Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

RS 4.0 daar worden nog ooit moorden voor gepleegd.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Van Noten:

13111773784_e3b84ad0fe_k.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

'T leven is aan de snelle hé ;)

Geplaatst:

'T leven is aan de snelle hé ;)

Bwa ja, snel.. hij stond al een week online :P

Van dezelfde kar:

:inlove: :inlove: :inlove:

Geplaatst:

Is porsche bezig met een diesel-911?

Geplaatst:

Shocking!

En dan heeft de C2S nog de PDK, die 'm toch sneller maakt.

Oké, de condities zijn duidelijk voordelig voor de C4S. Maar toch, 7 seconden verschil op zo'n kort rondje...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

+ dat hij blijkbaar beter rijdt, het puristische argument voor de rwd dat je wel eens hoort klopt dan ook niet helemaal.

Geplaatst:

@@PJH en @@Jokke_vlo wat vinden jullie van deze review? Toch een enigszins verrassend resultaat, niet alleen de laptimes maar ogenschijnlijk ook qua rijplezier.

Geplaatst:

2S is wel de moeilijkste om onder de knie te krijgen, de meest extreme en minst voorspelbare in z'n reacties dus in die zin zal dat niks veranderen aan hun voorkeur. Wel benieuwd naar een droge test. En of ze PDK 2S of man 4S verkiezen.

Geplaatst:

Geen zo'n fan van die dude zijn rij skills maar lijkt me logisch dat de C4S in de regen veel sneller is

Geplaatst:

Geen fan van z'n rij skills? Why not?

Geplaatst:

Geen fan van z'n rij skills? Why not?

constant kleine dotjes gas geven om de boel te laten uitbreken. In de bocht geen gas geven. Dus ofwel is zo'n 911 onrijdbaar in de regen of ben ik verkeerd.

Maar als je een goeie tijd wil zetten ga je die kar niet elke bocht laten uitbreken, volgens mij kan een betere piloot daar sneller mee rondgaan :)

Geplaatst:

constant kleine dotjes gas geven om de boel te laten uitbreken. In de bocht geen gas geven. Dus ofwel is zo'n 911 onrijdbaar in de regen of ben ik verkeerd.

Maar als je een goeie tijd wil zetten ga je die kar niet elke bocht laten uitbreken, volgens mij kan een betere piloot daar sneller mee rondgaan :)

Ook mijn idee, rare rijstijl om een "fastlap" neer te zetten..... Maar goed beste stuurlui staan aan wal.

Dat de 4s sneller is in die condities lijkt me logisch. De zachtere vering hoeft op nat trouwens geen nadeel te zijn.

Geef mij Harris maar als journalist aub

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik denk dak de piste echt vettig ligt, en als je dan richting limiet gaan rijden om een zo goed mogelijke tijd neer te zetten, dan balanceer je heel de tijd op de koord en tast je de grens af met kleine beetjes gas. In de bocht geen gas is volgens mij vaak in afwachting van terug grip te krijgen op de vooras na onderstuur. Mogelijks zal iemand anders een betere tijd neerzetten ja.

Geplaatst:

Kleine dotjes gas is idd een typische stijl bij een kart met slicks op het nat.....om te beletten dat de wielen doorspinnen een omgekeerd Abs als het ware. Maar ik vind de piloot echt te veel glijden om snel te zijn.

Ik stel me wel de vraag of dat hier nut heeft omdat door de kracht die vrijkomt ik de indruk heb dat hij daardoor net de auto uit balans brengt. Ik zou het meer progressief zoekend doen om maximale tractie met een gebalanceerde wagen te bekomen.

Geplaatst:

Ik wijd het aan de piste die er te vettig bij ligt...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid