Ga naar inhoud

Wat is de mooiste / meest stijlvolle kleur voor een wagen


Soul

Aanbevolen berichten

Moeilijke keuze. 

Absolute topper voor mij blijft het tdf van Ferrari

 

ferrarienzo11566wp_zpsblcgigdx.jpg

 

139276_zpslme7ypv9.jpg

 

Of Pozzi, maar dat is vaak te flets/mankeert diepgang zoals dat bij tdf wel het geval is

 

blu20pozzi_zpszsmpiogx.jpg

 

Maar zilver kan ook prachtig zijn. Simpel, mooi in zijn eenvoud

 

1762887_boblogan2b_zpss2r1s1hx.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het over stijlvol hebt is zilver altijd de veilige keuze, tenzij je een lelijke kar kiest. De lijnen komen altijd mooi naar voren in het zilver. Dat heb je totaal niet bij zwart.

Wat "echte" kleuren betreft is het echt enorm afhankelijk van de auto imo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve op een Porsche 991/981. Staat er totaal niet mee IMO.

 

Daar kan ik in komen.

 

Als je het over stijlvol hebt is zilver altijd de veilige keuze, tenzij je een lelijke kar kiest. De lijnen komen altijd mooi naar voren in het zilver. Dat heb je totaal niet bij zwart.

Wat "echte" kleuren betreft is het echt enorm afhankelijk van de auto imo.

 

Zilver is de veilige keuze, maar zilver vind ik karakterloos. Onderandere net daarom.

Op oudere auto's is het zelfs lelijk vind ik: de vele frulletjes en prulletjes worden geaccentueerd. Spiegels, raamstijlen, naden, bagetten, ... Bij modernere auto's is dat al veel minder het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op oudere auto's is het zelfs lelijk vind ik: de vele frulletjes en prulletjes worden geaccentueerd. Spiegels, raamstijlen, naden, bagetten, ... Bij modernere auto's is dat al veel minder het geval.

Het gaat over mooie auto's he. Dat een lelijke er nog lelijker door wordt lijkt me logisch.

Zie maar eens hoe mooi die lijn door de achterbumper en koffer benadrukt wordt door het elegante zilver

NISSANPrimeraHatchback-416_7.jpg

:D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt mij op hoe weinig echt knappe kleuren je nog kan bestellen op de 'gewone' wagens. Vaak zeer donkere kleuren die bijna zwart lijken of uni kleuren die dan weer weinig diepgang bieden.

 

Het is idd erg! Ik was gisteren voor de zoveelste keer een Megane rs aan t configureren. Toen viel het me ook op dat je buiten Siriusgeel eigenlijk geen echte kleur kan kiezen. Vroeger had je nog blauw en rood maar die staan er allemaal niet meer tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilver is de veilige keuze, maar zilver vind ik karakterloos. Onderandere net daarom.

Op oudere auto's is het zelfs lelijk vind ik: de vele frulletjes en prulletjes worden geaccentueerd. Spiegels, raamstijlen, naden, bagetten, ... Bij modernere auto's is dat al veel minder het geval.

 

Niet akkoord.

Sinds ik het op m'n firmakar heb (keuze tussen zwart, donkerblauw, grijsbruin en zilver in combinatie met werven = snel gemaakt) ben ik fan.

Al was het maar voor het contrast tussen luchtinlaten en de lak.

Bijkomend punt is dat je zilver bovengemiddeld veel ziet op mager uitgeruste kisten, die sowieso het leeuwendeel van de auto's in België uitmaken.

Op een auto die dik in de opties zit is dat een fantastische kleur, los van de praktische argumenten.

Maar er zijn in dit topic natuurlijk véél betere voorbeelden aangehaald, die echter allemaal het volgende gemeen hebben: ze komen, naar mijn bescheiden mening, zelden tot hun recht in dit land vanwege het weer.

Als het wat onorthodoxer mag:

 

audi-r8-52-spyder-4.jpg

 

Maar op een druilerige dag moet ik er gegarandeerd niet meer van weten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilver/grijs is echt prachtig als je in een wereldstad woont zoals bv. NY of ergens in Azië (en je rijdt met een premium wagen). Al die lichten die reflecteren op je auto, dat is :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid