Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dadis!

Geplaatst:

wat zou dit kunnen zijn? Klinkt alleszins geblazen, niet? 
Misschien 6 cilinder turbo ipv 4 cilinder? 

Geplaatst:

Vreemd, ik denk ook aan een Turbo, vooral omdat er luchthappers zijn in de achterbumper maar de 991 Turbo is al in productie en die heeft andere uitlaten. Heb je die 991 met VW Golf R32-achtige uitlaatjes al gezien? 

Geplaatst:

zal alleszins een 'basisversie' zijn die de Carrera (S) vervangt bij de facelift, vraag is of ze ook de 4 cilinder voor de Boxster en Cayman  ook in de 991.2 durven leggen... Ik zie ze nog in staat om de 912 te herintroduceren, daar zou (jammer genoeg?) een markt voor zijn.

Geplaatst:

Ik ben alleszins geen vrager op die markt. Een 4 cilinder in een hedendaagse 911 :-(

Geplaatst:

Klinkt idd als een 6 cilinder turbo. Is volgens mij een testwagen voor de facelift.

Geplaatst:

Uitlaten en exterieurkleur zijn echt lelijk. 

Geplaatst:

Bwa nee ze mogen hem zo afzetten,wel met rode kap.

Geplaatst:

geen fan van die opzichtige velgen

Geplaatst:

Wie heeft hier verstand van tweedehandsprijzen van Boxsters?

Geplaatst:

Wie heeft hier verstand van tweedehandsprijzen van Boxsters?

@@Alexanderr hé, hij verkoopt er nu één :)

Geplaatst:

Ik vind 'm niet lelijk klinken, maar mooi is 't toch ook niet.

De 911 die daar op een bepaald moment in de buurt rijdt klinkt 100 keer knapper...

Wel ENORM benieuwd naar Le Mans. Can't wait!!

@@Porker

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind 'm niet lelijk klinken, maar mooi is 't toch ook niet.

De 911 die daar op een bepaald moment in de buurt rijdt klinkt 100 keer knapper...

Wel ENORM benieuwd naar Le Mans. Can't wait!!

@@Porker

Ik had het ook al bekeken, voor het geluid moet je het helaas niet meer doen, klinkt IMO weinig beter dan de Audi TDI's. Qua verwachtingen voor Porsche is het wel van deprimerend naar euforisch gegaan sinds die test op Paul Ricard, fingers crossed dat het een echte strijd wordt.

Nog heel even ter herinnering hoe Le Mans ooit klonk:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Vorige keer hebben we, wat mij betreft, véél te vroeg opgegeven om toch aan Mulsanne te geraken... :-(  Wat moet dat geven: daar achter de vangrail geraken, comfy plekje zoeken op/in de berm, rugzakje open, booze uit halen, en dan uren genieten in de warme zoetmetalige geur van verhitte motoronderdelen en de zware geladen lucht vol verbrandingsgassen. :inlove:

Geplaatst:

die nieuwe porsche is precies een jumbojet :(

Gast wooter
Geplaatst:

De commentaarstem, de namen van de rijders... Waar is de tijd  :inlove:

Geplaatst:

Vorige keer hebben we, wat mij betreft, véél te vroeg opgegeven om toch aan Mulsanne te geraken... :-(  Wat moet dat geven: daar achter de vangrail geraken, comfy plekje zoeken op/in de berm, rugzakje open, booze uit halen, en dan uren genieten in de warme zoetmetalige geur van verhitte motoronderdelen en de zware geladen lucht vol verbrandingsgassen. :inlove:

Ela! Ik was diegene die ietwat bedwelmd aan het roepen was om door die bossen te kruipen! Ik werd beknot door rationaliteit!

Geplaatst:

Ik was helemaal vóór en zelfs mede-ouder van dat plan, en ervoer de beknottingheid van de rationaliteit evenzeer!

We hebben een *cunning plan* nodig. En mogelijks scouting op voorhand. Ideaal idee, eigenlijk. Jullie RS'en moeten de weg erheen toch ook al eens geproefd hebben vóór het heilige weekend. En je moét toch eens op (een deel van) dat heilig asfalt gereden hebben. Dus: wanneer gaan we erheen om te gaan scouten?

@@Lefty snor je agenda even op, wil je?

Geplaatst:

Deze week past mij ook nog. Ik moet het weten voor morgen 9u. Dan stop ik wat verlof in en kom ik naar Werchter gekacheld.

Geplaatst:

Maak een marginaal grote Porsche fan maar jaloers ja. Leuk hoor.

@@Polygoon en ik hadden al eens het plan opgevat naar Le Mans te trekken, nog nooit iets van in huis gekomen helaas. 

Geplaatst:

Maak een marginaal grote Porsche fan maar jaloers ja. Leuk hoor.

@@Polygoon en ik hadden al eens het plan opgevat naar Le Mans te trekken, nog nooit iets van in huis gekomen helaas. 

Kom dan naar Spa begin mei.

6h Spa WEC. Daar kan je ze ook allemaal aan het werk zien.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk trouwens dit jaar de 24h Nuerburgring te doen ipv Le Mans. Ik vond dat eigenlijk leuker  :mellow:

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid