Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

997.2 middenconsole.

(Edit: ik zie nu dat dat in uw quote staat :facepalm:)

Wat moet er nog opvallen?
Het stuur klopt in feite wel niet dan.

Geplaatst:

Vreemde shizzle, die Mk.II ICE "ab Werk" ... ik zou toch wel eens de bestelbon/factuur willen zien.

Zouden die achterlichten ook "ab Werk" geleverd zijn aan die sjeik uit Qatar? :D 

Geplaatst:
22 minutes ago, Phil said:

997.2 middenconsole.

(Edit: ik zie nu dat dat in uw quote staat :facepalm:)

Wat moet er nog opvallen?

Ging voornamelijk om het stuur dat er nu in zat. Dat vind ik al afschuwelijk in zo'n GT2. :D

Wat is het verschil dan tussen het dasbhoard, ik was vergeten dat er een mk1 en mk2 versie van was. Ik vind er moeilijk foto's van. 

Geplaatst:
1 minuut geleden, Timo zei:

Ging voornamelijk om het stuur dat er nu in zat. Dat vind ik al afschuwelijk in zo'n GT2. :D

Wat is het verschil dan tussen het dasbhoard, ik was vergeten dat er een mk1 en mk2 versie van was. Ik vind er moeilijk foto's van. 

Scherm en bedieningsknoppen zijn anders.

Mk.I

0601_ec_15_z+2005_Porsche_Carrera_S+Inte

Mk.II

Porsche-911-997-interior.jpg

ik kan me vergissen maar ik dacht dat je op de GT2 ook dat stuur dat er nu in zit, kon speccen, als je "multifunctie" wou kreeg je dan dat mormel.

Geplaatst:
On 28/09/2017 at 12:11 AM, BMWMB said:

KW Variant 3.

Ga je mond spoelen. Aan de ophanging van een 911 pruts je niet.

On 26/09/2017 at 9:27 AM, tuscani said:

goed nieuws voor de fans.....

https://www.autoblog.nl/nieuws/dit-is-de-eerste-nederlandse-singer-102576

singer heeft dus een benelux afdeling.

Ja, een paar 100K achterlaten bij een Hollander. What could possibly go wrong :tct: 

On 18/10/2017 at 9:32 PM, William Blake said:

Heeft Porsche daar nu een flat-six sound over gedubt? :blink:

Dit is gewoon de schaamte voorbij .... fuck man.

On 21/10/2017 at 4:12 PM, William Blake said:

flat-six?

Misschien de 3.0 turbo van in de Carrera. 

Geplaatst:
11 uren geleden, gTa zei:

Vreemde shizzle, die Mk.II ICE "ab Werk" ... ik zou toch wel eens de bestelbon/factuur willen zien.

Zouden die achterlichten ook "ab Werk" geleverd zijn aan die sjeik uit Qatar? :D 

Wij hebben ook nog een GT2 gehad met de Mk.II ICE er in. Dacht ook eerst dat het nagerust was, maar na opvragen van chassisnummer bleek het origineel te zijn, er zijn er maar enkele geleverd zo. 

DSC_0574.jpg.214246df385d607676a0c09bbbf2f33e.jpg

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
1 uur terug, Challazer zei:

Wij hebben ook nog een GT2 gehad met de Mk.II ICE er in. Dacht ook eerst dat het nagerust was, maar na opvragen van chassisnummer bleek het origineel te zijn, er zijn er maar enkele geleverd zo. 

Moh, zo zot! Zalig, thx!!

Geplaatst:

op sommige Turbo's kan je dat ook nog vinden (dacht ik te weten)

Geplaatst:

Inderdaad, heb een klant die de zijne wegdoet... Jet Black en weinig km.

Geplaatst:
10 uren geleden, Challazer zei:

DSC_0574.jpg.214246df385d607676a0c09bbbf2f33e.jpg

Amai dat is het einde... De looks van de GT2 MK1 met de interface van de MK2...:inlove:

Geplaatst:
Op 2-11-2017 om 21:06, gTa zei:

Op 3-11-2017 om 09:04, Challazer zei:

Alleen de handvol GT2's die eind 2008 en in 2009 werden gebouwd werden in de fabriek met de 2de gen ICE uitgerust. Was ook dezelfde periode dat men met de 997.2 begon te bouwen.

Geplaatst:
17 hours ago, TomT said:

Amai dat is het einde... De looks van de GT2 MK1 met de interface van de MK2...:inlove:

Wat doet die interface ertoe? zowel mk1 als mk2 is eigenlijk compleet outdated :) 

Geplaatst:
4 minutes ago, ir_fuel said:

Wat doet die interface ertoe? zowel mk1 als mk2 is eigenlijk compleet outdated :) 

Qua look valt het toch goed mee?

Geplaatst:
13 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik vind die panelen er alleszins een heel stuk frisser en moderner uitzien.

Geplaatst:
12 minutes ago, TomT said:

Ik vind die panelen er alleszins een heel stuk frisser en moderner uitzien.

Ja dat is eigenlijk wel waar. Die grijze console is het toch niet. Zwart = tijdlozer.

Geplaatst:
12 minutes ago, Timo said:

Ik heb ook nooit begrepen waarom je voor een bepaald model evenveel zou betalen als een ander, even speciaal, model dat beter is.

Maargoed, bij verzamelaars gaat het niet altijd over het hebben van het beste voor je geld, maar over het opvullen van de gaten in de collectie zeker? Niemand geeft dat eraan om er dan ook effectief mee te rijden. 

Geplaatst:

verzamelobject zoals @ir_fuel aanhaalde

maar dan heb je ook nog de 'erfenissen/pensioenfonds-trekkers/lucky shot/...'-kopers

die net dat ene 'halo'-model waar ze een crush op hadden willen hebben en 'het zich dan gunnen'

Geplaatst:
9 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja dat is eigenlijk wel waar. Die grijze console is het toch niet. Zwart = tijdlozer.

Persoonlijk vind ik dat ja.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid