Ga naar inhoud

Bentley Bentayga


Phil

Aanbevolen berichten

Wat een gedrocht en dat van een merk als Bentley, dat Mercedes of BMW af en toe een lelijk SUV spel maken daar kan ik met leven maar toch nie Bentley :(

Is nie mooi, sexy, elegant, bruut, kathedraal-achtig, dramatisch, etc... Is gewoon lelijk :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou er niet volledig in misstaan, neen. :D

 

Een auto om mensen te irriteren :D

 

De nieuwe Range Rover van Knokke.

Man man man wat een patserig ding. Een auto voor marginalen met geld.

 

Effes mijne chequenboek zoeken. :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De (optionele?) achterspoiler maakt de auto zowaar nog lelijker, auto straalt amper klasse uit voor mij.

 

Bentley-Bentayga-2015-Fahrbericht-1200x8

 

Bentley-Bentayga-2015-Fahrbericht-1200x8

 

Bentley-Bentayga-2015-Fahrbericht-1200x8

Sla mij nu dood maar buiten die spoiler vind ik die echt vet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Straf staaltje verkopen van Bentley Belgium:

 

Ik krijg een uitnodiging (zoals gewoonlijk met veel poeha, toeters en bellen) om de Bentayga te gaan testrijden off road. Dat gebeurt in Oostenrijk. 

Er wordt wel vermeld dat reiskosten en overnachtingen ten laste zijn van de kandidaat koper.  OK... Leuk voor iemand die net dacht een weekendje Oostenrijk te doen, maar doorgaans hebben de klanten van Bentley een vrij drukke agenda, dus niet echt evident. 

Als je dat dan al daar wil doen, doe het dan in het winterseizoen dat het enige aantrekking heeft, maar in Mei spendeer ik mijn weekends liever in de zon.

 

Soit, ik kan erin komen dat het duur zou zijn iedereen uit te nodigen en hotel etc te geven.

 

Maar dan komt het strafste: Ze vragen een bijdrage van 390 Euro per persoon  :blink:   :lolz: :lolz:

 

Echt? Een testrit organiseren en er dan proberen geld aan te verdienen?? 

 

Dit noem ik niet een beetje licht van de pot gerukt. :fp:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eens kijken wat ze bij Porsche vragen om met hun auto's wat in de sneeuw te mogen gaan dalken.

 

Dat is wel inclusief hotel, eten, drinken en avondactiviteiten natuurlijk.

Het enige wat je zelf moet regelen is je transport tot in Finland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straf staaltje verkopen van Bentley Belgium:

 

Ik krijg een uitnodiging (zoals gewoonlijk met veel poeha, toeters en bellen) om de Bentayga te gaan testrijden off road. Dat gebeurt in Oostenrijk. 

Er wordt wel vermeld dat reiskosten en overnachtingen ten laste zijn van de kandidaat koper.  OK... Leuk voor iemand die net dacht een weekendje Oostenrijk te doen, maar doorgaans hebben de klanten van Bentley een vrij drukke agenda, dus niet echt evident. 

Als je dat dan al daar wil doen, doe het dan in het winterseizoen dat het enige aantrekking heeft, maar in Mei spendeer ik mijn weekends liever in de zon.

 

Soit, ik kan erin komen dat het duur zou zijn iedereen uit te nodigen en hotel etc te geven.

 

Maar dan komt het strafste: Ze vragen een bijdrage van 390 Euro per persoon  :blink:   :lolz: :lolz:

 

Echt? Een testrit organiseren en er dan proberen geld aan te verdienen?? 

 

Dit noem ik niet een beetje licht van de pot gerukt. :fp:

 

 

Zo'n lang verhaal om gewoon te laten weten dat je een uitnodiging van Bentley hebt gekregen, ...  :roll:

 

:D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je oprecht geïnteresseerd bent in zo'n beest, dan ga je toch niet zagen over 400 euro zeker.  :roll: Typisch. 

 

Dan koop je dat AM-waardig gewoon zonder testrit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel inclusief hotel, eten, drinken en avondactiviteiten natuurlijk.

Het enige wat je zelf moet regelen is je transport tot in Finland.

 

Klopt. Bovendien is de Porsche set-up eerder een volledige rijcursus die je koopt, en niet een "testrit" waar zij je op uitnodigen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je oprecht geïnteresseerd bent in zo'n beest, dan ga je toch niet zagen over 400 euro zeker.  :roll: Typisch. 

 

En als je een auto van die prijs verkoopt EN je klant vliegt al naar Oostenrijk om hem te testen, dan vraag je toch ook niet nog es geld ervoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet ? Kostenplaatje is afkomstig van de fabriek en beinhoudt de offroadsessies, ontvangst in de speciale Bentley chalet op een mooie locatie in Kitzbühel, lunch (wat geen droog broodje zal zijn) en de nodige drank, mogelijkheid om aan de proefrit met de Bentayga nog (gratis :) ) ritten met de andere koppelen, toegang tot enkele andere exclusieve locaties in de omgeving etc.

Als je eens serieuze koper bent zal de rekening wel verrekend worden c.q. niet gepresenteerd worden ;) maar om niet 26 weekends te moeten organiseren voor niet-kopers-maar-wel-proefrijden zit er een (in mijn ogen heel laag in vergelijking wat ik voor andere events zie passeren) kostenplaatje aan.

Je gaat overigens toch een tijdje moeten wachten als je hem in BE wil bestellen. Levertijd was iets van 1.5 jaar gezien de goede verkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet ? Kostenplaatje is afkomstig van de fabriek en beinhoudt de offroadsessies, ontvangst in de speciale Bentley chalet op een mooie locatie in Kitzbühel, lunch (wat geen droog broodje zal zijn) en de nodige drank, mogelijkheid om aan de proefrit met de Bentayga nog (gratis :) ) ritten met de andere koppelen, toegang tot enkele andere exclusieve locaties in de omgeving etc.

Als je eens serieuze koper bent zal de rekening wel verrekend worden c.q. niet gepresenteerd worden ;) maar om niet 26 weekends te moeten organiseren voor niet-kopers-maar-wel-proefrijden zit er een (in mijn ogen heel laag in vergelijking wat ik voor andere events zie passeren) kostenplaatje aan.

Je gaat overigens toch een tijdje moeten wachten als je hem in BE wil bestellen. Levertijd was iets van 1.5 jaar gezien de goede verkoop.

 

Gaat wel lollig worden om klanten daar naartoe te lokken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat wel lollig worden om klanten daar naartoe te lokken. 

Is toch wat hetzelfde als jij die klanten uitnodigt op een gala? Die gaan er uiteindelijk toch ook een uitstap van maken en geld uitgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar aan komen wandelen met een handlier, hi-jack en een zo'n ballon-krik, ook nog rijplaten en ne CB

en dan vragen dat als je vast zit in de modder je de forward/backwardx10/min moogt proberen

 

edit: voorstellen bij d'interen om een testdag in "chateau cherimont" te organiseren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben verleden jaar in Francorchamps de wagen voorgesteld aan het Belgische koperspubliek. En daar konden ze dan wel hun klanten laten ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guys, niemand gaat hier zo'n Bentayga kopen dus doe een kleiner colle'ke aan en zoek een Porsche uit ofzo :D

 

Zoals abtler het beschrijft is dat zeker 400euro waard op zo'n bedrag als je echt geïnteresseerd bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid