Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
rijdt er bijna dagelijks mee default_smile.png

hij heeft ook iets zeer leuk besteld default_biggrin.gif

Gezien ik hem vaak rond u werkplek spot dacht ik wel dat hij van bij u kwam. Is er ook niet vies van om hem dwars door een bocht te laten gaan.[emoji7]

 

Tip over zijn nieuw speelgoed? [emoji1]

 

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎/‎10‎/‎2018 om 22:06, Phil zei:

 

 

31289647028_17422fffc5_k.jpg

 

 

30225235107_b72ab52542_k.jpg

 

Ik wil dat ZO HARD voor mijn vrouw!

Enorm enorm dikke kist. :inlove: 
Jammer dat ie zo duur is.

 

Morgen met eentje gaan rijden (wel de lelijke Coupé), maar ben zeer zeer benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Maxime S zei:

Morgen met eentje gaan rijden (wel de lelijke Coupé), maar ben zeer zeer benieuwd! 

Hilarische auto én driftbaar :D

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎/‎11‎/‎2018 om 11:20, William Blake zei:

Hilarische auto én driftbaar :D

 

 

Ok, ik wil dat! Wat een auto, wat een motor, wat een sound. Echt een fantastisch ding! :inlove:

Motor viel op door zijn enorm lineair karakter en je mag hem best wel hoog de toeren in jagen voor zo'n turbo-geblazen hok. Vind ik héél fijn! 
Interieur is mooi, maar ik moet toch serieus wennen aan die MB ICE. Als je na al die jaren enkel met BMW-systemen gewerkt hebt, is het toch effe zoeken naar bepaalde zaken. 
Ik vind die Comand ook minder intuïtief dan de iDrive van BMW, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. de menu's zien er ook iets minder modern en flashy uit, in vergelijking met de recente BMW's vind ik. Maar bon, couldn't care less. Radio of muziek had ik, ondanks de Burmester Surround installatie, toch niet nodig... De V8 zorgde voor de beste soundtrack. :inlove:

Er waren ook enkele minpuntjes. Zo vond ik dat de remmen redelijk snel last van fading hadden. Echt zot heb ik er nochtans niet mee gedaan! Daarnaast had ie bij abrupte oneffenheden toch wat last van zijn grote wielen. Auto stond op 21" velgen en dat blijkt toch ruim genoeg. Welk type ophanging zit daar trouwens onder? ( @William Blake)  Vond het verschil tussen comfort mode en race mode qua stugheid niet enorm. Heb het weliswaar maar kort getest maar de verschillen vielen me niet enorm op. 
Er was ook iets dat ratelde in de koffer, maar ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik niet de moeite heb gedaan om te checken of er iets niet goed vastzat ofzo... Was te veel bezig met het rijden. :D 
De leukste optie (of is dat standaard ?) was uiteraard de knop van de uitlaat. Echt waanzinnig hoe luid dat dan wordt :lolz: Zelfs aan 50km/u bekeken mensen me heel kwaad en deden ze teken om rustig te rijden. Hilarisch! 

Echt een beest van een auto, zou zo ideaal zijn voor mijn vrouw! En zeker geen Coupé, maar een 'gewone' GLC. 
Maar ze zijn toch duur. Niet alleen in aanschaf, maar vooral in taksen en VAA. 't Zal bij dromen blijven vrees ik... 

IMG_5566.JPG

IMG_5568.JPG

IMG_5569.JPG

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid