Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 minuten geleden, willytoyota de grote zei:

waar ben ik onbeschoft omdat ik het op een forum vraag ?? of in het ohhhhhhh bescheten Porsche topic ??? ?  ben ik niet het ideale type om in knokque ne Porsche  te kopen, schijt ik te plat vertel het mij want ik volg ni goed omdat ik er bij vertel wat hij mij vier jaar geleden  probeerde te verkopen , ik schreef er zelfs bij dat ik vergevings gezind ben

ik zal u is een heel leuk vb geven van hoe beleefd de VERKOPERS  dan zijn met naam en al

een aantal jaren geleden ging ik voor mijn ex madam ne m3 cabrio bestellen , hier op het forum ook wat leut gemaakt , en der is daar een forum lid TOMMIE van bij garage smets die mij er ernorm doortrekt , das zijn recht zeker als je zoals ik of de swede niet met het forum niveau mee dobbert

tot ik savonds een mailtje krijg , met excuzes en dat ik zeker welkom ben maar dat hij zich liet mee leiden door de groep , dan zijn pas een kieke in mijn ogen

https://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie

Danke

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
7 minuten geleden, willytoyota de grote zei:

een aantal jaren geleden ging ik voor mijn ex madam ne m3 cabrio bestellen , hier op het forum ook wat leut gemaakt , en der is daar een forum lid TOMMIE van bij garage smets die mij er ernorm doortrekt , das zijn recht zeker als je zoals ik of de swede niet met het forum niveau mee dobbert

tot ik savonds een mailtje krijg , met excuzes en dat ik zeker welkom ben maar dat hij zich liet mee leiden door de groep , dan zijn pas een kieke in mijn ogen

:lolz::lolz::lolz:

Geplaatst:

bon Porsche cayman   2018  gt4  4.0 pdk met clubsport zetels ,circuut pakket pcm
en kleur ne groene

Laat die stoelen achteraf plaatsen.
Ik zal de originele dan wel weer komen halen. :D
Geplaatst:
voor 50 euro ???HAHA
@gixxer kga minstens 100 vragen want krijg hem anders ni betaalt

Lol
‘K zal maar al beginnen sparen. :D
Geplaatst:

Is de 2018 gt4 alleen met pdk of Is manueel ook mogelijk?

Geplaatst:
55 minutes ago, willytoyota de grote said:

Het gaat nog just :-))

Maar ik denk dat iedereen  dat toch doet bij verschillende garages gaan horen en prijs vragen

alleen is mijn manier iets directer maar denk dat ik het toch beleefd vroeg

Afbieden op een Porsche doe je niet Willy, 't zijn geen vrouwen hé.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En vooral, door zo'n posts gaat die nozem zeker niet uit z'n bureau komen.

Je moet verdikke naar de showroom gaan en niet vertrekken voor hij rechtstaat :lolz: 

Geplaatst:
5 minuten geleden, vince522 zei:

Afbieden op een Porsche doe je niet Willy

Das enkel bij Rolls zenne ;) 

Geplaatst:
1 uur geleden, willytoyota de grote zei:

@alexaaaaaaaaaaander

wete nog kheb is een jaar of vier terug bij u geweest , je was toen 5000 euro duurder dan een ander Porsche gararge

Maar in de veronderstelling dat je toen nog groen zag achter u oren en in de knokque bij Porsche mocht werken misschien was je  een beetje overrompelt:-)))) wil ik je nog is de kans bieden ne prijs voor mij te maken

let wel ik kom just van een garage dus heb al ne prijs -_- dus die van u moet beter zijn he

bon Porsche cayman   2018  gt4  4.0 pdk met clubsport zetels ,circuut pakket pcm

en kleur ne groene

doe u best he jongen

Ik zou gewoon de offerte van de andere garage doormailen, geen gezever of show verkopen en je zal snel genoeg weten of @Alexanderr mee wil gaan in het verhaal of niet.

Geplaatst:
6 minutes ago, bt. said:

Ik zou gewoon de offerte van de andere garage doormailen, geen gezever of show verkopen en je zal snel genoeg weten of @Alexanderr mee wil gaan in het verhaal of niet.

Doormailen?

Hier zetten ja.

Geplaatst:

Ik heb vanavond 500 verpleegsterkes zitten op de zaak, dus ga het nogal druk hebben. 

Als jullie ruzie gaan maken, kunnen jullie dat dan aub nu direct doen? 

Dank :D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
2 minuten geleden, DDke zei:

Ik heb vanavond 500 verpleegsterkes zitten op de zaak, dus ga het nogal druk hebben.

Dit lijkt me interessanter dan die ruzie :P 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Als jullie ruzie gaan maken, kunnen jullie dat dan aub nu direct doen? 
Dank [emoji3]
Ben daar[emoji16]
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik moet morgenvoormiddag in poperinge zijn, ik kan subiet al vertrekken en daar een overnachting pakken zodat ik morgen zo ver niet moet. :D

Geplaatst:

Ik heb mijn 2de knapste kostuum aan gedaan :D

Geplaatst:
1 minuut geleden, DDke zei:

En je vrouw naar de welness gestuurd zeker :lolz: 

Geplaatst:
Just now, dragonfly said:

En je vrouw naar de welness gestuurd zeker :lolz: 

Nee die is thuis met de kinderen..

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
9 minutes ago, DDke said:

Wat is dat dan? In uwen bloten?

Geplaatst: (aangepast)
10 uren geleden, Alexanderr zei:

Sorry Willy mijn zwembad gaat zichzelf niet afbetalen! Als ge wilt onderhandelen kom af en dan spreken we gelijk de grote mensen :P 

Dat is gesproken gelijk nen echten Knokkenaar ;)

Spoiler

:inlove:

aangepast door thor
Geplaatst:

Dat is al dik 10-15 jaar zalig oud aan het worden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat is altijd zalig geweest

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid