Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft niks met ballen te maken, heeft alles met kunde te maken. Als je het allemaal met "ballen" moet doen hang je vroeg of laat in de vangrail, want dan besef je niet 100% waar je mee bezig bent.

Geplaatst:

Het is ook een groot stuk vertrouwen krijgen/hebben in hoe de kar zich gedraagt over het bumpy parcours. Ik geef gerust toe dat ik bepaalde stukken nu niet meer flatout durf te gaan die ik in de cayman wel flatout nam en ik heb ondertussen al een beetje meer ervaring en car control al zeg ik het zelf.

Geplaatst:

Hangt allemaal aan mekaar vast. Vertrouwen = kunde, tenzij je in dingen vertrouwt zonder te beseffen waarom :D

Geplaatst:

Miljaar ik zal dan toch met flipperkes moeten spelen want de nieuwe GT3 blijft voor mij de auto. Ik zie hem echter meer als de sportwagen dan trackday toy, hij is ook ik die richting afgewerkt vind ik. De droom zou zijn om ook de Exige te houden want daar rijd ik waarschijnlijk nog iets liever mee (manueel), echter ik krijg madamme Jokke daar niet in itt de GT3.

Ik geef me twee jaar om de gepaste tweedehands te vinden (nieuw te duur voor mij).

Alleen die PDK he :( wat zou ik die kar graag manueel hebben !

Geplaatst:

Miljaar ik zal dan toch met flipperkes moeten spelen want de nieuwe GT3 blijft voor mij de auto. Ik zie hem echter meer als de sportwagen dan trackday toy, hij is ook ik die richting afgewerkt vind ik. De droom zou zijn om ook de Exige te houden want daar rijd ik waarschijnlijk nog iets liever mee (manueel), echter ik krijg madamme Jokke daar niet in itt de GT3.

Ik geef me twee jaar om de gepaste tweedehands te vinden (nieuw te duur voor mij).

Er is nog niet bevestigd/ontkracht dat er een manuele 991 RS komt, wie weet...

Geplaatst:

Ik heb anders nog nooit harder gereden (in km/h) op een circuit dan daar :D

Co-ritjes op de NS waren <3
Geplaatst:

Haha Jokke die GT3 staat dit jaar nog op uw oprit volgens mij.:D

Geplaatst:

Het is een super knap ding die GT3, als het kan gewoon doen! Vraag eens een testrit aan. Ik denk dat die beter bij u past dan een M4/M3 trouwens.

Geplaatst:

Er is nog niet bevestigd/ontkracht dat er een manuele 991 RS komt, wie weet...

180.000 euro :) dat gaat niet lukken . Ik zal voor een tweedehands GT3 gaan volgend jaar. Het is koersen of GT3 beiden gaat niet.

Geplaatst:

Ik vind die koelingsgaten langs de zijkant echt lelijk bij de nieuwe GT2 en Turbo, bij de vorige was dit veel mooier gedaan

Geplaatst:

180.000 euro :) dat gaat niet lukken . Ik zal voor een tweedehands GT3 gaan volgend jaar. Het is koersen of GT3 beiden gaat niet.

M4 volledig afgeschreven ?

F-type volledig afgeschreven ?

Wordt die GT3 dan je daily sportwagen ?

Geplaatst:

Zou wel mooi zijn in het rood, naar die kleur kunt gij niet betalen!

Geplaatst:

De rekening van een ander maken, ubersos.

Die GT3 staat er niet en is niet besteld.

En by the way het feit dat ik op de sossen afgeef is omdat ondernemen VANDAAG een probleem is, niet 10 of 20 jaar geleden. Uw opmerking is al eerder van PVDA niveau ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geld, het favoriete onderwerp van de Belg. Vooral als het over iemand anders gaat.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

De laatste discussies zijn nu niet echt de meest nuttige antwoorden en gesprekken die ik hier graag lees...

Geplaatst:

Hier wordt er nu mee gelachen, maar wees maar gerust dat irl heel veel mensen jaloers zijn als je je als zelfstandige wat meer kan veroorloven. Het spijtige aan een auto is natuurlijk dat iedereen dat ziet en weet.

Maar terug on topic:

Zo zou de garage van elke hard werkende zelfstandige er moeten uitzien. 't Is te zeggen, 1 verdiep althans. :P 

tumblr_myesg8frIr1rgd6gxo1_r1_500.jpg

Geplaatst:

We doen niet moeilijk BMWMB. Ik pak die met de zwarte kofferklep. Gij moogt de rest hebben :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Je moet niet vragen wat er aan zo vloke verdiend is

Huur dan maar nooit nen IT'er in. Da zijn pas zakkenvullers!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

We doen niet moeilijk BMWMB. Ik pak die met de zwarte kofferklep. Gij moogt de rest hebben :D

Weer geen oog voor geschiedenis en respect voor heritage. Tsk tsk.

Geplaatst:

Ga jij Brigitte Bardot maar neuken anno 2014. Zal ik wel eentje kiezen die wat later van de band gerold is. Veel plezier met je heritage ;)

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid