Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, is dat fel groen? Lijkt me tof.

Sound op de video ben ik niet wild van. :oops: Het lijkt er op (voor zover dat realistisch klinkt op video) dat dat allerminst de grunt en alle verschillende karakters heeft die een Mezger heeft. :oops:

Geplaatst:

Mijn moto heeft ook een kleur in dat spectrum. :inlove: Misschien iets geler. 't Heet acid green metallic.

Tof in volle zon, questionable in andere lichtomstandigheden, interessant onder straatlamp bij donker.

Geplaatst:

Ja, is dat fel groen? Lijkt me tof.

Sound op de video ben ik niet wild van. :oops: Het lijkt er op (voor zover dat realistisch klinkt op video) dat dat allerminst de grunt en alle verschillende karakters heeft die een Mezger heeft. :oops:

Zo wat Acid Green-achtig gok ik? Ziet er goed uit!

Sound heb ik niets op tegen, het is geen Mezger (minder rauw, minder vocale 'reach') maar die top-end aan 9000t/min is echt uniek en klinkt messcherp, ik ben fan!

Geplaatst:

Er is ook wel wat slechts in de wereld te wijten aan Spillies *, maar m.i. niet in verband met roze broeken. Spillies is eerder een lichtblauw-hemd-met-zijn-sleppe-uit-zijn-jeansbroek type. :D

* en aan ons allemaal

Lol

Draag wel al jaren geen jeans meer

Geplaatst:

Ik vind het trouwens echt niet speciaal klinken zo op video, IRL is dat natuurlijk wat anders.

Net zoals een AMG op youtube compleet niet te vergelijken valt met eentje in het echt. 

Geplaatst:

Ik vind het trouwens echt niet speciaal klinken zo op video, IRL is dat natuurlijk wat anders.

Net zoals een AMG op youtube compleet niet te vergelijken valt met eentje in het echt. 

Geluid moet je 'voelen' :)

Geplaatst:

Die Italiaan kan er serieus met overweg. Is die zot met zijn Laferraru, 458 Aperta, etc etc...

Dat rondje op de ring is wel heel indrukwekkend! :o

Wat doe jij ongeveer van rondetijd @@Porker ?

Geplaatst:

Die Italiaan kan er serieus met overweg. Is die zot met zijn Laferraru, 458 Aperta, etc etc...

Dat rondje op de ring is wel heel indrukwekkend! :o

Wat doe jij ongeveer van rondetijd @@Porker ?

Laatste trackday zat ik rond de 8'05" full lap, daar zit zeker nog veel vlees op... Dit jaar helaas nog maar 1x tot op de NS geraakt.

Geplaatst:

Mooi!!!!

Het verschil tussen GT3 en RS, moeten we dat als "veel" of "ni veel" beschouwen?? Alle factoren in acht genomen vind ik het eerlijk gezegd geen groot verschil in prestaties.

Geplaatst:

Ik zou graag de 911GT3RS op slicks zijn tijd geweten hebben. 

Geplaatst:

Ik vind vooral die G-krachten zot. De mijne haalt 1.16 op semi's volgens een iphoneapp. Kan kloppen denk ik. 1,8 en 2,1 is daar echt zot hard boven :D

Geplaatst:

so what? Dat is geen vergelijk he want dat is op slicks... Kijk maar naar de GT3's, die halen ook slechts 1,2G

Geplaatst:

Altijd nuanceren he. Als dat iemand is die nog een paar ander echte porsches heeft staan maar als daily een Pan diesel verkiest over een bmw of merc dan is dat een heel andere situatie dan iemand die gewoon koste wat kost een Pan diesel koopt om een Porsche te bezitten.

Geplaatst:

Maar hij zei dat hij z'n "droom"Porsche had gekocht @@Mich. Ik ga er vanuit dat als dat zijn standaard is voor "droomPorsche", ie geen lekkerder Porschemateriaal in de garage heeft staan @@Mich :P

Geplaatst:

Mooi!!!!

Het verschil tussen GT3 en RS, moeten we dat als "veel" of "ni veel" beschouwen?? Alle factoren in acht genomen vind ik het eerlijk gezegd geen groot verschil in prestaties.

Definieer "alle factoren"? :) Ik vind het, zuiver naar beide hun rondetijd gekeken en pieksnelheid gekeken, idd ook eerder een klein verschil.

Geplaatst:

Neen klopt. Maar toch altijd 2 keer nadenken als je iemand uit een auto ziet stappen. Je weet niet wat ie nog in zijn garage of kelder heeft steken. [emoji3]

Geplaatst:

Definieer "alle factoren"? :) Ik vind het, zuiver naar beide hun rondetijd gekeken en pieksnelheid gekeken, idd ook eerder een klein verschil.

Prijs

Beschikbaarheid

Technologie

....

In vgl met de Gt3. Bitter weinig sneller. Al meermaals gebleken uit recente testjes her en der.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid