Ga naar inhoud

Mercedes-Benz S-Klasse Cabrio


Phil

Aanbevolen berichten

A-mai.

 

Ik was er al heel lang op aan't wachten, en ze is helemaal zoals ik had gehoopt. Miljaar.

 

Juist de belachelijk drukke koplampen bij Benz dezer dagen blijven me storen. Ik geraak daar maar niet aan gewend. Maar verder... Just wow.

 

 

 

Sowieso dat ik dit ooit heb.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit in AMG trim. Beter wordt het niet. Dakje open leggen genieten van dat V8 of misschien zelfs V12 geweld in een mogelijke S65 versie.

Ja. Daar zou ik het mee kunnen doen. Ik ben geen moeilijke mens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 500 is meer dan genoeg.

 

Perfecte config, en zalige woonst ook:

 

 

1:14

 

Zijn dat nu B&O-like speakers verwerkt in die alu stukken?

 

Heel knap en vet maar vraag me af of dit veel zal verkopen?

 

Dit gaat standaard verkopen. Ik weet niet wat je definitie is van veel maar dit gaat wereldwijd zeker verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welja, vandaar de "-like". Was niet zeker om welk audiomerk het ging. Vind het perso wat een gekke plek voor speakers.

 

Hoedenplank speakers zijn niks nieuws, ziet er alleen vreemd uit met het dak open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoedenplank speakers zijn niks nieuws, ziet er alleen vreemd uit met het dak open.

 

My point exactly. Met het dak dicht heeft dat uiteraard zijn nut. Maar met het dak open lijkt me wat onnozel. Nonetheless, het is een pracht van een kar. Tussen al het blik dat Mercedes de laatste tijd op de markt gooit is dit voor mij veruit de knapste creatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw.... prachtige auto. 

 

Wat ik wel mis is dat het front iets te SL achtig lijkt, zeker op die foto/still image van die youtube video. Mocht iets breder, grootser zijn geweest. 

 

 

Dit of een Bentley continental, moeilijke keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit goedkoper dan een Bentley Conti GTC?

Bazenkar enzo, maar eigenlijk is het concept, een S waar het dak afkan met alle comfort van een S klasse gewoon zalig. Het lost alle verwachtingen in die je (alé ik) hebt voor een daily. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid