Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn die achterlichten van de 918 eigenlijk dezelfde als van een 991? Op 't zicht wel maar ben niet zeker of het echt wel zo is.

Edit: enkel bij de proproductieversies en testwagens lijkt mij. Sommige hebben ze, anderen dan weer niet...

Geplaatst:

Nee, er zit nog een opening in.

Idd, maar degene die je hierboven post heeft 991-lichten. (teswagen wellicht)

Geplaatst:

Supervette banden onder zo'n 918, hoe dat gegraveerd is, echt cool. :)

Wat me wel gigantisch stoort is de afwerking rond de ramen. Achter 't raam zit een carbon-vlak - perfect in lijn met de rest van de wagen - en voor het raam zit dan een eenvoudig stukje zwarte plastic die dan nog gigantisch slecht is qua structuur.

Op onderstaande foto zie je 't zo wat.

2015-porsche-918-spyder-side-three-quart

Geplaatst:

Productievariant ziet er zo uit.

2015-porsche-918-spyder-rear-taillight.j

Weten we meteen al hoe de 991 fl er achteraan zal uitzien.
Geplaatst:

De vorm is compleet anders, die 991 is veel sterker gebogen. :)

Geplaatst:

De vorm is compleet anders, die 991 is veel sterker gebogen. :)

Uiteraard, maar qua principe :)
Geplaatst:

Altijd straf gevonden dat de 991 (en deze 918 eigenlijk ook) met z'n smalle achterlichten zo mag rond rijden in de US.

Indertijd heeft Maserati zijn achterlichten van de 3200 GT moeten veranderen omwille van de regelgeving daar, als ik me niet vergis.

Geplaatst:

Dacht dat dat vooral om de lichtopbrengst ging. En niet om het oppervlak.

Geplaatst:

Dacht dat dat vooral om de lichtopbrengst ging. En niet om het oppervlak.

Da's ook wel waar.

Laatst voor 't eerst 's nachts een Macan zien rijden, ook maar twee fijne led-lijntjes qua licht, terwijl die toch zeer grote achterlichtblokken heeft.

Zo lang je het maar van ver genoeg kunt zien zeker.

Geplaatst:

Supervette banden onder zo'n 918, hoe dat gegraveerd is, echt cool. :)

Wat me wel gigantisch stoort is de afwerking rond de ramen. Achter 't raam zit een carbon-vlak - perfect in lijn met de rest van de wagen - en voor het raam zit dan een eenvoudig stukje zwarte plastic die dan nog gigantisch slecht is qua structuur.

Had er nog niet opgelet maar inderdaad, vooraan klopt er iets niet.

Het staat een beetje asymmetrisch.

Ben je zeker dat het van plastic is?

Geplaatst:

Dit toppic heeft mijn interesse in Porsche helemaal doen opflakkeren. Bijna ongezond. 

Laatst zag ik onderstaand filmpje (waarschijnlijk hier al ergens gepost, maar ik vind het niet onmiddellijk terug).

Klopt het volgens jullie dat dit een standaard 993 carrera 4 is? Ok, hij is lichter gemaakt maar die gaat heel hard vind ik. De chauffeur gaat wel heel erg voluit maar vooral de korte en prachtig gespreide versnellingen vielen mij op en spreken mij enorm aan. 

Op de limiet heb je er wel uw handen mee vol precies, typisch 911 veronderstel ik? 'k wordt het filmpje niet snel beu.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat is dat? Een GT3 waarvan de spoiler eraf gehaald is?

Geplaatst:

Ik zoek de originele folder van de 964 en de 993.

Kan ik deze ergens online downloaden of moet ik ze kopen via ebay/... ? Iemand raad ?

Geplaatst:

Nog een filmpje van diezelfde Zwitser in zijn 993.

Hilarisch hoe die gast tegen zichzelf zit te roepen. Alsof die op cocaine zit ofzo? Fak man!

Ook zijn rijstijl... Ik dacht 3x dat het afgelopen was. 

Zeker eens kijken. De adrenaline spat er van af. Wat een kar, ding gaat als, als, als... als een GT3?  :D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Pfjoe, die lijkt me toch een pak meer input te geven dan nodig. :D  Stijl ademt één en al driftigheid uit. :D

Geplaatst:

Alleen had ik 'm na 2 bochten wsl al geprakt :D

Beta vindt dit leuk.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid