Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Te groot zijn ze niet, maar qua design trekken ze idd op geen kl*ten.

Jawel, net te groot. En dat design lijkt op eerdere CLS AMG velgen.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik ben op zoek naar de "beste" AMG service bij een concessiehouder in de buurt van Leuven/Aarschot. 

Ik kocht mijn AMG GTS 8 maanden geleden bij Claes & zonen Tongeren, als stockwagen. Ik denk wel dat dit een goede garage is, maar dat is op zo'n 75 km van mijn huis. Dus wil ik voortaan dichter bij huis op onderhoud gaan, maar weet niet goed welke Mercedes concessiehouder te kiezen.  Garage Smedts te Aarschot is dichtst bij huis, maar ik ken ze niet en weet niet of ze gewoon zijn aan AMG te werken.  Verder is GMS Leuven dichtst bij mijn werk, maar er is ook een Claes & zonen te Tienen dus van dezelfde eigenaars als waar ik de auto kocht...

Wellicht is elke keuze goed, maar ik vroeg me toch af of er hier iemand is die speciaal één van bovenstaande garages kan aanraden, omdat er bvb een gedreven AMG mechanicien zit of zo...  Zo ja, bedankt om hierop te reageren!

Geplaatst:

De performance centers zitten in Hasselt, Roeselare, alleur, Brasschaat en Sint Pieters Leeuw.

Niet dat de andere garages niet aan AMG mogen/kunnen werken, maar dat zijn de performance centers.

Uit uw lijst zou ik Claes en zonen nemen, omdat je hem daar gekocht hebt

Geplaatst:

Wat doet/heeft zo'n Performance Center dan extra tov een reguliere dealer?

Geplaatst:

Verplicht x aantal in stock, reclame op de website van AMG,...

Geplaatst:
1 hour ago, Carlito said:

Verplicht x aantal in stock, reclame op de website van AMG,...

Dus niets, behalve marketing, voor vermoedelijk meer geld?

Geplaatst:

Waren nog dingen, maar weet het niet van buiten.

Zullen ook wel speciale cursussen volgen in affalterbach etc

Geplaatst:

Ik had de AMG performance centers ook al opgezocht en als ik een probleem zou hebben, kan ik daar wel naartoe. Daar zal zeker wel een AMG toegewijde mechanicien zitten. Ik vraag me dus vooral af of iemand weet heeft van zo'n AMG lover/technicus in een gewone MB garage rond Leuven.

In elk geval al bedankt voor de reacties tot nu toe!

Geplaatst:
2 minutes ago, jvp said:

Ik vraag me dus vooral af of iemand weet heeft van zo'n AMG lover/technicus in een gewone MB garage rond Leuven.

@Jokke_vlo

Geplaatst:
Op March 21, 2017 om 23:07 zei jvp:

Hallo,

Ik ben op zoek naar de "beste" AMG service bij een concessiehouder in de buurt van Leuven/Aarschot. 

Ik kocht mijn AMG GTS 8 maanden geleden bij Claes & zonen Tongeren, als stockwagen. Ik denk wel dat dit een goede garage is, maar dat is op zo'n 75 km van mijn huis. Dus wil ik voortaan dichter bij huis op onderhoud gaan, maar weet niet goed welke Mercedes concessiehouder te kiezen.  Garage Smedts te Aarschot is dichtst bij huis, maar ik ken ze niet en weet niet of ze gewoon zijn aan AMG te werken.  Verder is GMS Leuven dichtst bij mijn werk, maar er is ook een Claes & zonen te Tienen dus van dezelfde eigenaars als waar ik de auto kocht...

Wellicht is elke keuze goed, maar ik vroeg me toch af of er hier iemand is die speciaal één van bovenstaande garages kan aanraden, omdat er bvb een gedreven AMG mechanicien zit of zo...  Zo ja, bedankt om hierop te reageren!

Bij garage Smets kom ik geregeld, er werken zeer bekwame mensen die zeker al aan AMG's gewerkt hebben ;) . Ken ook twee mechaniekers persoonlijk.

Geplaatst:

Prachtige kleur!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wel mooier met het zadelbruin binnen

Geplaatst:
Citaat

Out of Burgstall’s sacred halls and into a new era. AMG moved to Affalterbach in 1976 and has continued to grow as a developer of race cars ever since. #AMG50Years

Join us in celebration of our 50th Anniversary: amg4.me/AMG50Years

17620385_1493025387388203_53842058729272

17758312_1493025447388197_57162578389572

17620341_1493025394054869_85860523605329

17761089_1493025390721536_25142467173960

• Vind ik leuk 6
  • 2 weken later...
Geplaatst:

mercedes-benz-renntech-sls-amg-black-ser

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Vorige week op de E17, C63e81623bb36e4add9ff2b6cf03fe76efa.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

• 2 weken later...
Geplaatst:
Op 2017-4-18 om 07:30 zei Davy_:

Vorige week op de E17, C63e81623bb36e4add9ff2b6cf03fe76efa.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Post van het jaar.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik weet het.

Geplaatst:

Dubbel.

Geplaatst:

Post van het jaar.

Dank u.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid