Ga naar inhoud

Mercedes-Benz S-Klasse Cabrio


Phil

Aanbevolen berichten

Welja, vandaar de "-like". Was niet zeker om welk audiomerk het ging. Vind het perso wat een gekke plek voor speakers.

E Cabrio heeft ze daar ook zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand uitleggen waarom de S QP/cabrio niet als S600 beschikbaar is?

Is daar geen markt voor ofzo?

Die komt waarschijnlijk wel.

Al merkte ik in de catalogus van de S dat de S500 en de S600 exact dezelfde prestatiecijfers neerzetten.

Dat doet dus vragen stellen bij de bestaansreden van de S600.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 10 maanden later...
  • 3 maanden later...

http://www.topgear.com/car-news/la-motor-show/mercedes-maybach-s650-cabriolet-has-arrived

:inlove::lol:

Slechts 300 exemplaren. Het is eigenlijk een "blinged-up" S65AMG.

row_9182.jpg?itok=I15hPAXd

row_9198.jpg?itok=ktFOHwFu

Met een interieur dat méér barok is dan Schönbrunn in Wenen zélf:

row_9194.jpg?itok=mKi4OnzJ

Of ze met dit ... euhm ... Moskovitisch ogend (on?)ding effectief kunnen concurreren tegen b.v. de RR Dawn, is nog maar de vraag. 't Is natuurlijk slim om er maar 300 van te maken, want dan verzeker je zelf op voorhand het feit dat je vrij snel kan zeggen dat het een "succes" is geweest "wegens uitverkocht".

 

"Maybach" dus nu niet meer enkel de (extra) lange S-klasse limo, maar ook de cab.
Komen er daarna nog? (Huidige of eerder toekomstige) GL lijkt me ook een mogelijkheid, om tegen de Bentyucka te concurreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan meer dan 300 goeie Benz-klanten luid "shut up & take my money" te roepen, denk ik.
Uiteraard marketing, maar als het werkt en je verdient eraan: why not?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei gTa:

Er staan meer dan 300 goeie Benz-klanten luid "shut up & take my money" te roepen, denk ik.
Uiteraard marketing, maar als het werkt en je verdient eraan: why not?

Omdat het vanzelfsprekend is om als achttienjarige op internet de marketingstrategie van een merk de grond in te boren natuurlijk!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Polygoon:

Pff 300 exemplaren voor iets waar de leek het verschil nog niet ziet tussen de gewone en Maybach cab, stinkt naar marketing.

Zat jij niet in de marketing?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Carlito:

Dan zou je daar eerder respect voor moeten hebben ipv te lachen. Lijkt me.

Vind je? 300 stuks is toch écht lachwekkend in mijn ogen. Ik vind het niet speciaal genoeg voor zo'n limited edition van te maken. Een G 4x4^2 dat is uniek en limited. Dit is gewoon een beetje meer luxe in een S65 -.


Maja IMO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer luxe, limited edition en een surplus van +/- 30.000 euro op een 65.

Ze hadden harder kunnen overdrijven.

Als ze er 500 van gemaakt hadden had het ook verkocht.

Het gaat in ieder geval geen kater worden zoals de CLK GTR

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei gTa:

http://www.topgear.com/car-news/la-motor-show/mercedes-maybach-s650-cabriolet-has-arrived

:inlove::lol:

Slechts 300 exemplaren. Het is eigenlijk een "blinged-up" S65AMG.

row_9182.jpg?itok=I15hPAXd

row_9198.jpg?itok=ktFOHwFu

Met een interieur dat méér barok is dan Schönbrunn in Wenen zélf:

row_9194.jpg?itok=mKi4OnzJ

Of ze met dit ... euhm ... Moskovitisch ogend (on?)ding effectief kunnen concurreren tegen b.v. de RR Dawn, is nog maar de vraag. 't Is natuurlijk slim om er maar 300 van te maken, want dan verzeker je zelf op voorhand het feit dat je vrij snel kan zeggen dat het een "succes" is geweest "wegens uitverkocht".

 

"Maybach" dus nu niet meer enkel de (extra) lange S-klasse limo, maar ook de cab.
Komen er daarna nog? (Huidige of eerder toekomstige) GL lijkt me ook een mogelijkheid, om tegen de Bentyucka te concurreren.

 

Zo'n mooie auto zó lelijk maken is een kunst opzich. Die velgen. Die kleur. Dat interieur. Kansloos in alle opzichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid