Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wowzies, wtf, jamais vu!

Geplaatst:

3 op een rij

11335089_1843814932509396_365823368_n.jp

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wie haalt dé foto boven? :D

Geplaatst:

Die staan niet op een rijtje

Geplaatst:

Dat groen randje rond die velgen :fp:

Mja hoe weet die anders welke groene van hem is? :D

Geplaatst:

Dankzij die turbo's gaan ze wel een pak goedkoper worden in VAA & BIV hé :P

160g CO2? :D

Geplaatst:

Wit maakt zo een supercar toch compleet kapot. Als je dan dat geel op die Laferrari ziet...

Geplaatst:

Interessant topic over BOSE vs Burmester.

http://rennlist.com/forums/991/851983-upgrade-start-loving-your-bose.html

Met metingen blijkt weer maar eens dat BOSE bucht is.

bwa, dat is een beetje dramatisch gesteld. Bose pakt wel wat marge op hun gerief en ze zijn wat duur voor hun klasse, maar ze vallen er zeker niet onderuit. 

Bose legt focus gewoon anders als Burmeister. 

Geplaatst:

Laatste 918 is blijkbaar van de band gerold. Is ook snel gegaan precies. Wist niet dat die dingen al zo lang leverbaar waren.

Geplaatst:

PORSCHE 991.2 CARRERA

xes, the two new Carrera powerplants are rumoured to be a 2.7-litre unit for the base Carrera and a 3.0-litre engine for the Carrera S.

Wow...

Jaren terug dacht ik altijd dat Porsche als enige constructeur zou blijven vasthouden aan een manuele bak. Dat is nu al compleet verdwenen. Gaan ze ook nog eens de motorinhoud downsizen en er turbo's op steken. Blijf het jammer vinden, zeker zo'n 2.7. 

Is een turbo straks nog de moeite? Lijkt me dat een carrera S dan makkelijk te tunen valt. En hoe zit het met de volgende GT3, ook nog atmosferisch of niet? 

Geplaatst:

Nice, niet mis, maar Guards Red vind ik toch mooier. Eigenlijk misschien zelf het mooiste kleur voor een 918.

Of nee: Mexico Blue zonder al te veel zwarte accenten en ook geen zwarte velgen :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid