Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, William Blake zei:

Waarom geen Coupé?

Eind dit jaar krijg ik de facelift binnen.

Waarschijnlijk omdat deze wagen enkel rechtdoor kan rijden. 

Geplaatst:

@gTa

nog ceramics speccen en 't is mijn perfecte spec 

@dragonfly waarom kan ik niet embedden?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je moet de volledige URL gebruiken, niet de verkorte

https://www.youtube.com/watch?v=Y0H56OsyuxU

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
4 hours ago, dragonfly said:

Daar zeg ik geen neen tegen :)

Coupé is de mooiste van de 3 maar die nemen zou flauw zijn. Berline dan maar? :D

Wanneer?

Geplaatst:
3 uren geleden, William Blake zei:

@gTa

nog ceramics speccen en 't is mijn perfecte spec 

@dragonfly

Ik denk altijd meteen "ceramics moet ik niet hebben op een daily road car" ... maar dan komt weer de prijs van de stalen AMG-schijven boven poppen.
Gaan ze (veel) langer mee en wat is het verschil in kostprijs voor vervanging? En quid met strooizout in winterse omstandigheden?

Voor de rest: zwart glas eruit (niet mogelijk met black pack?), of ook niet. Heerlijk dikke auto, wel. Not sure of ik dagelijks op zwarte velgen wil rondbollen.

Geplaatst: (aangepast)
6 uren geleden, gTa zei:

Ik denk altijd meteen "ceramics moet ik niet hebben op een daily road car" ... maar dan komt weer de prijs van de stalen AMG-schijven boven poppen.
Gaan ze (veel) langer mee en wat is het verschil in kostprijs voor vervanging? En quid met strooizout in winterse omstandigheden?

Voor de rest: zwart glas eruit (niet mogelijk met black pack?), of ook niet. Heerlijk dikke auto, wel. Not sure of ik dagelijks op zwarte velgen wil rondbollen.

Vraag ik me ook af, of het überhaupt mogelijk is om black pack zonder donkere ramen te krijgen? Altijd al zonde gevonden dat dit op gelijk welke recente Mercedes een welles of nietes verhaal is.
ZIlver gaat hem wel enorm goed af, zou ook mijn spec zijn (enkel de velgen, heb ik ook mijn twijfels bij).

aangepast door Quill
Geplaatst:
6 uren geleden, gTa zei:

Tis enkel vooraan op de C, m.i. bijten ze beter en heb je minder remstof 

pedaalgevoel vind ik ook fijner, dat ze piepen neem ik er wel bij

heb een klant die kleine 100k heeft gebold op zijn C63 met ceramics en ze zien er nog prima uit

wegval privacy glass kan helaas niet, maar hier stoort t niet imho

Geplaatst:
4 minuten geleden, Quill zei:

Vraag ik me ook af, of het überhaupt mogelijk is om black pack zonder donkere ramen te krijgen? Altijd al zonde gevonden dat dit op gelijk welke recente Mercedes een welles of nietes verhaal is.
ZIlver gaat hem wel enorm goed af, zou ook mijn spec zijn (enkel de velgen, heb ik ook mijn twijfels bij).

Op de E, GLE, etc kan je het laten wegvallen

Geplaatst:
43 minuten geleden, William Blake zei:

Op de E, GLE, etc kan je het laten wegvallen

Oké, maar die zijn nu nog een klasse te groot/oud. Momenteel aan het rondkijken voor opvolgen van huidige lease.
V60 hybride ligt voorop want vrees dat de nieuwe C-hybride simpelweg te laat komt. 

Geplaatst:
14 uren geleden, William Blake zei:

Tis enkel vooraan op de C, m.i. bijten ze beter en heb je minder remstof 

pedaalgevoel vind ik ook fijner, dat ze piepen neem ik er wel bij

heb een klant die kleine 100k heeft gebold op zijn C63 met ceramics en ze zien er nog prima uit

wegval privacy glass kan helaas niet, maar hier stoort t niet imho

Op't zicht zie je niet veel qua slijtage.. ceramics moet je op de weegschaal leggen. Tenzij het varianten zijn met slijtagemarkers, al heb ik die nog niet vaak gezien. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

zo eentje full full zien gaan op de col du telegraphe: i n d r u k w e k k e n d wat die kist kan

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Subliem die S65, wat een auto toch...

En de sound/motorkarakter ?

Geplaatst:

Voor mij toch één van de knapste specs:

@Phil camber ?

jhN7ayh.png

yREicCU.png

CSHsHcL.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

"Normal, torque-converter-automatic cars have a rhythmic acceleration feel, but multiclutch setups like the one found on the E63 are different. Mercedes-AMGs nine-speed MCT, instead of giving you g forces, then a little break, then more, just shoves your stomach back into your vertebrae and keeps it there until you let off the pedal or the next turn comes up. And the roar? Its up there with the LT1s, Hellcats and Jag five liters of the world."

Deze man begrijpt het.

Vette spec ook, moet je maar durven.

2018-mercedes-amg-e63s-wagon-track-drive

2019-mercedes-amg-e63-s-wagon-the-sound-

Geplaatst:
58 minutes ago, William Blake said:

Voor mij toch één van de knapste specs:

@Phil camber ?

jhN7ayh.png

yREicCU.png

CSHsHcL.jpg

Mooi blauw, veel weg van Tanzanit.

Geplaatst:
23 minuten geleden, Phil zei:

Mooi blauw, veel weg van Tanzanit.

Inderdaad, Cavansitblau

Geplaatst:
13 minuten geleden, William Blake zei:

Inderdaad, Cavansitblau

De benaming heeft er ook weg van :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Lijkt alsof iemand dronken Tanzanitblau bedoelde. :D 

Geplaatst:

Lol, inderdaad, MB vernoemt hun kleuren vaak naar mineralen, gesteenten, etc..

Cavansitblau bestaat al erg lang, maar is de laatste jaren terug 'in'

Geplaatst:
1 minute ago, Tommie said:

Lijkt alsof iemand dronken Tanzanitblau bedoelde. :D 

Ja! :lolz:

words-for-drunk-people-3340-509930b05131

CA VA!! Nsitblau. Nu goe? *hips*

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:lolz: 

die foto

en dan *hips*

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vorige week een C-klasse berline AMG van de vorige generatie gespot in t geel. Zo da donker geel. Hoe zalig was dat. En die sound erbij. [emoji7]

Geplaatst:

37e1139c93d1ee7918a684b40d65661b.jpg

3ec04ffe662dd6c987433b8dae159c5b.jpg

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid