Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is niet het eerste probleem zeker? Je kan misschien je geld terug vragen en het krel terug geven?

Geplaatst:

Nee, zijn al meer problemen mee geweest. Na een boertige behandeling door wommelgem (roken in de auto o.a.), Knokke dat jammer genoeg te druk had, ga die morgen naar Aken op aanraden van Ir_fuel.

Geplaatst:

W T F

Dat gevoel is er ook tijdens het rijden.

Geplaatst:

Gewoon een maand of 3 wat klagende video's online zetten en uiteindelijk nemen ze 'm wel terug nadat je een waterdichte non disclosure agreement moest tekenen. :D

Geplaatst:

Nee, zijn al meer problemen mee geweest. Na een boertige behandeling door wommelgem (roken in de auto o.a.), Knokke dat jammer genoeg te druk had, ga die morgen naar Aken op aanraden van Ir_fuel.

Moet ge daarom zolang op die van Knokke wachten.

Nu hebben ze geen tijd. [emoji45]

Geplaatst:

Gewoon een maand of 3 wat klagende video's online zetten en uiteindelijk nemen ze 'm wel terug nadat je een waterdichte non disclosure agreement moest tekenen. :D

En dan koop je een M3 :D

Geplaatst:

En dIeteren kan het ook geen hol schelen? Of die weten van niks?

@@BMWMB heeft nog geen stukken gehad maar was wel positief over de Porsche dealer in Maastricht die onder Eindhoven valt. Eindhoven is al wat minder zot dan Aken.

Geplaatst:

En dIeteren kan het ook geen hol schelen? Of die weten van niks?

@@BMWMB heeft nog geen stukken gehad maar was wel positief over de Porsche dealer in Maastricht die onder Eindhoven valt. Eindhoven is al wat minder zot dan Aken.

Zonder me uit te spreken over kwaliteit lijkt het me dat dat kwartiertje verder het toch ook niet zal uitmaken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Los van de lagere waarden, is dat normaal dat die curves zo golven? Moet leutig rijden.

Geplaatst:

Net terug van Aken.

volgens hen rijdt de auto ook perfect en voelen ze niet dat de auto minder vermogen zou hebben. En dat een testbank altijd fout is en dat niet mag van het fabriek uit.

ze gaan wel een update doen aan de pdk ( al de 3e keer denkik) en aan het motormanagement om wat te proberen.

Dan gaan ze de cilinders bekijken en zien of daar iets mis kan zijn.

Geplaatst:

Wij hebben hier ook 1 vd 1ste 991 Carrera S, en in 1ste/2de versnelling schokt hij ook enorm... Is deze week binnengeweest bij RS motors, ben benieuwd of het opgelost is.

Geplaatst:

Voorlopig heb ik nog geen problemen met mijn 997. De bak schakelt perfect, alsook nu manueel met de paddles. De motor loeit het uit van plezier, en de 345pk zijn zeker aanwezig. Ik ben nog iedere keer onder de indruk van hoe dat ding eens boven de 4000 toeren begint te gaan. 

Het enige wat mij wel wat stoort is een rammelend geluid als ik bijvoorbeeld over kasseien rij. Ik denk niet dat het aan de ophanging ligt, maar wel dat er iets trilt in het stuurhuis. Eerdaags eens een bezoekje brengen in Maastricht om te laten kijken wat dat kan zijn.

Geplaatst:

Voorlopig heb ik nog geen problemen met mijn 997. De bak schakelt perfect, alsook nu manueel met de paddles. De motor loeit het uit van plezier, en de 345pk zijn zeker aanwezig. Ik ben nog iedere keer onder de indruk van hoe dat ding eens boven de 4000 toeren begint te gaan. 

Het enige wat mij wel wat stoort is een rammelend geluid als ik bijvoorbeeld over kasseien rij. Ik denk niet dat het aan de ophanging ligt, maar wel dat er iets trilt in het stuurhuis. Eerdaags eens een bezoekje brengen in Maastricht om te laten kijken wat dat kan zijn.

Je zou beter je topic eens onderhouden en wat nieuwe foto's posten. ;)

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid