Gast exTB Geplaatst: 1 oktober 2017 Geplaatst: 1 oktober 2017 Obv bovenstaande spreekt mij de first gen nog het meeste aan. (heerlijke kleurencombo ook btw) Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 1 oktober 2017 Geplaatst: 1 oktober 2017 Op 30-9-2017 om 01:16 zei gTa: Bijzonder vreemd ding. Een targe GTS heeft standaard de zwarte rolbeugel, wat veel beter bij de looks van die auto zou passen. Zilver is wel een gratis optie... GTS heeft ook standaard sportzetels, dus deze moet al minstens de zetelschelpen in leder genomen hebben (geen grijze zetelschelpen zichtbaar, enkel zwart/donker). Dan én achterbumper én velgen én zijvleugels vooraan (+ vermoedelijk neus ook) laten narusten. Zotst van al: nog eens de GT3 RS side air intakes in de targa-achtervleugels laten inbouwen. WTF ik wil niet weten wat die peet daar voor heeft betaald En wat met de uitlaat ... zou er een GT3-motor in zitten ook? Zou helemaal bonkers zijn. Lijkt me eerder van niet want 't lijkt er op dat hij nog de gewone remmen heeft ipv de grote GT3 RS-remmen. Staat ergens aan de NS zie ik, daar zitten wel wat verbouwers die zo'n ding zouden durven maken. Niettemin toch een bijzonder vreemd ding dat absurd veel geld gekost moet hebben. https://mcchip-dkr.com/en/tag/porsche-991-targa-4-gts https://www.autoevolution.com/news/porsche-911-targa-4-gts-gets-gt3-rs-conversion-in-germany-120752.html Quote
flupke73 10.918 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 hij had beter gewacht op de 991.2GT3RS, nu moet hij de bumpers wss nog eens "modden" Quote
Alexanderr 36.231 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 Op 29/09/2017 om 17:12 zei korneeldebruyn: Porsche 991 “GT3 RS” Targa. Lol Op 30/09/2017 om 01:16 zei gTa: Bijzonder vreemd ding. GTS heeft ook standaard sportzetels, dus deze moet al minstens de zetelschelpen in leder genomen hebben (geen grijze zetelschelpen zichtbaar, enkel zwart/donker). Zijn toch duidelijk grijze achterkanten van de zetels? Het zal waarschijnlijk wel een GTS zijn want hij heeft ook de donker getinte achterlichten. Zilveren beugel is een no-cost option Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 Zijn die niet lichter van kleur? Leek me dat dit donker was (met wat zon op). Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 klik eens op de links die ik erboven gezet heb. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 Shit. Ik moet toch nog eens over de alpen knallen dit jaar, italiaanse passen 1 Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 Nog beter: Spaanse kant van de Pyreneeën. Veel betere banen (veel sneller, past beter bij zo'n kanon) en qua aantal medeweggenoten is er geen vergelijk: de Pyreneeën zijn 'leeg' vgl met de Alpen. 1 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 6 minuten geleden zei gTa: Nog beter: Spaanse kant van de Pyreneeën. Veel betere banen (veel sneller, past beter bij zo'n kanon) en qua aantal medeweggenoten is er geen vergelijk: de Pyreneeën zijn 'leeg' vgl met de Alpen. De Pyreneeën zijn wel een beetje verder bollen Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 Top, toch? Als je met zo'n spel op baan bent om bergbaantjes te knallen, kijk je toch niet op wat extra kilometers? En je kan richting Pyreneeën een deel van dezelfde banen doen (Vogezen en Jura) h/t dus niet melken. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 12 minuten geleden zei gTa: Top, toch? Als je met zo'n spel op baan bent om bergbaantjes te knallen, kijk je toch niet op wat extra kilometers? En je kan richting Pyreneeën een deel van dezelfde banen doen (Vogezen en Jura) h/t dus niet melken. Arrrrr, that be true. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 Tenzij je echt wil GT'en met je RS, dus aan semi-legale snelheden rijden (op een occasionele tussensprint na). Ik ben niet veel brede, wijdse, snellere bergpassen tegengekomen in de Alpen (toch niet het deel dat ik al deed) en als je er wel vindt zit het vol lokaal (klein) vrachtverkeer of Hollandse kempers. En staat 't vol vogelmuiten en ruisen de snorren door het struikgewas. Heb nu 'gans' de Pyreneeën gedaan, allez doorkruist (en daarbij allerminst 'alles' gedaan uiteraard) en het aandeel banen waer je daar echt hard kan knallen ligt een PAK hoger. De Alpentrip die ik deed (met de moto, Westalpen in 2017) zou een regelrechte hel geweest zijn met een 4-wieler. M'n Pyreneeëntrip (zelfde moto, jaartje later) zou ik best zien zitten hebben met een 4-wieler. Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 3 oktober 2017 Geplaatst: 3 oktober 2017 (aangepast) 19 uur geleden zei abtler: Geen misse kleur. Zo van da cement grijs a la Audi Nardo kan me ook bekoren. Ferm! 3 oktober 2017 aangepast door -krikke- Quote
Porker 8.647 Geplaatst: 5 oktober 2017 Geplaatst: 5 oktober 2017 Weinig kanten die de extra widebody van de Turbo/GT3 RS flatteren vind ik, maar hier... 2 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 5 oktober 2017 Geplaatst: 5 oktober 2017 Vandaag deze tegengekomen ... @Naish, dankzij jou begin ik de verschillen te zien 2 Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 5 oktober 2017 Geplaatst: 5 oktober 2017 Mooie spot! Waar heb je hem gezien? Grijs interieur zeker ? Pre-A ('50-'55) in Aqua Marine Blauw Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 5 oktober 2017 Geplaatst: 5 oktober 2017 In Brugge thv St-Lucas-ziekenhuis, deze voormiddag rond 11:00. Interieur heb ik niet kunnen zien. De benzinegeur des te meer geroken (raampje open, uiteraard, voor het geluid) Er stond iets als 160B op, maar ben niet meer zeker. Quote
Naish 9.569 Geplaatst: 6 oktober 2017 Geplaatst: 6 oktober 2017 Is idd een pre-A! Dat is de soort uitlaat ik nog wil op de mijne Quote
ex-Mooseman 14.605 Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 In Brugge thv St-Lucas-ziekenhuis, deze voormiddag rond 11:00. Interieur heb ik niet kunnen zien. De benzinegeur des te meer geroken (raampje open, uiteraard, voor het geluid) Er stond iets als 160B op, maar ben niet meer zeker.We moeten elkaar daar op een paar minuten gemist hebben [emoji3] 1 Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 Ik ben op zoek naar foto's van een rode Porsche 356A. Klant heeft die foto's laten zien aan mij in een magazine, maar zou ze graag digitaal ergens vinden. Rood, zwarte streep centraal over de wagen, gouden belettering van Porsche, zwarte raamlijsten, zwarte omkadering rond achterlichten, 1 centrale uitlaat, verlaagd, banden met duidelijke letters op, ik dacht Goodyear. Iemand die die auto kent? Was volgens mij een Amerikaanse eigenaar @Simoni @Alexanderr @Naish Edit: Stond nog op trommelremmen (zeker) achteraan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.