hij nog de gewone remmen heeft ipv de grote GT3 RS-remmen.

Staat ergens aan de NS zie ik, daar zitten wel wat verbouwers die zo'n ding zouden durven maken.
Niettemin toch een bijzonder vreemd ding dat absurd veel geld gekost moet hebben.

Geplaatst:

Direct Karmijnrood hoor voor mij, maar dat had je waarschijnlijk al door[emoji13]

Geplaatst:

@gTa er doen wel meer mensen zotte dingen met een porsche hoor...

Deze week mijne buurman zijn Porsche eens van naderbij op het gemak gekeken... 

Het is een 964 omgebouwd naar 993 turbo... Optisch wel te verstaan, al de rest is het hetzelfde gebleven :fp: Interieur is ook niets aan veranderd...

En dan nog beste van al is dat achteraan er gewoon turbo replica velgen in de voormaat, dus gecombineerd met spacers van ik schat een kleine 15cm :fp::fp:

Geplaatst:

Oh ja, en op die Porsche meeting vorige week met een 'andere kortemarknaar' staan babbelen die daar met 3 exemplaren uit zijn collectie was...

Waaronder een 996 turbo volledig opgetuned door heinz en dan naar 9ff en die heeft nu +1000 pk!!!

Ik weet dat die kerel heel wat staan heeft waaronder een 918, een R8 met +1000pk, een handvol 911, een reeks AMG's en ik weet dat hij nu een 991 turbo heeft gekocht die ook naar +1000 pk zal gaan.

Het is wel een pk loverke dus...

Geplaatst:

Danny is een toffe pee met een raar tuning kantje

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Idd... 
Zo'n drang naar cijfers...

Op zijn rekening zullen er waarschijnlijk ook genoeg cijfers staan... a zo een collectie [emoji15]
  • Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid