Ga naar inhoud

Bentley Bentayga


Phil

Aanbevolen berichten

Het verwondert me allerminst dat een rosse hipster die z'n Astra cabrio voorzag van chrome velgen en een namaak "Louis Vuitton"-cabriokap, niet akkoord gaat met m'n stelling. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een potente luxueuze BENTLEY!!!

Daar kan je mits wat smaak en goesting gerust mee voor de dag zonder als een Rus over te komen.

Als je het daar niet mee eens bent, kijk ik vanaf heden op u neer, terwijl mijn neus hoog in de lucht wijst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een potente luxueuze BENTLEY!!!

Daar kan je mits wat smaak en goesting gerust mee voor de dag zonder als een Rus over te komen.

Als je het daar niet mee eens bent, kijk ik vanaf heden op u neer, terwijl mijn neus hoog in de lucht wijst...

 

Er zijn inderdaad mensen die met een smaakloze papbak zoals een Bentayga door het leven kunnen zonder er als Russki parvenu uit te zien.

Maar die zijn niet zo dik gezaaid en kiezen ook veelal niet voor een smaakloze papbak zoals een Bentayga. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bentayga speelt hoger in prijs, maar ook in luxe en power... En als je de optionele automatische klok neemt kan je van dat geld 3 Range Rovers kopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waanzin. Maar bon, ze zouden 't niet maken als er niet genoeg Russen en Chinezen zijn die zoiets willen. Wat meteen mijn punt en jouw ongelijk bewijst. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waanzin. Maar bon, ze zouden 't niet maken als er niet genoeg Russen en Chinezen zijn die zoiets willen. Wat meteen mijn punt en jouw ongelijk bewijst. :D

 

Dat de belastingen daar lager zijn dan hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn inderdaad mensen die met een smaakloze papbak zoals een Bentayga door het leven kunnen zonder er als Russki parvenu uit te zien.

 

Jup.

 

Dat noemen ze "voetballers uit eerste klasse"

 

:D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar bijna dezelfde prijsrange als de Mulsanne... Dan is de keuze snel gemaakt... Mulsanne uber alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De (optionele?) achterspoiler maakt de auto zowaar nog lelijker, auto straalt amper klasse uit voor mij.

 

Bentley-Bentayga-2015-Fahrbericht-1200x8

 

Bentley-Bentayga-2015-Fahrbericht-1200x8

 

Bentley-Bentayga-2015-Fahrbericht-1200x8

Maar allez :lolz:

 

:fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe belachelijker je het verzint, hoe beter het verkoopt in die contreien.

Het komt erop aan de delicate balans te vinden tussen waanzinnig veel winst maken, en je bedrijf niet al te sterk beroven van z'n identiteit...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het word precies nog wat erger  :D

 

 

 

Geruchtenmolen: Bentley Bentayga komt als 'coupé' Volgens onze Britse collega's van AutoExpress werkt Bentley hard aan de ontwikkeling van een Bentayga die is besprenkeld met BMW X6M-kruiden.
 

Met de Bentayga heeft Bentley al de snelste SUV ter wereld in handen. Dat het nooit genoeg is, blijkt uit berichtgeving van onze collega's van AutoExpress, dat gesproken heeft met 'insiders' bij Bentley. Ergens volgend jaar zou de Bentayga-lineup namelijk aangevuld worden met een coupé-achtige.

De termen coupé en SUV gaan natuurlijk moeilijk samen, maar het lijkt erop dat van de Bentayga een variant met aflopende daklijn wordt gepresenteerd. Volgens Peter Guest - die het modellengamma van Bentley overziet - zou de nieuwe variant meer op sportieve leest geschoeid zijn. De auto zou "minder bagageruimte" dan de Bentayga hebben, maar wel "sportiever gelijnd en veel dynamischer" zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat verschil dat -voor mij- een Range bloedmooi is. Niet dat die Bentley niet goed zal rijden maar een Range doet dat in ieder geval subliem, wat een auto.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat verschil dat -voor mij- een Range bloedmooi is. Niet dat die Bentley niet goed zal rijden maar een Range doet dat in ieder geval subliem, wat een auto.

Je hebt daar wel een punt ergens, ik heb me ook niet uitgesproken over de looks van de Range ging over een bepaald publiek dat dit koopt.

 

Aan uw goede smaak begin ik te twijfelen als ik zie dat je de M2 met zijn spuuglelijke "bar choquen" schoont begint te vinden, in het wit dan nog. Tijd voor bezinning gTa ! 

 

Kunt gij geen sociaal verlof of zo nemen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid