Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Meer foto's? Ziet er gigantisch dik uit. 

Ik vind het ook wel iets hebben.

Geplaatst:

O, dan is 'ie al behoorlijk gezakt in prijs, toch? Stond die eerst niet op 350k ofzo?

Geplaatst:

Stel, je wil een exclusief trackspeeltje, en je hebt 285K in je zak, wat koop je dan:

- Porsche 924 GTS Clubsport

- Porsche 997 GT3 RS 4.0

MOEILIJK!

:D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

:lol:

Niettemin: die 924 vind ik fabelachtig. Zot zalige kar.

Geplaatst:

GT3 fabriek-af zonder spoiler te verkrijgen?

1.jpg

Ik vraag mij vooral af wat dat doet met het rijgedrag op hogere snelheden... Bij de GT3 heb je de spoiler, bij de gewone Carrera heb je de uitklapbare spoiler, wat bij deze GT3 dan niet werkt?

Echt goed kan dat toch niet rijden, vooraan zit je met een pak downforce en achteraan met (bijna) niets?

We kunnen best concluderen dat hier gaat over een "poser"

Geplaatst:

Tractors from the Chelsea kind :lolz:

Mooie foto ook, dat circuit ligt minstens 1000 km van de Tafelberg. :fp:

Da's inderdaad een foto van het Killarney-circuit. Easy mistake to make.

Geplaatst:

Ik vraag mij vooral af wat dat doet met het rijgedrag op hogere snelheden... Bij de GT3 heb je de spoiler, bij de gewone Carrera heb je de uitklapbare spoiler, wat bij deze GT3 dan niet werkt?

Echt goed kan dat toch niet rijden, vooraan zit je met een pak downforce en achteraan met (bijna) niets?

We kunnen best concluderen dat hier gaat over een "poser"

@@Stancke links eens meer foto's?

Geplaatst:

Heb ik niet voor de hand, stond op homepage van Autogespot.

Geplaatst:

Misschien is het iemand die vroeger nog Formule Ford gereden heeft.

Geplaatst:

Even @@Fernand taggen, die wilt het ook wel zien. 

Ziet er echt zo vet uit. Oogt langer (voor tot achter), laag bij de grond, wielen passen perfect. 

porsche-991-gt3-c516804082014220026_7.jp

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik vind het voor het oog ook wel sjiek ja. Maar ik zou er niet mee kunnen leven op een GT3. Spel hoort massa's downforce te hebben aan hoge snelheden. Is zo ontworpen.

Geplaatst:

What the gentleman just above me said!

Geplaatst:

Het evenwicht is ook weg vind ik, de onderkant is nog dik door de skirts en bumpers maar boven is hij te rank/elegant om daarbij te passen.

Geplaatst:

Wat "het"? Een Clubsport wel, maar een GTS niet. :D

Geplaatst:

Ik vind het voor het oog ook wel sjiek ja. Maar ik zou er niet mee kunnen leven op een GT3. Spel hoort massa's downforce te hebben aan hoge snelheden. Is zo ontworpen.

Ik wil het nut van een kofferspoiler niet onderschatten maar is de onderkant van de auto en dan zeker de diffuser niet belangrijker voor de downforce?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid