Ga naar inhoud

Wat is de mooiste / meest stijlvolle kleur voor een wagen


Soul

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van diverse topics & discussies (al dan niet gefundeerd of gezever  ;) ), over bijv. Individual Tansanitblau, misschien toch eens de ultieme kleur zoeken voor een wagen.

Velen vallen terug op één van de vele zilveren kleuren, anderen dan weer op één van die velen zwarte kleuren.

En rood blijkt af en toe te kunnen...

Wat is jouw favoriete top 3 ?

Ga gerust over de merken heen.

Zeg er bij waarom, 't is hier immers toch een forum, je mag aanvullen met de juiste kleur voor de binnenkant en je mag foto's posten !

 

Go ! Go ! Go !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles hangt af van de wagen in kwestie ...

Ik deel die mening.

 

Los daarvan ben ik wel een liefhebber van de kleuren die eigenlijk geen kleuren zijn, dus zwart, wit en grijs.

Misschien zo saai als iets, maar het past eigenlijk altijd. Van bepaalde kleuren ben ik wel een grote fan, zoals het Valencia Orange bij de BMW 1M.

Maar als puntje bij paaltje zou komen dan zou ik dat niet goed durven kopen, en weer op zeker spelen en kiezen voor zwart of wit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

I'm with waxit, maar als ik echt moest kiezen: donker'ish blauw. Want dat past imo op alles en is geen saai grijs.

 

sportkist:

51231533f40ab543ecd0ebd0149ae40c.jpg

 

racedoos:

maxresdefault.jpg

 

Sportsedan:

BMW-M5-16.jpg

 

Luxe slee met road presence:

Picture-of-the-blue-Jaguar-XF-2012.jpg

 

Ultra lightweight:

OcrZNT0G.jpg

 

Amerikaanse muscle cars:

Ford-Mustang-Coupe-67-dark-blue.jpg

 

Rijstbranders:

gallery_41551_13657_161545139846ea50e596

 

 

 

 

 

 

 

Zelfs op een Dacia:

Sandero.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Blauw zal altijd mijn go-to kleur zijn. Maar een Ferrari bvb zou ik wel in rood bestellen, because reasons. Net zoals een Lambo oranje moet zijn.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt af van de auto natuurlijk.

 

Maar mijn voorkeur gaat uit naar alles dat te maken heeft met blauw, zwart, grijs en groen.

 

Blauw is altijd een plus voor mij, terwijl ik groen meestal alleen mooi vind op oudere auto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg de rest hier, veel hangt af van de wagen. Wat PJH zegt kan ik volledig volgen, donkerblauw is meestal erg knap. Rood ook. Maar veel hangt af van de wagen, een F-type vind ik bijvoorbeeld erg knap in het oranje, maar dat zou je niet moeten proberen op een S-klasse.

 

2014-Jaguar-F-Type-S-orange.jpg

 

:inlove: F-type :inlove:

 

image57774.jpg

 

:sick: S klasse :sick:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donkergroen, donkerblauw of bordeaux gecombineerd met een bleek of bruin interieur...

Instant win!

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeef mij, ik vind dat nieuwe(?) rood van Mazda bijzonder knap.

Waarom vergeef mij? Dat rood is idd heel knap, Ford heeft ook ongeveer die kleur.

Het valt mij op hoe weinig echt knappe kleuren je nog kan bestellen op de 'gewone' wagens. Vaak zeer donkere kleuren die bijna zwart lijken of uni kleuren die dan weer weinig diepgang bieden.

Persoonlijk vind ik het principe van individual kleuren belachelijk, dat je factor x keer zoveel geld moet neertellen voor een kleur die in dezelfde spuitcabine kan gespoten worden, maar dat kan aan mij liggen.

Dat groen van de vorige focus RS was is dik, maar past niet op alles.

En de combinatie zilver/donkergrijs met rood leer vind ik ook knap op een Mercedes, niet op een renault bv.

Alles hangt bij mij af van de auto zoals eerder gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom vergeef mij? Dat rood is idd heel knap, Ford heeft ook ongeveer die kleur.

Het valt mij op hoe weinig echt knappe kleuren je nog kan bestellen op de 'gewone' wagens. Vaak zeer donkere kleuren die bijna zwart lijken of uni kleuren die dan weer weinig diepgang bieden.

Persoonlijk vind ik het principe van individual kleuren belachelijk, dat je factor x keer zoveel geld moet neertellen voor een kleur die in dezelfde spuitcabine kan gespoten worden, maar dat kan aan mij liggen.

Dat groen van de vorige focus RS was is dik, maar past niet op alles.

En de combinatie zilver/donkergrijs met rood leer vind ik ook knap op een Mercedes, niet op een renault bv.

Alles hangt bij mij af van de auto zoals eerder gezegd.

Candy red bij Ford denk ik. Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik mijn ouders niet heb kunnen overtuigen om dat te kiezen op de onze :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben mischien saai op dat vlak.

 

Voor en daily prefereer ik zwart ... 

 

Voor iets exclusief zou ik rood, blauw of zelfs geel nemen. Maar zoals bert zegt... hangt af van welke auto 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles hangt af van de wagen in kwestie ...

 

maar

 

Blauw zal altijd mijn go-to kleur zijn.

 

topics waar alles al voor je gezegd is :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stond er bij, maar ik vind hem ook redelijk "rood", de Z4 is zeker rubin :inlove:

Het is dus wel degelijk 'vermillion' ik had niet goed gekeken. [emoji5]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid