Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Foto is niet van mij. Maar kans is groot dat die van daar komt.

Ben er 6 jaar geleden eens naar toe geweest. Die week is echt zalig. Overal auto gerelateerde evenementen in een prachtig decor. Wil er nog eens naartoe, jammer vd herexamens :(

Geplaatst:

Kwam deze nog onderweg tegen, niet echt mijn smaak...

DSCN9192.jpg

DSCN9193.jpg

Geplaatst:

Net m'n eerste nieuwe Boxster Spyder in the flesh gezien. Wauw. In't rood. Dikke kar :inlove:

Geplaatst:

Net m'n eerste nieuwe Boxster Spyder in the flesh gezien. Wauw. In't rood. Dikke kar :inlove:

Waar ergens? Hier in het kortrijkse rijdt er ene rond met rood exterieur. Prachtig he.
Geplaatst:

Ze zijn vree schoon @@toere ! Heb deze gezien in de buurt van Pukkelpop, Kiewit. Vrij ver van de deur dus voor het Kortrijkse :P Maar echt, wat een kar... Kwam enorm goed weg met dat rood.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waar ergens? Hier in het kortrijkse rijdt er ene rond met rood exterieur. Prachtig he.

Ze zijn vree schoon @@toere ! Heb deze gezien in de buurt van Pukkelpop, Kiewit. Vrij ver van de deur dus voor het Kortrijkse :P Maar echt, wat een kar... Kwam enorm goed weg met dat rood.

Allez t is al goed.

@@Alexanderr, regel het :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die Dennis Noten kan echt knappe platen trekken 

1346143474_resized.jpg1346146803_resized.jpg1346146574_resized.jpg

Geplaatst:

Namen Citadelle?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Namen Citadelle?

zou goed kunnen

Geplaatst:

Die Dennis Noten kan echt knappe platen trekken 

1346143474_resized.jpg

Thanks, oude beelden al wel.

Namen Citadelle?

Yup, Citadel van Namen!

Geplaatst:

Lukt dit je gewoon met wat raw-tweaken of heb je hier onoverzichtelijk veel layers voor gebruikt?

Geplaatst:

Waren er voor de 997 turbo 2 soorten spoilers beschikbaar?

Misschien een van Porsche Tequipment ofzo?

Geplaatst:

Lukt dit je gewoon met wat raw-tweaken of heb je hier onoverzichtelijk veel layers voor gebruikt?

Gewoon een beetje mee gespeeld in LR. Dit is mogelijk zelfs nog van in mijne JPEG-tijd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid