Porker 8.647 Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Doe mij hem toch maar in het donkerblauw Te klassiek voor een GT3 imo, in afwachting van er eentje in Riviera-blauw te zien, hou ik het op GT-silver. Quote
Gast wooter Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 Niet zot van het interieur, maar damn! http://www.autogespot.fr/porsche-991-carrera-4s-cabriolet/2014/01/10 Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 Iemand een goede bron om de verschillen tussen de verschillende types 356 te leren kennen? Quote
toere 16.936 Geplaatst: 11 januari 2014 Geplaatst: 11 januari 2014 Niet zot van het interieur, maar damn! http://www.autogespot.fr/porsche-991-carrera-4s-cabriolet/2014/01/10 Interieur zou je rap beu zijn denk ik, ooit eens een testrit gedaan met een 997 2S met rood interieur en mijn ogen deden er al pijn van na 1 uur.En rood is dan nog mijn lievelingskleur. Exterieur is wel Quote
Gast wooter Geplaatst: 11 januari 2014 Geplaatst: 11 januari 2014 Inderdaad. Als dat zou zijn zoals onze 1-reeks met rode zetels en deurinleg, maar zwart dashboard, dan valt dat nog mee. Maar bij Porsche is rood interieur alsof je in de ingewanden van een dooie koe gaat zitten. Wat eigenlijk ook wel is, mah bon. Quote
PJH 21.023 Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=29197&fb_action_ids=10202413437552340&fb_action_types=og.likes&fb_ref=.UtQDeb6WS90.like&fb_source=other_multiline&action_object_map=[397948173673348]&action_type_map=[%22og.likes%22]&action_ref_map=[%22.UtQDeb6WS90.like%22] Ik lees vooral: - Makkelijker te besturen - Geen voldoening - Voor janetten die niet kunnen rijden @@Alexanderr de nieuwe 911 wordt een hit bij uw doelpubliek de wereld is om zeep, nu hoor je het eens van iemand anders doe mij ook maar de oude echte karren ze zijn dan wel trager in ultimate laptime, maar 't gaat om controle en fun Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 Handgeschakeld en Carrera GT is zoals zelf een krachtige Linux bak met 12 cores kopen, bouwen en de kernel compileren met speciale modules voor zoveel mogelijk prestaties... Maar wel kans op kernel panics omdat de drivers van de snelste grafische kaart niet zo goed samen gaan met de drivers van onderdelen van het moederbord enzo... PDK in de nieuwe GT3 is een gloednieuwe Mac Pro. Ziet er schoon uit, gaat harder dan die linuxbak met software die er speciaal voor geschreven is en alle cores tegelijk kan aanspreken, maar je mag blij zijn dat je de processors en het geheugen nog kan wisselen maar de rest is voorgeschreven door de fabriek. Het hangt er maar vanaf wie je publiek is. Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 Een quote waard. Zeer knap zo in 't wit. 1 Quote
Lefty 19.512 Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=29197&fb_action_ids=10202413437552340&fb_action_types=og.likes&fb_ref=.UtQDeb6WS90.like&fb_source=other_multiline&action_object_map=[397948173673348]&action_type_map=[%22og.likes%22]&action_ref_map=[%22.UtQDeb6WS90.like%22] Ik lees vooral: - Makkelijker te besturen - Geen voldoening - Voor janetten die niet kunnen rijden @@Alexanderr de nieuwe 911 wordt een hit bij uw doelpubliek de wereld is om zeep, nu hoor je het eens van iemand anders doe mij ook maar de oude echte karren ze zijn dan wel trager in ultimate laptime, maar 't gaat om controle en fun Stop eens met zagen makker Je bent aan het vechten tegen de bierkaai, en je maakt jezelf er niet gelukkiger mee. Gewoon knallen met je 318is en dromen van je handgeschakelde 997. 5 Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Handgeschakeld en Carrera GT is zoals zelf een krachtige Linux bak met 12 cores kopen, bouwen en de kernel compileren met speciale modules voor zoveel mogelijk prestaties... Maar wel kans op kernel panics omdat de drivers van de snelste grafische kaart niet zo goed samen gaan met de drivers van onderdelen van het moederbord enzo... PDK in de nieuwe GT3 is een gloednieuwe Mac Pro. Ziet er schoon uit, gaat harder dan die linuxbak met software die er speciaal voor geschreven is en alle cores tegelijk kan aanspreken, maar je mag blij zijn dat je de processors en het geheugen nog kan wisselen maar de rest is voorgeschreven door de fabriek. Het hangt er maar vanaf wie je publiek is. Wat een compleet kromme vergelijking is dit weer Je doet precies of die Carrera GT is minder betrouwbaar dan een nieuwe GT3 vol elektronica. Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=29197&fb_action_ids=10202413437552340&fb_action_types=og.likes&fb_ref=.UtQDeb6WS90.like&fb_source=other_multiline&action_object_map=[397948173673348]&action_type_map=[%22og.likes%22]&action_ref_map=[%22.UtQDeb6WS90.like%22] Ik lees vooral: - Makkelijker te besturen - Geen voldoening - Voor janetten die niet kunnen rijden @@Alexanderr de nieuwe 911 wordt een hit bij uw doelpubliek de wereld is om zeep, nu hoor je het eens van iemand anders doe mij ook maar de oude echte karren ze zijn dan wel trager in ultimate laptime, maar 't gaat om controle en fun Gadsamme jij bent een ouwe zeur geworden zeg! Geniet gewoon van het feit dat er nog karren bestaan die wél voldoen aan jouw ideaal en focus daar op. This is present technology, face it. Quote
Gast wooter Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Garantie dat meneer PJH tegen dat ie 35 is met een automaat rondrijdt? Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 I think most engine problems we have created because people were not able to watch the rev counter, watch the speed, and know when to shift. So they would shift back too early and the engine would be over-revving. Interessant dat ze dat openlijk toegeven. Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Zal precies zo op t salon staan! Idd, heb 'm al gezien toen ik zaterdag een rondje liep. Zeer knap zo! Quote
Porker 8.647 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=29197&fb_action_ids=10202413437552340&fb_action_types=og.likes&fb_ref=.UtQDeb6WS90.like&fb_source=other_multiline&action_object_map=[397948173673348]&action_type_map=[%22og.likes%22]&action_ref_map=[%22.UtQDeb6WS90.like%22] Ik lees vooral: - Makkelijker te besturen - Geen voldoening - Voor janetten die niet kunnen rijden @@Alexanderr de nieuwe 911 wordt een hit bij uw doelpubliek de wereld is om zeep, nu hoor je het eens van iemand anders doe mij ook maar de oude echte karren ze zijn dan wel trager in ultimate laptime, maar 't gaat om controle en fun Wees niet te blind in uw zogenaamd purisme, je ziet een hele hoop schitterende FWD/PDK/DSG-rijderskarren aan je neus voorbij gaan. Denk je nu echt dat je rijplezier beter weet te kwalificeren dan de mensen bij Porsche Motorsport? 1 Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Eerlijk : als ik een M4 of M3 zou kopen zonder nadenken manueel. 991 GT3 manueel zou ik ook nemen mocht het bestaan en daar ben ik 100% zeker van. Op circuit mag het dan weer wel met paddles eventueel want daar wil je de snelste zijn met je modern materiaal ( al rijd ik wel liever manueel). Maar goed al die auto's blijven even goed ferme machines, het rijplezier komt het echter niet ten goede. Genieten en opkijken naar wat die wagen allemaal voor jou kan, is fijn. Maar genieten om je rijden te verbeteren en veel input te mogen geven is voor anderen dan ook weer leuk. En ik begrijp dat dat een minderheid is hoor. Onbekend is onbemind denk ik soms daar ik van het ene naar het andere ben geëvolueerd is dat hoe ik het aanvoel. Quote
Waky 975 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Het gaat er hem niet zozeer om de 'beste' rijderskar te maken, maar top-prioriteit is nog altijd om de snelste kar binnen zijn klasse te ontwikkelen. Het laatste wat Porsche wil is, is afgekuist worden door een Nissan, ook al zit die vol computers. Het is evolueren, en niet stilstaan bij uw bekrompen mening over wat autosport 'moet' zijn. Anderzijds geef ik toe dat ik het ook spijtig vind dat auto's vol hulpmiddelen zitten, waardoor je je minder kunt differentiëren als getraind auto-coureur. Jan met de pet zal U wel afkuisen in zijn nieuwe P met zijn slip controle en brake assist.. Autosport wordt saaier, kijk naar F1 met hun DRS en KERS 1 Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Het gaat niet altijd om afkuisen daarom knap wat BMW met de nieuwe M doet (manueel optie) of een Toyota met de GT86. Dat mag ook eens gezegd. En dat afdrogen is relatief .... Quote
Waky 975 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Tuurlijk keuze is goed, hoewel het grote deel van het doelpubliek niet zit te wachten op een manuele maar zich blind zit te staren op de 0-100 cijfertjes. Èn waarom ontwikkelt Porsche geen manuele GT3 meer, omdat die groep puristen jaar na jaar kleiner wordt, onvoldoende geld in het laadje brengt. Quote
PJH 21.023 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Wees niet te blind in uw zogenaamd purisme, je ziet een hele hoop schitterende FWD/PDK/DSG-rijderskarren aan je neus voorbij gaan. Denk je nu echt dat je rijplezier beter weet te kwalificeren dan de mensen bij Porsche Motorsport? Ik heb nu al vaak met andere kisten gereden, al met veel meer dure luxe moderne sportwagens dan eigenlijk gezond is op mijn leeftijd. Als ik mocht kiezen zou ik toch direct een manuele Aeromax en een Exige V6 in m'n garage zetten, naast een oldtimer waar ook wat poeier in ligt. Maar dat wist je al. De vraag is nu: Welke wagen die niet manueel is maar wel superfun is moet ik eens gereden hebben? Want na alles waarmee ik al reed, ben ik hem nog steeds niet tegen gekomen. Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar of ik ooit mijn gading zou vinden in een automaat, ik zou ook gerust kunnen objectief zijn denk ik. Maar voorlopig ben ik het nog altijd beu na 5 min Ik zou bvb graag eens met een Bugatti Veyron rijden, ondanks dat het een automaat is. MAar ik denk niet dat de auto mij zou kunnen bekoren als rij-ijzer. Ik heb er gewoon bakken respect voor als ingenieur omdat dat ding zo vernuftig in elkaar zit. En ik zal idd op mijn 35ste rondrijden met een automaat, omdat de trend bij bedrijfswagens daar naartoe gaat Ik vermoed dat ik geen keuze meer zal hebben Ik denk dat het zelfs elektrisch zal zijn. Raad mij eens iets aan, en dan probeer ik het te realiseren. @@Alexanderr, regel alvast eens een test met de nieuwe GT3 (als je dat kunt/mag), die zou moeten super zijn. Quote
PJH 21.023 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 Details om het wel te regelen, of de uitleg waarom het niet kan Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 GT3's krijg je niet zomaar mee. Ze hebben van de vorige edities er al een paar in puin gereden bij testritten Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 14 januari 2014 Geplaatst: 14 januari 2014 en @@PJH, die 997 GT3 mk2 die je zo schitterend vond (je hebt toch met Dirk zijne gereden) wordt door de Walter ook afgeschilderd als een "gemakkelijke" kar waar "iedereen" snel mee kan rijden. Om maar te zeggen dat alles relatief is 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.